|

گریم مهناز افشار در هالووین 2021

گریم مهناز افشار در هالووین 2021 مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

هالووین را باید یکی از جشن‌های سنتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی بدانید که چند سالی‌ست در ایران باب شده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

اما اصلا آیین این جشن چیست؟

خب در این جشن خانم ها و آقایان با آرایش های وحشتناک و گریم های ترسناک کدو تنبل و تبدیل شدن به دلقک و خون آشام و... در تلاش اند تا نه تنها جذاب باشند؛ بلکه ترس و واهمه را در دیگران به وجود آورند. تاکنون در این جشن ها شرکت کرده اید؟ میهمانی های بسیار بزرگی هر ساله برگزار می شود که شرکت در آنها بسیار هیجان انگیز است.

جالب اینجاست؛ امسال مهناز افشار یکی از بازیگران مطرح کشورمان که به تازگی به آلمان مهاجرت کرده؛ به جرگه این افراد پیوسته و امسال با گریمی متفاوت هالووین را جشن گرفته است.

مهناز افشار (زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد. او سال 98 ایران را ترک کرد و چند سالی‌ست که در سینمای ایران فعالیت نمی‌کند.

اما امسال تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان از حضور و همراهی او در جشن هالووین دارد.

او در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش نوشت؛

وقتی باید دل به دل فرزند داد و بعدش خودتم خوشحال میشی...

گریم او را در تصویر زیر میبینید.

مهناز-افشار-1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی