|

خودشیفتگی شدید "نیکا فرقانی" با تِدی پشمالو؛ فرهنگ اروپایی چه نشسته رو دخترا

nika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی بازیگران پایتخت بازیگران اینستاگرام نیز هستند و با ترفند و عکس توانسته اند فالوور خود را نگه دارند!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- سارا و نیکا دوقلوهای جذاب و به یاد ماندنی سریال پایتخت هستند که مثل همون سریال تو ذهن مردم موندگار شدن. البته که پایتخت از لحاظ محبوبیت و سارا و نیکا از لحاظ حاشیه!

سارا و نیکا فرقانی حتی حالا بعد از گذشت اینهمه مدت همچنان در اینستاگرام فالوور های میلیونی خود را دارند گرچه فعالیت خاصی هم در این فضا ندارند اما ظاهرا هواداران دوقلوهای 18 ساله پر و پا قرص تر ازین حرفا هستند! شاید باورتون نشه اما طرفداران جوانی وجود دارند که به ما هم زنگ میزنند و شماره دختران نقی رو میخوان و هرچیم بهشون بگیم شماره یه چیز خصوصیه و ما نداریم باوری ندارند و انگاری مرغشون یک پا داره!!

حالا از این ها که بگذریم سارا و نیکا در سوئد سکونت دارند و از کودکی در آنجا زندگی می کنند. این کشور سرمای زیادی دارد و سارا و نیکا هم هر موقع عکسی از خود منتشر کرده اند با شال و کلاه و گرم گرفته بوده. به تازگی هم نیکا فرقانی که دیگه حسابی بزرگ شده و مثل یک خانوم آرایش میکنه و تیپ میزنه، عکسی از خود در استوری گذاشت که با تدی پشمالو به تن و پالتو و کلاه است.

nikaforghaniofficial_2835001751923506773_6897872923

فرهنگ اروپایی سارا و نیکا

سارا و نیکا در سوئد مشغول تحصیل هستند و به دلیل اینکه از کودکی ساکن اروپا بوده اند روحیات و فعالیت های اجتماعی شان هم بیشتر مطابق فرهنگ غربی است. این دو خواهر در روابطشان با مردان غریبه خیلی مراقبت نکردند و حتی عکس هایی هم که از استخر مختلط در سوئد منتشر شد شاید به دلیل عدم آشنایی این دو خواهر با هنجارهای ایران بود. موضوعی که البته خیلی برای مسئولان صداوسیما قابل پذیرش نبود و بی هیچ توضیحی این خواهر نوجوان کنار گذاشته شدند.

711Al88NGp6s

قراره دوباره سارا و نیکا رو تو یه فیلم یا سریال ببینیم؟

خیلی ها معتقدند کار سارا و نیکا در زمینه بازیگری تمام شده و این دو خواهر دیگر هیچ شانسی برای ادامه این حرفه ندارند. البته خود دوقلوها اما نظر دیگری دارند و در پرسش و پاسخی که چندی پیش تو اینستاگرام گذاشته بودند به فالوورها و طرفدارانشان وعده دادند که به زودی با در یک کار جدید حضور پیدا می کنند.

nikaforghaniofficial_2696830663511835224_6897872923

البته سوای دوست داشتن مسئله دیگر توانایی بازیگری است. سوال اینجاس که سارا و نیکا که هر چه از پایتخت گذشت حضورشان کمرنگ تر شد و کار به جایی رسید که در فصل پنج مجموع حضورشان و دیالوگ هایشان به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید اگر هم بخواهند آیا توانایی بازیگر شدن را دارند؟

سارا و نیکا تو اوج جوانی و خوشگلی

سارا و نیکا دیگر 18 ساله هستند و چهره و اندامی کاملا زنانه و جوان و باطراوت دارند. آن ها در حال حاضر در اوج جوانی و زیبایی خود هستند و از حق نگذریم چهره های نچرال خوبی هم دارند که با آرایش بهتر هم میشود! البته که سارا خانوم و نیکا خانوم چند سالی میشه که جلو جلو رفته اند و از تقریبا 14 سالگی شروع کردند به آرایش های غلیظ و همین موارد هم بی تاثیر تو جذب مخاطب نبود! در ادامه استوری جدید نیکا رو مشاهده می کنید که طبق معمولی با لباسی گرم م باشد. سارا و نیکا همیشه به دلیل آب و هوای خاص سوئد با لباس های گرم بوده اند و هنوز تیپ خنک ازشون دیده نشده!

nikaforghaniofficial_2818656656098632133_6897872923

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها