|

هدیه غول و میلیاردی "نیکا فرقانی" به فالووراش؛ ریخت و پاش آنچنانی از کجا!

saranika forghani shayanews

نیکا فرقانی که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد به تازگی با انتشار استوری هایی از جایزه ای بزرگ و میلیونی به فالووراش وعده میدهد!

لینک کوتاه کپی شد
1

سارا و نیکا فرقانی از بازیگران سریال پایتخت هستند که البته به دلیل موارد نامتعارفی که از آن ها منتشر شد از فصل ششم این سریال حذف شدند و حالا در سوئد زندگی می کنند. البته سارا و نیکا از کودکی خارج از ایران بودند و تنها برای بازی در پایتخت به ایران می آمدند!

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا همانند بسیاری از سلبریتی ها هواداران زیادی دارند. دوقلوها 17 ساله هستند و عکس و استوری های بسیاری از خود منتشر می کنند. نیکا که یک دقیقه از سارا بزرگتره شیطون تر هم هستش و به همین دلیل صفحه ای که در اینستاگرام دارد بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد اما سارا نه!

نیکا فرقانی گاهی اوقات تبلیغاتی با درآمد نجومی هم میکنه. حالا چرا نجومی چون چند باری پسری به نام علی حسنی رو معرفی کرد که تو کار ارز دیجیتاله، حالا هم بریز و بپاش دارد و هدیه 100 میلیون تومانی یا به قول خودش یک میلیارد ریالی به یکی از فالوورا قراره بده! به این شکل که پیجی که میگه رو باید فالویینگ هاش رو فالو کنید تا تو مسابقه شرکت داده بشید. شاید هم اصلا هدیه ای در کار نباشه!!!

Untitled

سارا و نیکا مایه دار های سوئد نشین!

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم استوری از میز غذا و آیس پک خوردنش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جز فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذایشان خودنمایی می کنند.

اما علی حسنی کیه؟ دوست پسر نیکا؟!

نیکا از اونجایی که شیطون تر از سارا هستش لایو های زیای هم میزاره و صحبت میکنه. نیکا خانم تو پیجش تبلیغاتی هم داره که به مهم ترین اون میشه به معرفی پسری به نام علی حسنی اشاره کرد که تو کار ارز دیجیتاله و سنشم کمه. نیکا چند باری این اقای خوشتیپ رو معرفی کرده که خب با توجه به سابقه سارا و نیکا و ارتباطشون با پسرا احتمالا با علی حسنی هم رابطه ای داره و تنها در حد تبلیغ نیست!

alihasanivip_1639823565

ماجرای سوال غیر اخلاقی خانم مجری از سارا و نیکا

در یک لایو اینستاگرامی که مجری زن یکی از برنامه های اینترنتی ایرانی در حال مصاحبه با سارا و نیکا دوقلوهای مشهور سریال پایتخت بود مجری این دو دختر کم سن را وارد مسائل حاشیه ای دوستی نامشروع می کند.

سارا و نیکا طرفداران بسیار زیادی در اینستاگرام دارند که اکثر آنها زیر 18 سال است و طرح چنین مسائلی قطعا اخلاقی نیست.

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند.

230060_718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عرضه خود و فخر فروشی برای جذب فالوور. باشع نیکا کباب خوردی فهمیدیم . فرض کن چقدر عقده ای باشی با کباب پز بدی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها