|

جیران متوقف شد و آنن فانن تَه داستانش لو رفت؛ شکوه خانوم چه کرده شاهو دیوونه کرده!

elham namii shayanews

سریال جیران بعد از حواشی اخیرش در اخر توقیف شد اما موضوعی که جذاب به نظر اومد ته داستان شاه و همسرانش بود که به سادگی لو رفت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال جیران از جذاب ترین سریال های شبکه خانگی در این چند وقت اخیره که حسابی هوادارای خاص خودش رو جذب کرده. البته که یک کار جذاب قطعا باید ابتدا بازیگران جذابی هم داشته باشه و بعد فیلمنامه ای قوی همراه با قلقلک هایی خاص تا بتونه بیننده تو میخ کوب خودش کنه و هر هفته پای تلویزیون بنشونتش. جیران چنین ویژگی هایی رو داشت و داره که خب موفق هم شد و خیلی ها به ذوق دیدن ادامه جریانات شاه و حرمسراش هر هفته دنبالش میکنن که هیچ، بسیاری از بازیگران نوپایی رو که نشون داده رو هم فالو کردن!

سریال جیران داره داستان زندگی ناصرالدن شاه قاجار رو به تصویر میکشه که چندتا صیغه ای داشته و در میان زنان عقدیش چه چیزی میگذشته. قطعا چنین موضوع برای مخاطب جالب به نظر میاد که خب چاشنی های اروتیک و گریم و عشوه های جذاب هم باعث شده تا این سریال بیشتر مخاطب رو به دنبال خودش بکشونه که البته چنین ریسک هایی جنجالات خاص خودش رو هم داره و تا به حال جیران چند باری سوژه شده و از سر رد کرده!

اما اینبار سریال حسن خان فتحی شاکی خصوصی داشته و به همین جهت خبر از توقفش اومد. در حالی که چیزی به زمان پخش قسمت 24 این سریال نرسیده بود شکایتی از سوی سازندگان سریال "آهوی من مارال" رسید که پیش از این نیز ادعا کرده بودند داستان جیران از روی داستان آنها کپی برداری شده و باید جلوی پخش آن گرفته شود.

wedh

آخر داستان جیران لو رفت!

حالا جدا از مسئله توقف این سریال، داستان جیران از اونجایی که موضوعی تاریخی داره خب خیلی از موارد مشخصه که قراره چه اتفاقی بیوفته. مثلا الان در مرحله ای هستند که جیران بارداره و پسر تاج الدوله دم دمای ولیعهد شدنشه!

در حالی که خیلی ها نمیدونن تاریخ چه اتفاقی افتاده، در انتظارن که فرزند جیران ولیعهد بشه اما در صورتی که در واقعیت بعد ها شکوه السلطنه باردار میشه و پسرشم ولیعهد و بعد هم شاه!

اما چرا در جیران زنان روسری شان به یک طرف انداخته شده؟!

برخی معتقدند یکی از دلایل اینکه زنان در سریال جیران روسری خود را به یک طرف می انداختند برای نشان دادن گردنبند و جواهراتشان بوده است، ازین رو روسری زنان به یک طرف انداخته شده بود تا طلا و جواهراتشان بهتر دیده شود.

یک نظریه دیگر برای اینکه زنان یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند این بود که زنان بیوه با زنان شوهر دار و دختر های مجرد تشخیص داده شوند، ازین رو زنان متاهل یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند و زنان بیوه هر دو طرف روسری خود را به پایین می انداخته و دختران مجرد هر دو پر روسری خود را به عقب می انداختند.

hij

اما همونطور که گفتیم در این سریال بازیگران ریز و درشت بسیاری ایفای نقش دارند. از هنرمندان شاخ به نامی چون بهرام رادان و مریلا زارعی گرفته تا هنرمندان نوجوان و نوپایی چون ستایش دهقان.

برخی از هنرمندان هم هستند مثل الهام نامی یا همون شکوه السلطنه و یا فاطمه مسعودی فر یا همون سارای گرجی که در این سریال شناخته شدند و خوب هم از پس کار براومدند!

بیوگرافی جالب الهام نامی

الهام نامی زاده ی 8 اردیبهشت 1365 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل رشته ی تئاتر در دانشکده ی هنر در تهران است.

الهام نامی، بازیگری نقش پذیر و با سابقه در حوزه های بازیگری و نویسندگی است که  نخستین بار با ایفای نقش در فیلم "چراغ های نا تمام " وارد عرصه سینما  شد. وی در سی و پنجمین جشنواره ی تئاتر فجر برنده ی جایزه ی بازیگری برای هنرنمایی در تئاتر"پرسه های موازی" شد.

در ادامه چهره اصلی شکوه السلطنه در زمان قاجار را مشاهده می کنید که کارلا سرنا نویسنده فرانسوی در بازدید از دربار قاجار می نویسد، مردان ایرانی زنان چاق را دوست دارند! و هرچه زن چاق تر باشد عزیزتر است.

Untitled

الهام نامی و علاقمند به کلنجار با نقش

الهام نامی : من همواره تلاش می کنم نقش های چند وجهی و متفاوت را بازی کنم. از زمانی که وارد این حرفه شده ام برایم پیش آمده که نقش های رئالیستی هم بازی کرده باشم اما معمولا ترجیح می دهم که با نقش کلنجار بروم و زاویه های مختلفش را کشف کنم.

y

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها