|

"نیلوفر رجایی فر" اونور بزرگ شده اونوریم تیپ میزنه حسابی؛ خانوم نسخه کِلون بیلی شده!

nilofar rajaeifar shayanews

نیلوفر رجایی فر از دسته خانوماییه که استعداد بازیگریش عالیه اما استعدادی در خوشتیپی و خوش عکسی نداره که در این مطلب نمونه بارزش هست!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیلوفر رجایی فر از دسته هنرمندان تازه شناخته شده اما واقعا با استعداد در عرصه سینما می باشد که البته هنوز نتونسته به خوده سینما ورود کنه و فعلا در دو سریال تلویزیونیِ جذاب ایفای نقش داشته. نیلوفر رجایی فر هم در "پایتخت" بود که نقش دختر انگلیسی رو داشت و داعشی شده بود و هم در سریال "خوشنام" از نقش های اصلی بود و شاید بشه گفت نمکی ترین بازیگر بین خانوما بود. نیلوفر رجایی فر اما در حال حاضر مشغول به کاری نیست و فعلا عکس های عجیب غریب از خودش منتشر میکنه.

نیلوفر رجایی فر به دلیل اینکه در خارج از کشور بزرگ شده و تحصیل کرده، انگلیسی رو فول که هست هیچی، به راحتی با لهجه هم صحبت میکند و خب دلیل انتخابش برای پایتخت هم همین بود اما گفتیم خانوم بازیگر عکسای عجیب از خودش میزاره! نیلوفر رجایی فر چندان اهل فضای مجازی نیست و اصلا تا قبل از خوشنام هم چندان فعالیت نداشت اما حالا گهگداری تصاویری از او دیده میشه که مثل بقیه هنرمندان نیست و یجوریه! در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید.

campec.ir_2875603712656079841_1315567878

نیلوفر رجایی فر چرا این ریختیه؟!

البته ایشون با توجه به اینکه با فرهنگ اروپایی بزرگ شدن نمیشه خیلی بهشون خرده گرفت که چرا نامتعارفی اما حداقل میتونست زیبا تر و آراسته تر بپوشه و بعد عکس بگیره. البته که این بار اول نیست و تقریبا همیشه نیلوفر رجایی فر اینجوری یکم شلخته پلخته دیده میشه!

Untitled

ایرانی ها شدن کُپی های اونور آبی! مثلا نیلوفر رجایی فر کُپ بیلی ایلیش....

اما از دیگر رفتارهای نیلوفر رجایی فر که چندان به ایرانی ها نرفته آرایش کردنشه. خانوم بازیگر چندان علاقه ای به میکاپ غلیظ نشون نداده و خب از اونجایی که اغلب خانومای ایرانی از مواد آرایشی اون هم به صورت غلیظ استفاده می کنند نیلوفر رجایی فر چنین نیست و به همون چهره خودش بسنده میکنه حالا با یکم رنگ و روی بیشتر.

نیلوفر رجایی فر مدتی پیش هم تصویری از خود نچرااال نچرال منتشر کرد که کپی برابر اصل بیلی ایلیش خواننده می باشد. البته که زاویه دوربین و ژست هم تاثیر زیادی داره اما خب اگه بخوایم راستشو بگیم واقعا شبیه!!

البته که نیلوفر رجایی تنها بازیگری نیست که یه نسخه از خودش اونور دنیا داره و خانوم هایی مثل لیلا اوتادی هم هستند که یه کُپ خودشون دارند. کلا خیلی از کاربران بر این نظرند که لیلا اوتادی خیلی شکل اسکارلت جوهانسون هستش که خب ایشون هم در برخی تصاویر واقعا شبیه!! 

gandom_journal_2855437152365410860_15749537970

وقتی نیلوفر رجایی فر هواداراشو میزاره تو خماری

نیلوفر رجایی فر چندان برخلاف بسیاری از خانومای بازیگر اینستاگرام چندان درست حسابی نداره و هواداراش رو تو خماری گذاشته!

من علی رغم اینکه خیلی ارتباط خوبی با فضای مجازی ندارم ولی تمام نظرات را دنبال می کنم و می خوانم و پیگیر نقدهای سازنده هم هستم. مردم ما خیلی مهربان هستند و لطف بسیاری به من و نقش های که بازی کردم داشتند.

نیلوفر رجایی فر جوجو فِیس اما سن بالا!

نیلوفر رجایی فر متولد 71 در تهرانه و تو خونواده مایه داری به دنیا اومد و از اولین باری که عکس های او در فضای مجازی دست به دست چرخید، چیزی که تمام کاربران به اون اذعان داشتن اینه که خانوم بازیگر خیلی بیبی فیسه و شبیه دخترای هجده ساله میمونه.

البته باید گفت که خود نیلوفر خانوم هم از این حرفا بدش نمیاد و با استایلای بچگونه اش نشون میده که واقعا دوست داره کمتر از سنش به نظر بیاد و حتی برخلاف خیلی دیگه از بازیگرا علاقه ی به میکاپ نداره و با این کاراش طرفدارای بیشتری برای خودش دست و پا کرد.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها