|

آقای فوتبالیست با "زنِ خوش اندامش" دل همه رو برد؛ تیپ چرم و جذب جلو همه!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که به تازگی با انتشار تصویری جذاب از خود البته همراه با آقای شوهر و فرزندانش حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

آرام جوینده همسر جذاب و خوشگل سپهر حیدری است که البته چندین عمل زیبایی بر روی صورتش داشته اما به هر حال این تغییرات روی صورتش نشسته و حالا چهره بسیار زیبا و ظریفی دارد.

به گزارش«شایانیوز» ناگفته نماند آرام جوینده دو خواهر کوچکتر از خود دارد که آن ها هم چشمانی رنگی و خیره کننده دارند و مشخص است که خوشگلی در آن ها ذاتیست! آرام جوینده و سپهر حیدری صاحب دو فرزند پسر هستند و در حال حاضر دبی زندگی می کنند. 

آرام خانوم پیج اینستاگرامی اش پرایوت است اما 219 هزار دنبال کننده دارد که بیش از نیمی از فالوور ها آقایون می باشند و با انتشار هر تصویر از خانم جوینده حسابی نظرات را شلوغ می کنند و از اندام خانم خانما گرفته تا انتخاب و سلیقه سپهر صحبت می کنند! 

در ادامه عکس جدیدی که وی همراه با همسر و فرزندانش منتشر کرد را مشاهده می کنید که البته این عکس را خود سپهر هم پست کرد.

آرام جوینده

آرام جوینده همسر جذاب سپهر حیدری که این روزها ساکن دبی است و در آنجا آنلاین شاپ به راه انداخته و محصولات آرایشی بهداشتی از دبی برای مشتریان اینستاگرامی اش در ایران می فرستد.

البته آرام خانم در این حوزه سابقه و شناخت خوبی دارد و زمانی که هم در ایران بود مدیریت یک سالن آرایش و زیبایی در زعفرانیه تهران را برعهده داشت که بنا به دلایلی مجبور شد سالن را تعطیل کند.

آرام جوینده

خوشگلی ذاتی خانواده و پیشنهاد ازدواج

در اینکه آرام زن زیبایی است شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود.

سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

آرام جوینده

آرام جوینده

ظاهرا در میان همسران فوتبالیست های جوان مسابقه ای ایجاد شده که کی داف تر و البته لاکچری تره! ستاره معصومی همسر مهدی قائدی نیز با انتشار تصاویر ناجور از خود و ایجاد حاشیه توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و حالا هم تبلیغاتی نجومی انجام دهد.

آرام جوینده نیز گاهی تبلیغاتی انجام می دهد که قطعا در مقابل پول خوبی هم دریافت کرده. جالب اینجاست این دو خانم شاخ به تازگی هر دویشان هم به دبی رفته و زندگی می کنند. حالا دستشان هم در انتشار تصاویر ناجور و نشان دادن زندگی مرفه باز تر شده است!

آرام جوینده

جوینده برند پوش اینستا

عمل های زیبایی آرام جوینده پیش از ازدواج با سپهر حیدری، از پرسش هایی است که کاربرانش در کامنت ها از او سوال میکنند. به هر حال، آرام جوینده از طرفداران برند نایک و گوچی بوده و بعضا نام برند لباس هایی که بر تن دارد به عنوان هشتگ زیر پست هایش درج می کند که باعث دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر او در اینستاگرام شود.

آرام جوینده

در ادامه عکس سمت راست، استایل چرمی شیک مشکی رنگ آرام جوینده را در یکی از خیابان های دوبی در کریسمس 2020 میلادی مشاهده می کنیم که بوت بلندی بر تن دارد و نمونه جیر شیک قهوه ای رنگ آن را در عکس سمت چپ با تیپ سفید ست کرده است.

آرام جوینده

تصاویری مربوط به سال 98 و پیش از سفر مشترک به کشور چین. آرام جوینده در یکی از باشگاه های بدنسازی شمال شهر تهران، تمرینان بدنسازی منظم ماهانه دارد. اما اطلاعاتی درباره باشگاه نداده است.

آرام جوینده

استایل های ورزشی و کژوال آرام جوینده که وی از برند SUPREME و GALACTICO استفاده کرده است.

آرام جوینده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عجب فوتبالیست باغیرتی

  • ناشناس ارسالی در

    همشون عملی هستن و مصنوعی. به خانواده خودمون افتخار میکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    افتخار می‌کنه به بی غیرتیش

  • ناشناس ارسالی در

    این رنارو برای خودتون میگیرین یا دیگران

  • رایان ارسالی در

    چقدر زر میزنی چکار مردم داری

  • ناشناس ارسالی در

    از شما گذشته تیپ بچه‌ها رو چرمی کن واسه شوهرت محرم باش نه واسه همه چه چیرا چه حرفا چه کارا

  • حسن ارسالی در

    عجب لنگی با غیرتی!!!!

  • و ارسالی در

    اوناییکه میگن کاری به زندگی مردم نداشته باشید چرامیخوایدفکرکنن چقدرادم متجدد ومتمدنی هستید اخه هرروز خودشووهمسرش درمعرض دیدمردم قرارمیده که مردم نظربدن اخه ازهرکسی یه انتظاری هست من خودم پرسپولیسیم اخه هرروزوهرساعت زنشو بااون ظاهر نشون میده که چی اخه چندبار اقاکریم باقری علی پروین ها این کاروکردن؟بااینکه انگشت اینها هم حساب نمیشه اخه ا این تحفه یه باشگاه پرافتخارراباخودش همراه میکشه ازبزرگای پرسپولیس بپرسید حالشون ازاین اقابه هم میخوره حتی فوتبالییتهای بزرگ اروپایی کجا دیدید اینهمه عکسهای جوراجور خانمشون درمعرض دیدبزارن حالا بعضیاهی بگید چراتوزندگی مردم دخالت میکنید

  • مهدی اقا ارسالی در

    فقط خاک تو سرتون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها