|

شکل و شمایل لولوخان "زنِ سپهر حیدری" که شور عمل و آرایشو درآورد؛ لباشو توپ کار گذاشته!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری این روزا فیلم و عکس های بسیاری از خودش جهت تولید محتوا منتشر میکنه اما اینبار در ظاهری عجیب دیده شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- دیگه میدونیم که با وجود اینستاگرام خیلیا شاخ شدن. مثلا قدیم ندیما فقط بازیگرا و خواننده ها بودن که مشهور بودن و فوتبالیستا هم تو جایگاه خودشون طرفدار داشتن و معروووف! اما حالا دیگه بین فوتبالیستا یه جبهه دیگه هم باز شده به نام همسران فوتبالیست ها!!! مثلا سپهر حیدری از پرچم داران هستش که چند سالی میشه با آوردن خانومش به مستطیل سبز، یه جور دیگه خودش رو بولد کرده! آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در اینستاگرام نیم میلیون طرفدار داره در صورتی که گذشته شاید اصلا کسی نمیدوست همسر فوتبالیست ایکس یا ایگرگ چه شکلیه!

آرام جوینده در این یک سال اخیر چند آنلاین شاپ راه اندازی کرده که چندین محصول رو به فروش برسونه. در این راستا فعالیت بسیاری داره تا جذب فالوور کنه و خب از اونجایی که به خوشگلاسیون بسیار علاقمنده، کارش رو هم تو همین موارد انتخاب کرده و لوازش آرایش و اکستنشن مو و ... از دبی میخره و به فروش میرسونه. 

اما خب برای تولید محتوا و نشون دادن محصولات باید ویدیو بسازه و همین کار رو هم میکنه اما اینبار خانوم خانوما خلاقیتی عجیب به خرج داد که کاربران رو حسابی متعجب ساخت.

سپهر حیدری واسه این کارای زنش الفاظی ناشایست شنید!

حالا اصلا اولین بار چجوری همسر سپهر خان حیدری شناخته شد؟ حالا اینکه تصایر بسیار عجیب غریب خانوم خانوما با عمل های جراحیشون تو گوگل و اینستا پر شده بود به کنار، سپهر حیدری دو مدرسه فوتبال در ایران و امارات دارد که در آکادمی ایرانش آرام خانوم رو هم سر تمرین بازیکناش میبرد!

همین شد که حرف و حدیث ها شروع شدن اونم نه هر حرفی! آرام جوینده از اونجایی که با ظاهری بسیار نامتعارف میومد سر زمین خب صحبت های ناشایستی بریا خود و همسرش ساخت. البته که مشخصه سپهر خان اصلا از این موارد ناراحت نمیشن چرا که در یج اینستاگرامش هم وقتی عکسی با خانومش میذاره کامنتارو نمیبنده و نظرات پررر میشن از الفاظی بی فکرانه یکسری از کاربران!

63dc0605165c571c0c9385c9a2e3a17e

Untitled

شغل زمین خورده آرام جوینده در ایران!

البته که این اولین کاری نبود که آرام جوینده خودش شروع کرده. آرام خانم جوینده در ایران نیز مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند. 

بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک می گذارد و حالا که توانست با این لاکچری بازی ها تعداد فالوورهایش را زیاد کنند از کسب و کارهای تازه خود و همسرش رونمایی کرد.

Untitled (1)

زنِ سپهر حیدری حتی زایمانشم باید غلیییظ باشه!

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

sepehrheydari_96_1615734329

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی