|

وقتی آقای بازیگر هواخواهِ رسوایی های "سارا نیکا" درمیاد؛ جناب اینجا ایرانه ها!

saranika forghani shayanews

بعد از کلی حاشیه و رسوایی هایی که سارا و نیکا در فضای مجار داشتن حالا هومن حاجی عبداللهی به حمایت از دختران حرف هایی زد که چندان جالب نبود!

لینک کوتاه کپی شد
1

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال 6 فصلی پایتخت بودند که البته به دلیل حواشی که برایشان ایجاد شد در فصل ششم این سریال حضور نداشتند. سارا و نیکا به تازگی وارد 17 سالگی شدند و در سوئد نیز سکونت دارند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا فرقانی یه مدتی بود که سر و صدایشان برای فیلم و عکس های ناجوری که ازشون پخش شده بود حسابی به گوش میرسید اما خب میگن زمان همه چیزو درست میکنه اما نکرد و حالا تنها این اخبار سرد شده وگرنه هنوز هم کاربران موارد نامتعارفی که از این دو خواهر بیرون اومد رو یادشونه! البته که یکسری میگن زندگی شخصیشون بوده و به کسی ربطی نداره اما این موضوع نه تنها ایران بلکه برای تمام دنیا وجود داره که شخصی معروف اگر کار خاصی بکنه همه جا میپیچه!

سارا و نیکا هم با توجه به اینکه اون موقع شاید 14-15 سالشون بود و ویدیو هاشون در حال کشیدن قلیون و پارتی مختلط و خوشگذرانی با پسران و از همه مهمتر پخش عکساشون تو استخر مختلط بود که این دو خواهر رو از چشم مردم انداخت و از پایتخت نیز حذفشون کرد.

حالا مصاحبه ای با هومن حاجی عبداللهی انجام شده که درباره همین موضوعات ازش سوال میشه و آقای بازیگر به خاطر آشناییت قبلی که با سارا و نیکا داره و سر یک پروژه بودن، پشت دخترا درمیاد میگه مقصر نیستند. هومن حاجی عبداللهی در ادامه صحبت هاش میگه بچها چه میفهمن که چیکار کردن! 

که خب این صحبت های آقای بازیگر با واکنش تند کاربرا همراه میشه چرا چون مگه میشه که دختر 15 ساله ندونه قلیون چیه ولی بکشه! یا ندونه پسر بازی چیه ولی با کلی پسر عکسش دربیاد! و....

اما در ادامه مواردی که آقای بازیگر میگه سارا و نیکا مقصرش نیستند رو مشاهده می کنید.

262065951626317531

جلف-بازی-جدید-سارا-نیکا-49186

اما برخی هم میگن که دختران از کودکی در سوئد زندگ کردند که این اشتباهع است و دختران از زمان مدرسه رفتن به سوئد و اینکه چون خارج از ایران زندگی می کنند دلیل درستی برای انجام هر کار اشتباهی نیست و اصلا فرض بر این هم که بگیریم دختران متوجه کاراشون نبودن که بودن! مادر و پدرشون چرا اجازه هر چیزی رو تو سن کم به سارا نیکا دادند؟!

سارا و نیکا در کنار مادرشون سارا و نیکا در کنار مادرشون

سارا و نیکا از چند سال پیش که کمی معروف شدند و هوادار پیدا کردند شروع به آرایش های غلیظ و زنانه کردند. آن ها خیلی وقت است که موهایی بلوند شده دارند و شاید شما از آن دسته باشید که بگویید تو دوره جدد ان چیز ها مهم نیست. پس اگر مهم نیست و سارا و نیکا میخوان هر راه اشتباهی رو برن به اسم اینکه خارج زندگی می کنند لطفا آقای بازیگر هم نگن که دخترا مقصر نیستن و متوجه کارشون نبودن!

اگه متوجه نبودن تمام کار های اشتباه رو انجام نمیدادن!

sara.nika.fan.33_1628077902

سارا و نیکا حالا دیگر خیلی با احتیاط تر از قبل عمل می کنند و در مواردی که از خود انتشار می دهند همیشه کلاهی چیزی به سر دارند. 

دوقلو ها هوااران دهه هشتادی و همسن خودشون زیاد دارن و فن پیج های زیادی هستند که دوست دارشون اند.

نیکا که شیطون تر از سارا می باشد گاهی تبلیغاتی هم در پیجش دارد که شاید حتی خودش هم متوجه چیزی که معرفی میکنه نباشه. وی چند باری شخصی به نام علی حسنی را معرفی کرد که تو کار ارز دیجیتال است و سن و سالی بسیار جوان دارد.

sara.nika_zahra_colltage_1638102526

sara.nika.fan.33_1623324446

sara.nika.fan.33_1628159107

sara.nika.fan.33_1624712082

sara.nika.fan.33_1627905879

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مگه شما سلبریتی هستی گلم ؟؟؟؟؟!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها