|

دیده شدن یهویی مهناز افشار با خواننده مشهور؛ خانوم حوله پیچ شده خودشو زد کوچه علی چپ!

به تازگی ویدیو از مهناز افشار در کنار آرش خواننده لس آنجلسی منتشر شده که تو فضای مجازی به سرعت وایرال شد کلی بحث برانگیز شد

لینک کوتاه کپی شد
1

مهناز افشار از جمله سلبریتی هایی است که با وجود مهاجرت همچنان در ایران طرفدار دارد و خیلی ها پیگیر اخبار و حواشی مهناز افشار هستند.

به گزارش «شایانیوز» خود مهناز افشار هم انگار حواشی را دوست دارد و حالا که نمی تواند با ایفای نقش و بازیگری سر زبان ها باشد و مردم ایشان رو تو سینما یا تلویزیون ببینند تلاش می کند تا از طریق اینستاگرام و مخاطبان میلیونی که دارد دیده شود.

مهناز از وقتی که به آلمان مهاجرت کرده از خیلی از خطوط قرمز رد شده.مثلاً خانوم بازیگر دیگر ابایی ندارد که عکس بی حجابش منتشر شود چرا که انگار دیگر قصد برگشتن به ایران را ندارد و کلاً قید بازیگری در ایران را زده.

این تنها تغییر شگرف مهناز افشار تو این مدت نبود و خانوم بازیگر تو اروپا با خیلی از خواننده های لس آنجلسی طرح رفاقت ریخته و حتی با اون ها رفت و آمد هم دارد.

تو جدیدترین ویدویی که از مهناز افشار منتشر شده خانوم بازیگر در کنار آرش خواننده لس آنجلسی نشسته و مورد عجیب پوشش مهناز خانومه که وقتی دوربین می ره سمتش خودش رو تو حوله پیچیده!

مهناز افشار وسط چله تابستون واقعاً سردشه؟

همون طور که دیدید مهناز خانم انگاری یخ کردن و سردشون شده که اینجوری خودش پیچیده تو حوله! حالا که این وسط یه سوال اساسی هست و اونم اینکه مگه اونا کجان که اینقدر سرده اونجا؟ مهناز که ساکن آلمان هستش و آرش هم ساکن اروپا است اروپا هم که در نیم کره شمالی قرار داره و الان اونجا هم مثل ایران تابستونه و هوا گرم از طرفی چجوری اینا اگه اینقدر سردشونه پس چرا در و پنجره ها باز بازن؟

پس احتمالاً میشه به این نتیجه رسید که مهناز خانوم پوشش مناسبی نداشته و وقتی آرش خان دوربین رو ناغافل میاره سمت مهناز برای اینکه حاشیه و جنجال تازه ای درست نشه مهناز خودش رو اینجوری می پیچه تو حوله.

mahnazafshar34-vaghtesobh

واکنش کاربران به ویدیو مهناز افشار و آرش

این ویدیو با هشتگ مهناز سردشه تو اینستاگرام به سرعت وایرال شد و خیلی از کاربران نسبت به اون واکنش نشون دادن که در ادامه برخی از اون هارو با هممرور می کنیم:

خوبه سردِ در و پیکر خونه بازِ

- نه به اینکه موهاشو میپوشوند و نه به اینکه با حوله نشسته

- مهناز صدرصد دنبال فالوور و حاشیست که این فیلم رو گذاشتن

سَر و سامون عجیب و گرووونی که "مهناز افشار" به تیپش داد

مهناز افشار تا به حال با وجود داشتن صفحه ای بزرگ و کلی اعتبار، اما تبلیغاتی ازش دیده نمیشد! تا اینکه به تازگی موردی تبلیغی و بسیار گرون از وی منتشر شد که نشون داد خانوم خانوما بدشونم نمیاد از این راه پول در بیارن اما خب باز به مانند خانوم رهنما هر چیزی رو قبول نمی کنند و ترجیح دادن تا اگه تبلیغی هم هست لوووکس باشه!

در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که ساعتی جذاب به دست دارد اما قیمت ساعت جذاب تره!  

m

mahnaz

وقتی مهناز افشار واقعاً دلش تنگه برای ایران

مهناز افشار در ایران شخصیتی مغرور و شیک پوش داشت اما حالا اونور آب خاکی تر از اونچه که فکر کنید شده، به خصوص با فالووراش خیلی وقتها درد دل میکنه و نرم و زیبا صحبت میکنه. برخی مثل خانوم روناک یونسی هستند که همچنان غرور خود را دارند اما مهناز افشار اینطور که از حرف ها و رفتارش مشخصه خیلی زیاد دلتنگ ایران و هم وطناشه و از طریق مجزی اون رو بیان میکنه. در ادامه ویدیویی کوتاه و اسلوموشن از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که تازگی گذاشتن.

مهناز افشار در کپشن پست نوشت:

شاید که قاصدک صدای قلبهارو برسونه

برای هممون آرزو سلامتی و شادی کردم

مهناز افشار و یاسین دوباره ازدواج می کنند؟

مهناز افشار که به دلیل به زندان افتادن همسرش آقای یاسین رامین مجبور به مهاجرت شده بود حالا با آزادی و تبرئه شدن او چند باری ابراز احساسات کرده و اینطور که معلوم شد هنوز خانم بازیگر و آقای آقازاده به هم علاقه مند هستند و حتی احتمال برگشت دوباره آن ها به زندگی مشترک نیز وجود دارد!

از نظر 99 درصد کاربران این طلاق صوری و الکی بوده و آن 1 درصد هم مهناز افشار رو به دلیل صبوری برای همسرش و بدگویی نکردن پشت او بعد از طلاق تشویق کردند!

5683718-1000x700

عکسی تازه از مهناز افشار و یاسین رامین تو آلمان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها