|

ست گوجه ای "نیوشا ضیغمی" که مایه داری ازش شُره میکنه؛ شویِ تاجرشون ویلا ساخته در حد بنز!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر سریال بی نشان که اینستا رو این روزا با عکسای مایه داریش حسابی پر کرده، حالا با فیس و افاده از استایل جدیدش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگران محبوب و پرحاشیه سینما و تلویزیون که این روزا با سریال "بی نشان" مهمون خونه های مردمه و با کلی فعالیت های راه و بیراهش داره اینستا رو میترکونه و تونسته تابحال بالای 3 میلیون طرفدار واسه خودش دست و پا کنه. نیوشا ضیغمی که تو فضای مجازی در زمینه های مختلف داره با امثال بهاره رهنما مقابله میکنه، اولین بار با بازی در فیلم "اخراجی ها" نقش به یاد موندنی داشت. نیوشا ضیغمی از اون زمان تا حالا از طرق مختلف فیسش رو از این رو به اون رو کرده که اگه بازیش تو اولین فیلمش رو ببینین، قطعا تعجب میکنین.

نیوشا خانوم به تازگی از استایل جدیدش رونمایی کرد که حسابی پولدار بودنش رو باهاش به رخ میکشه. این بازیگر که از زمانی که ازدواج کرده، پولدار شده در حد بنز حالا هر چند روز یه بار با انتشار عکسایی که با تیپای مختلف از خودش میگیره که بسیار هم چشمگیره میخواد مایه داریش رو به رخ همه بکشه. نیوشا ضیغمی با یه مانتو سرخ باحال که کلی روش کار شده تو اینستا داره حسابی پُز میده و گرچه از دید خیلی از کاربرا تیپ چندان خاصی هم نداره، ولی پولدار که باشی دیگه هر چی هم نداشته باشی گویا میشه واسه خود بسازیش!

oo

نیوشا ضیغمی با حاشیه های مَخملیش جو میسازه بدجور!

نیوشا ضیغمی که یه بازیگر محبوب تو ایرانه و کسی نیست که نشناستش، حالا یه جوری داره به همه چی چنگ میندازه واسه معروف شدن تو اینستا که حد و حصر نداره. این بازیگر گویا خیلی به خاص بودن علاقه داره و طرفدارای پر و پیمونش باعث شدن که خانوم حسابی به خودش بباله و با حاشیه های توخالی از خودش یه غول خفن تو فضای مجازی بسازه.

چند وقت پیش که خبر طلاق خانوم از همسرش کل اینستا رو پر کرده بود و بعدش متوجه شدیم که همچین چیزی نبوده و نیوشا فقط برای رسیدن به شهرت بیشتر جو الکی داده. این روزا هم که خانوم با دخترش لِنا افتاده کف خیابونا و با ادا اصولایی که اصلا باورکردنی نیس داره خودشو رسما به مزایده میذاره تا بلکه چندتا فالوور بیشتر به دست بیاره.

fd

کوفتن و از نو ساختن یعنی نیوشا ضیغمی!

نیوشا خانوم از اون دسته بازیگراییه که رسما تو عملای زیبایی و پروتز داره غلت میزنه و گویا حالا حالاها هم هیچ جوره از این راه نمیخواد کنار بره. این بازیگر حالا با افتتاح یه کلینیک زیبایی خودشو سعی داره در رأس هر چی زیباس قرار بده، ولی آخه با این حجم ژل و تزریق چه میشه کرد و البته خانوم با این همه کاری که به قول خودشون عملای زیبایی نام گرفته، داره با کسایی مثل نفیسه روشن رقابت میکنه که ایشون هم زدن تو کار کلینیک زدن و دیگه دارن واسه خودشون میتازونن بدجور!

نیوشا ضیغمی که اصلا دوست نداره از همتایان خودش تو حرفه سلبریتیا عقب بیفته، حالا با کلی ادا اصول چنان جشن مجللی واسه کلینیکش گرفته که اگه ببینیش کف میکنین!

pp

w

e

مایه داری نیوشا ضیغمی که زیر سایه آقاشون سر  به فلک کشید!

شاید تصور کنین که نیوشا ضیغمی این همه پول و مال و منال رو صدقه سر تلاشای خودش داره، بلکه هم اینطور باشه. اما این وسط نباید از خفن بودن وضع و اوضاع همسر نیوشا خانوم غافل شد. آقای آرش پولاد خان همونطور که از اسمش معلومه یه خان درجه یکه و با تجارت نقره زندگی خانومو رسما طلاکوب کرده و نیوشا ضیغمی هم راه و بیراه با کلی فیس و افاده پُز خوشبختیش رو که با همین پولا به دست اومده، به کاربرای فضای مجازی میده!

q

rr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها