|

تیپ گشت لازم "نیوشا ضیغمی" تو اینستا؛ الحق که خانوم ملکه زیبایی خاورمیانه است!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب و پرحاشیه که جدیدا حسابی داره با عکسای رنگ و وارنگش اینستا رو بمبارون میکنه، این بار با یه فیس کوبی جدید ظاهر شد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با استایلای عجیب و غریبش داره حسابی اینستا رو زیر و رو میکنه. نیوشا ضیغمی برخلاف بسیاری از بازیگران با وجود اینکه مدت زیادی ازش هیچ خبری نبود، اما تو پیج شخصیش بدجوری واسه خودش برو بیا داره و طرفدارای پر و پا قرصش همیشه همراهشن. حتی این اواخر هم که تو سریال "بی نشان" به نقش آفرینی پرداخته بود، کلی از هواخواهان نیوشا ضیغمی واسش سر و دست میشکوندن که بالاخره پس از تایم زیادی به تلویزیون تشریف آوردن البته با یه فیس خیلی خاص که انواع و اقسام عمل ها داشت ازش شُره میکرد!

نیوشا خانوم بعد از اینکه برای اولین بار تو فیلم اخراجی ها تونست به شهرت باورنکردنی برسه، یهو زد تو کار عمل و پروتزای جورواجور که از خانوم یه ماکت ساخته در حد تیم ملی. این بازیگر که تو اولین فیلمش با یه ظاهر نچرال ولی نه چندان دلنشین ظاهر شده بود، فیسی برای خودش ساخت که مجبور بود همش نقش های منفی برای خودش انتخاب کنه. خانوم خانوما در همین اواخر به سراغ یه عمل جدید رفت که او رو کلا با زمان قدیمش زمین تا آسمون متفاوت کرد و تو سریال جدیدش هم تنها چیزی که خیلی به چشم میومد، ابروهای کت و کلفت نیوشا خانوم بود که از کادر زده بود بیرون!

pp

البته این تنها عمل خانوم خانوما نیست ولی نکته جالبی که درباره این بازیگر و امثال اون وجود داره اینه که با خیال راحت میان و این عملای عجیب و غریبشون رو تبلیغ میکنن که بتونن از این راه یه پول خفنی به جیب بزنن. گویا که فقط برای آزمایش یه جا و به دست آوردن مایه تیله حاضرن زیر تیغ جراحی هم برن! قبل از عمل کاشت ابرو نیوشا ضیغمی به سراغ انجام کارهای به اصطلاح زیبایی همچون تزریق ژل به لب و بوتاکس و کات گونه و این مدل کارا هم رفته که با یه نگاه میشه به سادگی این موضوع رو دریافت!

وقتی نیوشا ضیغمی از لاکچری بودن فقط افاده هاشو بلده!

نیوشا ضیغمی با وجود اینکه مدت زیادیه داره از طریق بازیگری پول فَت و فراوونی به جیب میزنه، ولی مثل خیلی از بازیگرای قدیمی به هیچ عنوان به کم قانع نیست. به این معنا که اصلا دوست نداره از بقیه سلبریتیا عقب بمونه و یه وقتی مبادا از خاطره ها فراموش بشه. واسه همین هم چند سالی میشه تشریف آورده به اینستا و اخیرا هم داره با سوژه کردن دخترش مثلا رخ میاد که ما خیلی مایه داریم.

fd

oo

q

چند وقت پیش این بازیگر یه کلیپی منتشر کرده بود از بچه اش که یعنی به سرویس بهداشتی ایرانی رفته و با جیغ و داد داره میگه که من ترسیدم! که حالا چی؟ یعنی این بازیگر میخواد بگه ما خیلی لوکس و لاکچری تشریف داریم و اصلا به این مدل سرویس ها عادت نداریم. حتما برای همین هم هست که تو ویلاهای آنچنانی زندگی میکنه و تیپاشم روز به روز داره اروپایی تر میشه! همین موضوع هم باعث شده خانوم بازیگر حسابی اعتماد به نفسش بچسبه به سقف و خودشو از همه دنیا خفن تر ببینه.

q

نیوشا ضیغمی شیفته شهرته حتی به قیمت خطری شدن زندگیش!

نیوشا ضیغمی علاوه براینکه علاقه خیلی زیادی به مطرح شدن داره، از طرفی هم دوست داره به هر طریقی که میتونه در صدر یک خبرا باشه. واسه همین هم معمولا حواشی دور و بر این خانوم بازیگر به وفور یافت میشه. حتی بعضی اوقات خودش هم به این حواشی دامن میزنه و میخواد اینطوری شاخ بازی در بیاره جلو بقیه. مثلا همین چند وقت پیش خود خانوم بازیگر استوری گذاشت مبنی بر اینکه از همسرش جدا شده و این استوری تو کل اینستا و فضاهای خبری مختلف وایرال شد.

اما عجیب بود که این بازیگر تا مدت ها هیچ عکس العملی نشون نداد. چرا؟ خب مشخصه بخاطر اینکه نمیخواست از سرتیتر حواشی تو فضای مجازی پایین بیاد. تازه بعد از کلی زمان که گذشت که داشت حواشی میخوابید، یهو اومد خبر داد که نه ما اصلا جدا نشدیم و اینا همش شایعه اس و باز هم شد تیتر یک خبرا واسه کاربرای مجازی!

newsha

re

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حاجی ارسالی در

    خانم ضیغمی کلاعالی بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی