|

"سارای پایتخت" بعد صَد سال عکس گذاشت ولی ژَذابشو گذاشت؛ چه باکت خفنی پوشیده!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی که طرفدارای زیادی در اینستاگرام دارند حالا سارا خانوم برای فالووراش تصاویری پست کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- برخی از هنرمندان هستن که با بازی در ده فیلم و سریال باز هم اونقدر ها که باید، مشهور و دیده نشدن اما خب برخی دیگر هم هستند همانند سارا و نیکا که تنها با ایفای نقش در یک پروژه از اون دسته اول پر سر و صدا تر و معروف تر هستند. حالا چرا؟ چون در این عرصه انگاری شیطون بودن و حاشیه سازی حرف اول رو میزنه تا دیده بشی! سارا و نیکا هم که در این راه کم نذاشتن و حسابی با یکسری حرکات نامتعارف خود را پر سروصدا کردند! سارا فرقانی در مجموع آروم تر از آبجی خانومشه اما خب کمال هم نشینی بالاخره اثر میکنه دیگه!

سارا و نیکا فرقانی در صفحات اینستاگرامشون هر کدوم یک میلیونی فالوور جذب کردن و با وجود اینکه فعالیت خیلی زیادی هم ندارند و معمولا یه بومرنگای ریز فقط میزارن، اما هواداران خاصی برای خود دست و پا کرده اند که ظاهرا بیشترشون هم و سن سالان خودشونن. سارا و نیکا بیشتر استوری میذارن اما اینبار سارا خانوم تصاویری جدید و نو از خود پست گذاشت که بعد از مدتهااا دل هواداراش شاد شد!! 

Untitled

Untitled

Untitled

سارا و نیکا بی استعداد های خوش شانس؟ یا با استعداد های کشف نشده!

خب همونطور که دیدین خانوم خانوما تو ژست گرفتن کمم نذاشته و حسابی واسه هواداراش سنگ تموم گذاتشه! البته که شاید بگین اینا که ژستای خاصی نیستن اما باید بگیم که برای سارا و نیکایی که اصلا ژست گرفتن بلد نیستن و تو لایو هاشونم مثل ماست صحبت میکنن این چنین عکس ها ته جذابیته!

البته که خیلی موارد ذاتیه و خب خیلی افراد هستند که در مدلینگ ذاتا میتونن با چنبار تمرین فیگور های خیلی خوبی بگیرن و برخی هم نمیتونن اما حداقل اونهایی که استدادی در این زمینه ندارند مثل سارا خانوم و نیکا خانوم دستی هم به بازیگری و مدلینگ نبرند!!

Untitled

سارا و نیکا جوجو سِن هایی که با آرایش زود بزرگ شدن!

سارا و نیکا فرقانی دختران دهه هشتادی و 18 ساله ای هستند که سعی دارند تا با کار های مختلف چهره شون رو بزرگ تر نشون بدن. دوقلوها از سن تقریبا 13، 14 سالگی شروع کردن به آرایش های غلیظ و موی بلوند و پارتی رفتن و قلیون و ... خلاصه همون مواردی که بعث شد تا زود حاشیه ساز بشن.

خیلی از کاربران بر این نظرند که مگه شما چند سالتونه که انقدر مو رنگ میکنید! تازه خوبه خارج از کشور در حال زندگی هستید و اونجا نچرال پسند هستند. ناگفته نماند که برای همون موارد نامتعارفی که گفتیم خیلی از هواداران این دو بازیگر جوان گفتند خب سارا و نیکا خارج زندگی میکنن و پارتی و قلیون و... مهم نیست اما بهتره بگیم که حتی در خارج از کشور هم یکسری موارد سن و سال داره و هر کی هرکار دلش خواست نمیکنه!!

بیوگرافی جالب سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

جِدال سارا و نیکا جلو فالوورا سر اینکه کی خوشگلتره!!

چندی پیش سارا و نیکا در این لایو مشاجره ای درباره چشم هایشان داشتند. سارا چشم های خود را بادومی دانست و چشم های نیکا را گرد!نیکا هم این حرف را تکذیب کرد و چشم هایشان را بیه به هم دانست مادر آن ها هم برای آن که به مشاجره آن ها پاسخ بدهد گفت:شما دوقلو های یکسان هستید و چهره ای شبیه به دارید

nikaforghaniofficialfan_1638806199

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها