|

"نیوشا ضیغمی" پشقاب دُخیشو تا کله شونصدتا خوشمزه جات ریخت؛ جا مانتو ملافه میتَنه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی یه چند صَبایی میشه که بیخیال خودش شده و زده تو کار حاشیه سازی با دخترش لنا و اینبار هم تصویری عجیب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و خوش نقش سینما می باشد که البته جدیدا سریالی به نام "بی نشان" هم بازی کرده و چشم مخاطب به جمال خانوم خانوما در تلویزیون روشن شده! نیوشا ضیغمی گرچه سالهاست در این عرصه فعالیت داره و سن و سالی هم کم نیست اما همچنان در نقش دخترانی خوشگل موشگل دیده میشه که دارن ازش خواستگاری میکنن! نیوشا ضیغمی از هنرمدان پر جنجالی هستش که همانند بهاره رهنما اونقدرا واضح و مستقیم حاشیه سازی نمیکنه اما خب کمم نمیذاره و همواره سعی داره تا در دید ها بمونه و رو بورس باشه!

نیوشا ضیغمی سالهاست ازدواج کرده و تقریبا هیچگاه با همسرش حاشیه ساز نشده به جز مدتی پیش که شایعه طلاقش حسابی پیچید! اما در عوض خانوم خانوما حسابی از طریق دخترش لنا پولادخان چندباری رفت تو اخبار که خب یه بار باعث شد تا کاربران قربون صدقه دخترش برن و عاشقش بشن! بار دیگر ویدیویی از وی و حرفای لنا خانوم منتشر شد که باعث شد خیلی از کاربران نظراتی بسیار منفی و ناجور بدن و یا راحت تر بگیم اینکه حسابی حرص مردم دراومد!

نیوشا ضیغمی به چه دلیل خدا داند، اما جدیدا فیلم و عکس های بسیاری از دخترش منتشر میکنه که در ادامه جدیدترین آن را مشاهده می کنید.

campec.ir_2925120878746009422_1315567878

وقتی نیوشا ضیغمی به هر دری میزنه که فقط دیده بشه! حتی با سرویس رفتن دخترش!!

خب شاید کنجکاو شده باشین که چرا کاربران از دیدن دختر نیوشا ضیغمی کفری شدن! خب از نیوشا ضیغمی و لنا مدتی پیش ویدیویی منتشر شد که ظاهرا لنا خانوم برای اولین بار رفتن سرویس بهداشتی ایرانی و ترسیدن! خب از اونجایی که این خانواده در شرایط بسیار مرفه و مایه داری به سر میبرن اینکه دخترشونم سرویس ایرانی استفاده نکرده باشه همچین بعید نیست!

از طرفی هم کاربران به این موضوع اشاره کردند که مردم چه مشکلاتی دان و خانوم بازیگر و دخترشون درگیر چه مشکلاتی هستند! برخی از کاربران نیز به این موضوع اشاره کردند که اصلا بچه به هر دلیل گریه میکنه خب مامان جانش چرا انقدر اصرار داره که این موضوع رو روشن کنه و فیلمبراری هم بشه! خب قطعا مشخصه که دلیلی جز برای دیده شدن و حاشیه سازی نیست!

نیوشا ضیغمی با این ترفندا سینما رو شخم زد!

نیوشا ضیغمی از اون مدل خانوماست که عده ای خیلی عاشقشن و عده ای هم بیش از حد ایشون رو منفور میبینن! البته که خانوم بازیگر هم در هر دوی این نظرات دخیله و خب اصلا شخصیت و رفتار و ظاهر خود شخصه که باعث میشه نظرات درمودش چی باشه! اما خب اینم هست که برای چهره های مشهور میکنه هر حرفی دربیاد!

حالا چرا دسته دوم انقدر از خانوم بازیگر بدشون میاد؟ چون نیوشا ضیغمی از دسته خانومهایی در ایرانمون هست که در سینما با چهرش اول تونست جذب مخاطب کنه و بعد هم بازی های پر افاده! نیوشا ضیغمی تا به حال فقط دو بار عمل بینی پیش بهترین دکتر هارو داشته دیگه شما بقیه اعضای چهرش رو خودتون حساب کتاب کنید!

newshazeighami_1594551195

نیوشا ضیغمی در راستای همون شخمش شد صابکار!

اما خب این خوشگلاسیون ها بی اثر هم نبود و باعث شد تا نیوشا ضیفمی در نهایت خودش بشه صاحبکار! نیوشا ضیغمی قبلا کلینیک زیبایی داشت اما اینکه هنوز و همچنان مدیریت اون رو بر عهده داره مشخص نیست اما مورد دیگه ای که کاملا مشخصه اینه که نیوشا خانوم ضیغمی به تازگی از پیج استایل خود رونمایی کردند و گفتند دو سالی میشه که روی این پروژه دارن کار می کنن که البته هنوز هم به جای خاصی نرسیده و تازه اسم و رسمش شنیده شده.

نیوشا ضیغمی قصد داره تا در این کار از طراحی های ایرانی برای لباس و پوشاک به کار ببره و خلاصه که تولید داخلی داشته باشه.

newshazeighami_1662101656

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آرتمیس ارسالی در

    چی شده؟؟!! چی شده؟؟!!

  • ناشناس ارسالی در

    چقد زشت و رقت باره همچین رفتارای چیپ و بی کلاسی بخدا فقط مسخره میشین

  • فاطمه ارسالی در

    وای عزززززیزم

  • ناشناس ارسالی در

    ای گروه هنرپیشه گان، شما هم فعلا بتازید قانون فیزیک ومتا فیزیکی میگه هر فرازی بلخره یه فرود وسقوطیم داره
    😜😝👌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها