|

مانتو زیادی کوتاه موتاه "نیوشا ضیغمی" که با کیف جواهریش استایلو تموم کرد؛ وقت مُدلیته!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگرای جذابیه که همسری پولدار داره و راه به راه تیپ میزنه، اینبار هم استایل خانوم مورد توجه قرار گرفت البته از نظر کوتاهیش!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگرای جذاب و مشهور ایرانیه که این روزا اما ساکت تر از همیشه به سر میبره. البته که خانوم خانوما یه پست ریزی هم گذاشتن اما نیوشا ضیغمی در مجموع از اون دسته بانوانی در این عرصه می باشد که انگاری تنها و تنها به منفعت و درآمد خودش فکر میکنه و بس! تا به حال موردی که مثلا بگن نیوشا ضیغمی فلان کار خوب رو انجام داده چندان از نیوشا ضیغمی شنیده نشده اما خب تا دلتون بخواد عکس و فیلمای خانوم بازیگر برای تغییر چهرش و زیبایی هرچه بیشتر دیده میشه!

حالا اینی که میگیم یعنی چی؟ یعنی نیوشا ضیغمی رو که میشناسید و میدونید چهره ای بسیار عمل کرده داره که دو بار بینیش رفته زیر تیغ جراحی و یه پونصد باریم لب و گونه و ... رفته زیر آمپول و ژل! ابرو و بوتاکس رو هم که خودتون بهتر میدونین و این شبها تو سریال "بی نشان" می بینیم که چطور ابروهایی ضخیم پیدا کرده که خب همه اینها حاصل هزاران بار خوشگلاسیون کردنه!

اما نیوشا ضیغمی از این راه تنها برای زیبایی خود استفاده نمیکنه و راهی برای تبلیغاتش نیز هست. خانوم بازیگر با حضور پیدا کردن در کلینیک های متعدد و عکس گرفتن با دکترا میشه یه تبلیغ خوب برای اون پزشک و کلینیک و در نهایت درآمدی بالا و هنگفت برای نیوشا! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

نیوشا ضیغمی و استایل های حسابی گرونش!

نیوشا ضیغمی خیلی اهل عکس انداختنه اما خب اگه برین تو صفحه اینستاگرام خودش چندان فعالیت خاصی ازش دیده نمیشه و بیشتر خانوم خانوما عکساش رو تو پیج های فن و تبلیغی می بینیم.

در تصویری که مشاهده کردید خیلی ها به کت بسیار کوتاه نیوشا ضیغمی گیر دادن که چقدر راحت شدن بازیگرا! نیوشا خانوم کلا از اون دسته بانوانی نیست که خیلی نامتعارف ببینیمش اما خب با کت کوتاه زیاااد می بینیم!

خانوم بازیگر از اونجایی که خودش مایه داره و همسری مایه دارتر هم داره، خب از استایل و لباس هایی بسیار گرون استفاده می کنه و تقریبا هیچگاه هم با لباسا تکراری دیده نمیشه.

نیوشا+ضیغمی

q

تیپ+فوق+العاده+شیک+نیوشا+ضیغمی+_عکس

نیوشا ضیغمی با این ترفندا خودشو تو سینما بولد کرد!

نیوشا ضیغمی از اون مدل خانوماست که عده ای خیلی عاشقشن و عده ای هم بیش از حد ایشون رو منفور میبینن! البته که خانوم بازیگر هم در هر دوی این نظرات دخیله و خب اصلا شخصیت و رفتار و ظاهر خود شخصه که باعث میشه نظرات درموردش چی باشه! اما خب اینم هست که برای چهره های مشهور ممکنه هر حرفی دربیاد!

حالا چرا دسته دوم انقدر از خانوم بازیگر بدشون میاد؟ چون نیوشا ضیغمی از دسته خانومهایی در ایرانمون هست که در سینما با چهرش اول تونست جذب مخاطب کنه و بعد هم بازی های پر افاده که چندان افاده های ناتمومش به مذاق خیلیا خوش نمیاد!

Untitled

نیوشا ضیغمی هم مدل پوشاکی شد که تا حالا ازش دیده نشده بود!

این روزا با استفاده از اینستاگرام (البته قبل از فیلترینگ) خیلی از کاربران عادی هم تبدیل به بلاگر و اینفلوئنسر شده بودن و با بزرگ کردن پیجشون حسابی درامد داشتن! حالا چجوری؟ میدونین که از طریق تبلیغات! خب حالا شما کن دیگه بازیگرم باشی و مشهور، ده هیچ از بلاگرا جلوتری و به راحتی میتونی کلی پول پارو کنی. اما از نیوشا ضیغمی بعید نبود چرا چون از سلاطین تبلیغات عجیبه و خانوم خانوما یَد طولایی در این راه داره.

اما تصاویری از نیوشا ضیغمی وجود داره که نشون میده ایشون برای شال و روسری هم مدل شدن و تا این حد جلو رفتن! قطعا مبلغ بسیار خوبی بهشون پیشنهاد شده وگرنه نیوشا ضیغمی با اونهمه پولدار بودن الکی نمیاد مدل روسری بشه!

styles-of-niusha-zeighami-2

styles-of-niusha-zeighami

بیوگرافی جالب نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

ناگفته نماند که نیوشا ضیغمی در مجموع خیلی دیر به دیر تو صفحه اینستاگرامش پست و استوری میزاره و آخرین پستی هم که منتشر کرد کلی عکس از همون مراسمی بود که در ابتدای مطلب گفتیم . در ادامه این عکس های خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

 

Exis-عکس+های+نیوشا+ضیغمی-40795023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها