|

میکاپ باحال و ردیف "نیلوفر رجایی فر"؛ خانوم با چتریای زرد عقدیش بیلی ایلیش ایرانه!

nilofar rajaeifar shayanews

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه که تو لندن بزرگ شده و چندان اهل ارایش نبود اینبار با میکاپی خفن دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نیلوفر رجایی فر بازیگر باحال و با استعداد ایرانی می باشد که ابتدا او را بازی اش در نقش یک انگلیسی داعشی تو پایتخت دیدم که ارسطو طبق معمول هر فصل عاشقش شده بود! 

نقش بعدی که خیلی بیشتر رفت تو چشم و خانوم بازیگر رو مشهور کرد نقش پونه تو سریال خوشنام بود که همین ماه رمضون امسال پخش شد و خیلی هم مخاطبِ راضی داشت. نیلوفر رجایی فر هنوز هنرمندی نوپا هستش که خودش رو با خوشنام حسابی نشون داد که میتونه و هنرش رو داره تا به سطح بسیار خوبی برسه و تونست هواداران زیادی هم جذب خودش کنه اما با این تفاسیر خانوم خانوما اهل حاشیه سازی نیست و سعی داره تا به تلاش به جایی برسه نه جنجال، چیزی که این روزا بین بازیگرا خیلی زیاد شده و به هر قیمتی که شده میخوان مطرح باشن!

اما از نیلوفر خانوم رجایی فر به تازگی تصویری منتشر شده که آرایشی غلیظ داره و مشخصه که مدلِ یه میکاپ آرتیست شده بوده و با این عکس کاربران رو متعجب کرد چرا که تغییر زیاده کرده است!

نیلوفر

وقتی نیلوفر خودشو کُپی برابر اصل بیلی ایلیش میکنه! حالا چرا؟

نیلوفر رجایی فر اخیرا عکسی در فضای مجازی از خود منتشر کرد که در اون صورت ساده و بدون میکاپش رو به رخ طرفدارانش کشید. این بازیگر به گفته کاربران بخاطر سالها زندگی در لندن چندان علاقه ای به آرایش روزانه  و خودنمایی نداره، ولی انتشار این سبک عکس ها اصولا برای خیلیا جنبه ترسناک داره و از دید طرفداراش با این سر و ریخت شبیه خواننده آمریکایی بیلی آیلیش شده.

gandom_journal_2855437152365410860_15749537970

نیلوفر خانوم یه لندن نشینه نچرال

نیلوفر رجایی چهره کوچولو و بیبی فیسی داره و خب از اونجایی که گفتیم اهل جینگول بازی هم نیست سنش رو با آرایش بالاتر نمیبره که البته همچین بدم نیست چون اینجوری دیرتر پیر میشه!

اما نیلوفر خانوم که یه دهه هفتادی هستند از خانواده ای مایه دار میان که به خاطر علاقه به بازیگری وارد این عرصه شده اند. او حتی تئاتر رو هم از زیر بیست سلگیش تو لندت شروع کرد و حسابی پیگیر بازیگری بود تا اینکه با پایتخت خودش رو نشون داد.

Untitled

بیوگرافی جالب نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر متولد 11 بهمن 1371 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان می باشد که بیشتر با عروس داعشی [الیزابت] در سریال پایتخت به شهرت رسید.

با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم

Untitled

از لندن تا پایتخت

از طریق یکی از دوستان به آقای «حسن مصطفی» معرفی شدم و از طریق ایشان دیداری با آقای «محسن تنابنده» (نویسنده) داشتم

ایشان درباره نقش «الیزابت» با من صحبت هایی کرد و در نهایت بخاطر تسلط ام به زبان انگلیسی به گروه بازیگران پایتخت پنج پیوستم.

gandom_journal_2855437152365410860_15749537970

نیلوفر رجایی که گرما ندیدس!

من در لندن بیشتر در سرما زندگی کرده ام و خیلی گرما را تجربه نکرده بودم. یادم است زمان بازی در سریال پایتخت وقتی هنوز جلوی دوربین رفته بودم ، مدام در سایه آب خنک می نوشیدم و حتی چندباری گرمازده شدم.

من اصلا برعکسی نقشی که با آن دیده شدم خشونت و جدیتی ندارم و اتفاقا خیلی احساساتی هستم و نمی توانم هر اتفاقی خشنی را تحمل کنم.

rajaeifar.niloofar_1651941484

وقتی خانوم بازیگر هواداراشو میزاره تو خماری

نیلوفر رجایی فر چندان برخلاف بسیاری از خانومای بازیگر اینستاگرام چندان درست حسابی نداره و هواداراش رو تو خماری گذاشته!

من علی رغم اینکه خیلی ارتباط خوبی با فضای مجازی ندارم ولی تمام نظرات را دنبال می کنم و می خوانم و پیگیر نقدهای سازنده هم هستم. مردم ما خیلی مهربان هستند و لطف بسیاری به من و نقش های که بازی کردم داشتند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها