|

لباس عروس شگفت انگیز زنِ سپهر حیدری؛ جذابیت فجیعی که خدا نداد ولی بَندش با عمل گرفته!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که عکس و فیلم های بسیاری از خود در اینستاگرامش منتشر میکنه، اینبار از لاک بازی و اطوارش به اشتراک گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آرام جوینده رو احتمالا بشناسید چرا که پیجی بزرگ و نیم میلیونی دارد. اما اگر هم خانوم خانومارو تا به حال نمیشناختید بهتره بگیم که ایشون همسر پر حاشیه سپهر حیدری می باشد که مدتیه همراه با سپهر در امارات زندگی می کند. البته که لایف استایل سپهر حیدری و همسرش برای خیلیا بیشتر شبیه به رویا میمونه اما خب با توجه به اینکه خیلی از بازیگران و فوتبالیست ها و بلاگرها درآمد هایی هنگفت دارند خب در نهایت میتونن شاهانه هم زندگی کنند! 

سپهر حیدری چهره ای پرسپولیسی می باشد که در حال حاضر از پیشکسوتانه اما علاقه خود را کنار نذاشته و همچنان در فوتبال فعالیت دارد که خب از اونجایی که گفتیم کلا تو فوتبال پول زیاده، سپهر خان حتی شغل آیندش رو هم در همین زمینه ادامه داده. آقای حیدری در ایران و دبی دو مدرسه فوتبال شاخ دارد که در ایران گهگاهی هم همسرشون رو به تمرینات میبردن و جنجالات و الفاظ رکیک رو از همون موقع استارت زدن!

اما حالا این زوج دور از ایران هستند و هرچه کنند کسی کاری به کارشون نداره. آرام جوینده در حال حاضر به عنوان بلاگر و دارنده آنلاین شاپ فعالیت داره و برای تولید محتوا از خودش مایه میذاره که خب روند خیلیا همینه! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

آرام جوینده و جذابیت هایی که خدا نداده ولی بنده خدا شگفت انگیزش کرده!

خب احتمالا بگید این دیگه چی بود. اما اگه خانوم باشد که قطعا میدونید و اگر هم آقا باشید در جریان قرار میگیرید که خانوم های بلاگر جهت جذب فالوور خب میان و از روزمرگی ها و کافه رفتن و خوشگل کردنا و خلاصه هر چیزی که جذاب به نظر بیاد منتشر می کنند که خب از حق هم نگذریم خوب جواب میده.

یکی از این خوشگلاسیون هم ناخون  هستش که دیگه خیلیا میرن کاشت و ژلیش و حتی اگه برای ترمیم دیرم کنن فالوورای آلارمشون سریعا بهشون خبر میدن که خدایی نکرده انگشتاشون خراب و بد شکل نشه!!

آرام جوینده نیز همیشه چنین است و از ترمیم ناخونش گرفته تا ترمیم اکستنشن موهاش و ... میاد به اشتراک میذاره. اما این تنها مواردی نیست که از خانوم دیده میشه و جدیدا زده تو فازی جدید که در ادامه می بینیم چندان هم فاز جالبی نیست!

Untitled

لباس عروس معرکه و گرون آرام جوینده همرو انگشت به دهن گذاشت!

آرام جوینده حدود یک سال پیش ویدیویی کوتاه از یک لباس عروس مروارید کار شده و بسیار شکیل و گرون منتشر کرد که خب خیلیا موندن این لباس برای کیه و چرا آرام ازش رونمایی کرده.

اما خب از اونجایی که سپهر و آرام دو پسر کوچولوی بانمک به نام های آروکو و دیاکو دارند و در سال 93 ازدواج کردن خب قطعا این لباس برای حال حاضر نیست و حالا یا برای سالگرد ازدواجش تدارک دیده و یا اصلا لباس عروسیش بوده و با درآودنش و تگ همسرش خواسته ابراز علاقه ای انجام بشه و البته جلب توجهی زیبا!

شبیه سازی آرام جوینده به باربی با شونصد تا عمل!

اما از خوبیای آرام جوینده به نسبت خانومایی مثل همسر مهدی قائدی اینه که خودش دست به کاره و تنها چشم انتظار درآمد همسرش نیست. میدونید که این روزا دیگه پیج به ده هزار فالوور هم برسه تبلیغ میگیرن چه برسه به نیم میلیون دنبال کننده!

آرام جوینده حالا نزدیک پونصد هزار دنبال کننده دارد و گهگاهی تبلیغات هم میگیره اما خب مدل تولید محتواش چندان جالب نیست و نامتعارفه که در ادامه نمونه ای تاز آن را مشاهده می کنید.

اما نکته ای که در ویدیوی بالا به چشم میخورد و بسیاری از کاربران بهش اشاره کردند چهره آرام جوینده بود که شبیه سازی زیادی به عروسک و کاراکتر باربی داشت!!!

تصاویر چهره برگ ریزون آرام جونیده در سالهای گذشته!

این روزا میدونید که عمل زیبایی و تغییرات عجیب غریب خیلی زیاد شده اما خب در ایران چندان خانوما به دنبال شبیه شخصیتی شدن نیستند و بیشتر ترجیحشون بر اینه که فقط بینی عروسکی بشن با لبهایی بزرررگ، حتی اگه خوشگل نشن!

اما اگه هم فکر میکنید آرام جوینده همین شکلی بوده و باربی به دنیا اومده سخت در اشتباهید چرا که آرام خانوم جوینده در گذشته با همین عمل های زیبایی از خود چهره ای بسیار ترسناک و به شدددت دور از زیبایی ساخته بودند که خب نشون میداد ایشون هیچ اعتماد به نفسی نداشتن و فقط پشت بند هم زیر تیغ جراحی رفتن!

tut

البته که آرام خانوم جوینده همین الانم اعتماد به نفس نداره و باز با اینهمه عمل و ارایش فیلترم میندازه رو صورتش! عجب بابا ....

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی