|

گاف نافرم جیران واسه لباس زن شاه؛ سارای گرجی تو حیاط کاااخ آبروش با خاک یکسان شد!

fateme masoudifar shayanews

به تازگی از سارای گرجی در سریال جیران ویدیویی منتشر شده که نشون میده تو یکی از سکانس ها لباس خانوم پاره هستش و سوژه همه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فاطمه مسعودی فر بازیگر چشم رنگی و خوشگل سریال شبکه خانگی "جیران" می باشد که میشه همون سارای گرجی. در این سریال بازیگرای ریز و درشت و معروف و نوپای بسیاری وجود داره که در کنار هم دارن ایفای نقش می کنن و این کار جذاب رو ساختن. سارای گرجی هم یکی از هنرمندای تازه شناخته شده ای هستش که با جیران مشهور شد و حالا خیلی ها می شناسنش. البته که فhطمه مسعودی فر هنوز به اسم شهرت خاصی نداره و بیشتر با همون سارای گرجی شناخت دارن اما جالبه بدونید این بازیگر جوان تونست خیلی زود پیج اینستاگرامیش رو به 80 هزار دنبال کننده برسونه.

فاطمه مسعودی فر از خانومای چشم رنگی سینماست اما نه به اون رنگی که شما در جیران می بینید! وی برای زیباییه هرچه بیشتر لنزی آبی گذاشته و با گریمی که داره حسابی سوگلی شده. اما این سریال تا به اینجا که قسمت 23 اومده حواشی بسیاری داشت که گهگاهی منشوری میشد گاهی سوتی و حالا هم حواس پرتی ای ناجور!

در سکانسی از جیران سارای گرجی زمانی که در حیاط کاخ به سر میبره دستشو میاره بالا و پارگی لباسش تابلو میشه. همین بس بود تا مخاطبین و اخبار زرد حرف و حدیث هایی جورواجور در بیارن!

نوع گریم و لحن صحبت و لهجه ای که سارای گرجی داره باعث شده تا مخاطب خیلی زود از فاطمه مسعودی فر خوشش بیاد و پیگیرش بشه. فاطمه خانوم مسعودی فر ابتدا با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و سپس وارد صدا و سیما شد. چنین سریال هایی همانند جیران که هم موضوع جالبی برای مخاطب دارند و هم کلی بازیگر جذاب دارند میتونن سکوی پرتاب بسیار خوبی برای بازیگران نوپایی همچون فاطمه مسعودی فر باشند.

ugu

اصلا قصه جیران چی هست که انقدر شیفته پیدا کرده؟

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه (بهرام رادان) چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌ خانم تجریشی (پریناز ایزدیار) که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

چرا در جیران زنان روسری شان به یک طرف انداخته شده؟!

برخی معتقدند یکی از دلایل اینکه زنان در سریال جیران روسری خود را به یک طرف می انداختند برای نشان دادن گردنبند و جواهراتشان بوده است، ازین رو روسری زنان به یک طرف انداخته شده بود تا طلا و جواهراتشان بهتر دیده شود.

یک نظریه دیگر برای اینکه زنان یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند این بود که زنان بیوه با زنان شوهر دار و دختر های مجرد تشخیص داده شوند، ازین رو زنان متاهل یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند و زنان بیوه هر دو طرف روسری خود را به پایین می انداخته و دختران مجرد هر دو پر روسری خود را به عقب می انداختند.

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر یا همون سارای گرجی

فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی در سریال جیران در نقش سارای گرجی مقابل دوربین رفته است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر از سال ۱۳۹۴ آغاز و از سال ۱۳۹۸ را با فیلم "پوست" به سینما پیوست که اتفاقا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نامزد اخذ جایزه برترین بازیگر زن از سوی جشن حافظ گردید.

وی تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات انگلیسی به پایان رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ تر از خودش به نام نازی دارد که خانواده ی ۴ نفره آنها را تشکیل می دهد.

فاطمه مسعودی فر همانند بسیاری از همکارانش در اینستاگرام فعالیت داره و تصاویر جذاب خودش رو منتشر می کنه. در ادامه سارای گرجی زمان قاجار رو در ال 1401 ببینیم.

htdyt

rdt

hfyf

ugikg

trst

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی