|

یادته عروسک باربی چجوری بود؟ زنِ سپهر حیدری با چند عمل شده نسخه خانومیش؛ واقعا برگام!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در پیج نیم میلیونیش حسابی داره پول درمیاره و برای فالوورا دم به دقیقه سانسور میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که این روزا حسابی فالوور جذب کرده و داره میتازونه. البته که این مورد تنها در خصوص آرام جوینده نیست و همسران خیلی از فوتبالیست ها همانند مهدی قائدی و علیرضا نیکبخت و حسین ماهینی و ... هم هستند که بیشتر از آقایون شوهر حتی مشهور می باشند و فعالیت دارند. سپهر حیدری خود نیز بارها باعث ایجاد حواشی برای خانومش شده و خودش با دستای خودش خانوم خانوماش رو انداخته تو چاه جنجالات و الفاظ رکیک. مثلا مدتی پیش سپهر حیدری همسرش رو بر سر زمین تمرین بازیکناش برده بود و جملاتی بسیار ناپسند براشون در اومد که سپهر خان همسرشون رو برای روحیه به بازیکنان آورده!

آرام جوینده و سپهر حیدری در حال حاضر در دبی به سر میبرند و زندگی بسیارررر جذاب و خفنی دارند. اما از خوبیای آرام جوینده به نسبت خانومایی که بالاتر نام بردیم اینه که خودش دست به کاره و تنها چشم انتظار درآمد همسرش نیست. میدونید که این روزا دیگه پیج به ده هزار فالوور هم برسه تبلیغ میگیرن چه برسه به نیم میلیون دنبال کننده!

آرام جوینده حالا نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده دارد و گهگاهی تبلیغات هم میگیره اما خب مدل تولید محتواش چندان جالب نیست و نامتعارفه که در ادامه نمونه ای تاز آن را مشاهده می کمنید.

تلاش ستودنی زن سپهر حیدری واسه حفظ حجابش!

آرام جوینده خوب مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

aram.jouyandeh_1661866536

سر و وضع لوکس این زوج بخاطر شغلاشون!

در کنار مدرسه فوتبال که به نوعی تخصص سپهر حیدری محسوب می شود پیشکسوت پرسپولیس در دبی یک موسسه مهاجرت هم تاسیس کرده که طبق گفته های آرام خانوم توسط شخص سپهر حیدری اداره می شود.

این از سپهر اما آرام خانوم هم تو دبی حسابی سرش شلوغه و پول روی پول می گذارد آرام باتوجه به اینکه دبی زندگی می کند و دسترسی راحتی به برند ها و لوازم آرایش دارد و خودش هم در این زمینه به نوعی اهل فن است و تخصص دارد یک آنلاین شاپ در اینستاگرام به راه انداخته که محصولات آرایشی بهداشتی را در فضای مجازی می فروشد و از طریق پست به مشتریانش در ایران تحویل می دهد.

63dc0605165c571c0c9385c9a2e3a17e

زن سپهر حیدری اسکویید گیمِ واقعی!

سپهر حیدری چند سالی میشه که با آرام جوینده ازدواج کرده و روالی که خانوم جوینده در تغییر چهره داشتن رو فکر کنم کسی نداشته! وی به معنای واقعی کلمه شاخ تشریف داشتن و تصاویرشون نشون میده که از شاخ های ترسناک روزگار هم بودن چرا که عمل و تزریقاتی که ایشون در چهره انجام دادن چندان نرمال و جالب نیست!

اما حالا از گذشته آرام خانوم که در بیایم و برسیم به حال حاضر ایشون، باید بگیم که وی چند وقتی میشه که از طریق بلاگری و آنلاین شاپ درآمد دارند اما خب تو این چند اخیر حسابی بیشتر از قبل اکتیو شدن و فیلم و عکس های بسیاری منتشر می کنند. در ادامه جدید ترین ویدیوی که آرام جوینده جهت نشون دادن میکاپ با خلاقیت اسکوید گیم به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

آرام جوینده یکم دیگه پیش بره بلاگرا رو تخته میکنه!

یکی از خصوصیات عجیب غریب آرام جوینده استایلای رنگی پنگیش تو اینستاس که وقتی دارین تو پیجش میگردین نزدیک به 700 رنگ از جلو چشمتون میگذره. از دید کاربرا خانوم جوینده دیگه واقعا داره با این حجم مایه داریش حسابی میترکونه و اگه یکم دیگه بگذره کل بلاگرا باید کار و کاسبیشون رو تخته کنن.

aram.jouyandeh_1655108616

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مونا ارسالی در

    دلقک

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها