|

خاتونای "بهرام رادان" تو جیران دیدی؟ همرو بریز دور ببین اینستا چه خانووومی داره!

bahram radan shayanews

بهرام رادان تو سریال جیران یه خاتون داره جذاب که شیفتشه اما در واقعیت نیز خانومی داره که بیشتر شیفتشه و تصویری دلربا با وی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بهرام رادان رو این روزا داریم از سریال شبکه خانگی جذاب "جیران" می بینیم که نقش ناصرالدین شاه قاجار رو بازی میکنه. اوایل همه میگفتن این کاراکتر به بهرام رادان نمیاد اما حالا بهرام خان انگاری نقش به تنش نشسته و داره خفن دیده میشه. اما بهرام رادام رو از اونجایی که هم در کار طنز و هم کار جدی دیده ایم، در جیران نیز تیکه هایی طنز طور داره که بهرام رادان تونسته به خوبی درشون بیاره! (مثل اونجایی که به دربار خالی می بنده و میگه باید هفت ماه بعد ولیعهد انتخاب شه و بعد هم با خنده ای باحال این سکانس تموم میشه).

ما بهرام رادان تو نقشش که چهار زن عقدی داره با کللللی صیغه ای، در واقعیت تک همسری خوشگل و مدلینگ اختیار کرده که اتفاقا از بلاگر های روزگار هم هستند. مینا مختاری چهره معروف اینستایی چند ماهی میشه که با قبله عالم یا همون بهرام خان رادان ازدواج کرده و برای اینکه لوس و تکراری نشه هر چننند وقت یکبار تصویری دو نفره و عاشقانه منتشر می کنند.

مینا مختاری به تازگی نیز با همسرش تصویری آینه ای استوری کرد که با واکنش هواداران بهران رادان همراه بود.

juyg

آشیونه عشقی که بهرام رادان رو سر هواداراش خراب کرد!

اما بهرام رادان سالهاست از هنرمندان خفن و پرطرفدار سینماست که واسش سر و دست میشکونن و خیلی خیلی عاشقشن. رادان اما همیشه از بی حاشیه ترین بازیگران هم بوده و همانند آقای رضا گلزار علاقه زیادی به جنجال و دیده شدن های اینجوری نداشته.

بهرام خان رادان سن و سال کمی نداره اما خب از مجردای سینما بود تا اینکه با خانوم بلاگر ازدواج کرد و آشیونه امید و عشق رو بر روی سر هوادارای شیفته خراب نمود!!

جدا از اینها انگاری بین آقای معروف ازدواج با بلاگر ها و چهره های شاخ اینستایی مد شده چرا که پژمان جمشیدی هم بعد از کلی مجرد موندن با خانومی که بلاگر بودند در نهایت ازدواج کرد! اما اینکه اینا حالا کجا همو می بینن که بینشون جرقه ای عشق صورت میگیره خدا داند!

werwe

هجوم کاربرا به پیج مینا مختاری واسه این عکس!

تصویر بالایی رو مشاهده کردین؟ شاید هم کمی تعجب کردین! در حال حاضر پیج مینا مختاری نزدیک به 400 هزار دنبال کننده داره. حالا شاید بپرسین چجوری به این تعداد تونست خیلی زود فالوور بگیره! در دنیای سلبریتی ها و معروفیت و چهره های عمل کرده تنها کافیست تا دو نفر عکس هایی راحت و قرتی طور منتشر کنند تا همه چیز تمام شود!

مدتی پیش هم مینا مختاری عکسی همراه با همسرش بهرام رادان منتشر کرد که وِلو رو زمین هستند و با تخت جمشید عکس گرفتند. همین شد که کاربران زیادی برای دیدن تصاویر بیشتر و شناخت وی هجوم بردند و به سرعت فالوش کردن!

gkg

بهرام رادان رو هیچگاه در تلویزون ندیده ایم و از اون دسته بازیگراییه که کلاس کاریش فقط به سینما و شبکه خانگی میخوره و بس!!

اما تا این بازیگر جذاب کارنامه کاری درخشانی در این عرصه داره که اولین بار با بازی در نقش علی سنتوری همراه با گلشیفته فراهانی به اوج شهرتش رسید. او برای بازی در این فیلم موفق به کسب دومین سیمرغ خود بعنوان بهترین بازیگر مرد شد.

دوره در کانادا

در سال 91 بعد از حضور در فیلم »پل چوبی: کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند.

سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت یک فیلم مستند به نام «رویای شهرت» را کارگردانی کرد و در سال 92 به کشور بازگشت.

khdk

حالا یکمم از مینا خانوم مختاری بدونیم...

رادان را که همه می شناسند اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

jyfy

آشنایی قبلی با بهرام رادان که شد ازدواج!

ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار در سال 98 به دلیل اینکه این دو نفر در مسافرت های زیادی در کنار هم دیده شده اند در فضای مجازی پیچید. سابقا هم بسیاری از عکس های منتشر شده از این دو چهره در اینستاگرام در محیط و لوکیشن یکسان اما در زاویه های متفاوت خبر رابطه آنها را برای اهالی رسانه مشخص کرده بود.

در اخر روز سیزده بدر سال 1401 بهرام رادان و خانم مینا مختاری با انتشار ویدئویی مشترک در صفحات شخصی خود این خبر را تایید کردند.

ug7u

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها