|

حرکت جلف "نیکای پایتخت" که خودشو کُپ قریشی کرد؛ خدا بخیر کنه دوقلوها چه اروپایی شدن!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی که مدتی بود خبری از حاشیه هاشون نبود دوباره اومدن ولی اینبار با یه حرکتای عجیب و کُپ سحر قریشی!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگه یادتون باشه که قطعا هست، تو دهه نود تقریبا هر سال عید دلمون خوش بود به یه سریال که اونم "پایتخت" بود و انگاری اگه سالی ساخته نمیشد و نمی دیدیم اون عید عید نبود! بله خانواده نقی و ارسطو یه جور شده بودن عضوی از ما! البته که تک تک اعضای خونواده نقی معمولی رو دوستشون داشتیم و سارا و نیکا فرقانی هم که دوقلوای نقی بودن. سارا و نیکا حالا بزرگ شدن و هر کدوم برا خودشون خانومی شدن اما چهرشون هنوز انگاری بچه مونده ولی سارا و نیکا دیگه اون دوقلوهای سابق نیستن و حالا حواشی خاص خودشون رو در عرصه بازیگری دارند!

سارا و نیکا فرقانی هر کدون پیج هایی در اینستاگرام واسه خودشون دارن با یک میلیون فالوور که دوستشون دارن. البته که قطعا میدونین کاربری که فالووره طرفه حتما به این معنی نیست که اون شخص رو دوست داره و گاهی چون خوششون نمیاد ازش، دنبالش میکنن!

از این ها که بگذریم در کل نیکا از سارا شیطون تره و فعالیت بیشتری هم در صفحه اش داره. وی به تازگی نیز استوری هایی منتشر کرد که یکیش کپ عکسی بود که سحر قریشی قبلا از خودش گرفته بود و دوقلوها هم یه کپی ریز زدن!

اینم عکس سحر خانوم قریشی اینم عکس سحر خانوم قریشی

نیکا فرقانی بالاخره خوده واقعیشو نشون همه داد...

این روزا تو اینستا با وجود فیلتر های اینستایی بیشتر خانوما یه شکل شدن و همه صاف و صوف و تغییر کرده هستن. یعنی شما از خواب هم بیدار شده باشین با این فیلترا میشین سیندرلا!

البته که خیلی هم اعتیاد آوره و باعث میشه شخص دیگه بدون فیلتر نخواد خودش رو ببینه! خیلی از خانومای سینما هم همینطور شدن مثل مریم معصومی یا بهاره رهنما. سارا و نیکا نیز از همون خانومای معتاد به فیلتر هستند جوری که دیگه یکبار کاربران به شدن به نیکا خانوم گیر دادن که بی فیلتر نمیای و این حرفا ، ایشونم بهش بر خورد و بدون فیلترشم گذاشت!

حالا تو استوری های جدیدش دوباره بومرنگ گذاشته و چهره واقعیش هم هستش که واقعا زیباست و خوبه که ایشون بالاخره راضی به نشون دادن خودشون شدن!

دعوای  سارا و نیکا تو لایو سر چشم هاشون!

چندی پیش سارا و نیکا در این لایو مشاجره ای درباره چشم هایشان داشتند. سارا چشم های خود را بادومی دانست و چشم های نیکا را گرد!نیکا هم این حرف را تکذیب کرد و چشم هایشان را بیه به هم دانست مادر آن ها هم برای آن که به مشاجره آن ها پاسخ بدهد گفت:شما دوقلو های یکسان هستید و چهره ای شبیه به دارید

فرهنگ اروپایی طورِ سارا و نیکا

سارا و نیکا در سوئد مشغول تحصیل هستند و به دلیل اینکه از کودکی ساکن اروپا بوده اند روحیات و فعالیت های اجتماعی شان هم بیشتر مطابق فرهنگ غربی است. این دو خواهر در روابطشان با مردان غریبه خیلی مراقبت نکردند و حتی عکس هایی هم که از استخر مختلط در سوئد منتشر شد شاید به دلیل عدم آشنایی این دو خواهر با هنجارهای ایران بود. موضوعی که البته خیلی برای مسئولان صداوسیما قابل پذیرش نبود و بی هیچ توضیحی این خواهر نوجوان کنار گذاشته شدند.

بیوگرافی جالب سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

nikaforghaniofficial_2835001751923506773_6897872923

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها