|

تفریح لاکژریِ سپهر حیدری و زنش که دیگه دارن از جو خارج میشن؛ این زاپه یا خنجر خورده!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری از اونجایی که به چهره ای مشهور تبدیل شده تبلیغاتی هم انجام میده که اینبار تیپ خانوم خانوما فالووراشو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- آرام جوینده همسر جذاب و خوش چهره سپهر حیدری می باشد که البته از پر حاشیه ترین همسران فوتبالیست ها نیز هستش! سپهر حیدری که یه روزایی بازیکن پرسپولیس بود حالا شده مدیر دو باشگاه فوتبال در ایران و دبی که درآمد بسیار بالا و خوب هم داره. سپهر حیدری از دیگر فعالیت هایی که این روزا مشغولشه انگاری همراهی کردن همسرش در بلاگریه و مثلا اینجوریه که آرام جوینده عکس و فیلم منتشر میکنه و آقاشون میاد قربون صدقش میره تا بیشتر دیده بشن و یا آرام خانوم با چهره عروسکیشون استوری میگیرن و سپهر خان باز میاد تو فیلم قربون صرقه خانوم میره و خلاصه به همین روال این سپهر حیدری بارها و بارها مورد هجوم نظرات ناجور کاربران قرار گرفته!

آرام جوینده از طریق انتشار تصاویر نامتعارف از خود و شهرت همسر جان خیلی زود مشهور شد و اوال پیجش رو پرایوت کرده بود تا جذب فالوور کنه اما حالا صفحه اش بازه و 350 هزار کاربر دنبال کننده داره. آرام جوینده اما تفاوت که با دیگر خانومای مشهور داره اینه که تنها به جیب شوهر بسنده نکرده و یا فقط تبلیغات بذاره و پول بگیره بلکه چندن پیج آنلاین شاپ راه انداخته و محصولات مختلفی رو میفروشه. آرام جوینده حداقل خوبیش اینه که فعالیتی جهت پول درآوردن داره و فقط معرفی نداره!

جالبه بدونید اتفاقا آرام جوبنده تبلیغات کمی رو قبول میکنه و مثل امثال خانوم بهاره رهنما نیست که هرچی دستش اومد استور کنه. اما خانوم خانوما که معمولا از بالا تنه خود فیلم میگرفتن و صحبت مکردن انبار در استوری قدی بودند و شلوار زاپ دار وی مورد توجه کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت!

حرکت عجیب و ناجور آرام جوینده برای آقازادش!

سپهر حیدری و آرام جوینده چند سالیه که ارزدواج کردن و این طور که نوشن میدن بسیااار علاقمند به همدیگه هستند. این زوج همیشه و همیشه با همن و تفریحات مجردی ندارن! سپهر و آرام صاحب دو پسر جیگر بلا به نام های آروکو و دیاکو هستند که آروکو هنوز به زبون نیومده و خیلم بانمکه!

اما اینبار استوری هایی از دیاکو منتشر کرد که ظاهرا آقازاده آدامس تو آبنبات رو میخواست و مامان جانشون حرکتی عجیب زد!

Untitled

ویدیوی بالا یی رو مشاهده کردید؟ بنظر شما یه آبنبات باید چقدر زیر آب بمونه تا آب بشه؟! خیلی از کاربران از این کار آرام جوینده متعجب شدن و ایشون رو یه مرفه بی درد خطاب کردند.

سپهر حیدری و زار زندگیِ لوکس!

سپهر حیدری از بازیکن های سابق فوتبال و چهره مشهور و مااایه دار حال حاضری هستش که تفریحات بسیار لاکچری همراه با همسر و بچهاش داره و خیلی وقتها منتشرم میکنه تا بقیه ببینن و امتیاز اون مرحله رو از دست نده!!

سپهر خان و آرام خانوم از دیگر عادت هایی که دارند اینه که معمولا برای مناسبت های مختلف همو مثلااا سورپرایز میکنن و حسابی میترکونن. البته که ان رفتار تنها مختص این زوج نیست و علیرضا نیکبخت و همسرش نیز به شدت این چنین هستند جوری که انگار باهم مسابقه گذاشتن کی خفن تره!

Untitled

عاشقانه های اینستاییِ سپهر و آرام!

سپهر و آرام به نوعی بیزینس شان در بستر اینستاگرام است و هر چقدر فالوور بیشتر داشته باشند خود به طبع فروش بیشتر و درآمد زیادتری هم خواهند داشت. از همین روی این زوج در اینستاگرام به شدت فعال هستند البته به نظر مدیریت اینستاگرام شان بیشتر بر عهده آرام خانوم است. آرام خانوم که ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد و به همین خاطر کلی هم خاطر خواه تو اینستاگرامداره هر از گاهی عاشقانه های خصوصی با همسرش را تو اینستا برای فالوورها رو می کنه و کلی لایک و کامنت می گیره!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها