|

"نیلوفر رجایی فر" با چهره دست نخوردش جذابیتشو به رُخ کشید؛ خانوم چه بیو خارجکی داره!

nilofar rajaeifar shayanews

نیلوفر رجایی فر بازیگر جذاب خوشنام که چندان اهل فضای مجازی و اینستا نیست اما اینبار تصویری با موهای دو رنگش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیلوفر رجایی فر بازیگر خوش چهره و واااقعا خوش نقش ایرانی می باشد که تا همین چند هفته پیش از شبکه یک می دیدیمش و لذت میبردیم. حالا چرا گفتیم نیلوفر رجایی فر خوبه و با استعداده و چرا حالا انقدر ازش تعریف کردیم؟ چون خانوم بازیگر در ایرن بزرگ نشدن اما به خوبی ایرانی صحبت میکنن که هیچ به خوبی هم نقش های متفاوتی مثل یک داعشیه خشن در پایتخت و یک دختر بانمک و باحال در خوشنام رو بازی میکنه. نیلوفر رجایی فر از دسته هنرمندانی هستش که توانایی بازی هر دو کاراکتر رو داره!

نیلوفر رجایی فر اصلا اهل اینستا بازی و حاشیه و اینجور موارد نیست اما شیطنت دخترونه خودش رو هم داره و گهگاهی تصاویری از او نیز منتشر میشه که می بینیم حق مطلب رو ادا کرده!! نیلوفر رجایی فر به خوبی تونست ابتدا با پایتخت و بعد هم با خوشنام نظر هارو به سمت خودش جلب کنه و تواناییش رو نشون بده. هوادارات این بازیگر منتظرند تا کاری دیگر از او ببینند چرا که واقعا باحاله!

در ادامه تصویری جدید از نیلوفر رجایی فر مشاهده می کنید.

Untitled

نیلوفر رجایی فر رو رنگ دار ببینید!

نیلوفر رجایی فر چهره قشنگی داره و با توجه به سادگی خاص صورتش دخترونه بودن صورتش رو حفظ کرده. اما خب همه ما از قدرت آرایش و گریم خبردار هستیم که چقدر میتونه چهره اشخاص رو تغییر بده و خوشگل کنه یا زشت کنه یا ترسناک و یا حتی تبدیل به آدمی دیگه کنه!

نیلوفر رجایی فر نیز به تازگی تصویری ازش منتشر شد که با آرایش غلیظ بود و این سبک چهره رو ازش مخاطب ندیده بود که باز هم قدرت آرایش نشون داد میتونه چقدر زیباتر کنه.

نیلوفر

نیلوفر رجایی فر بیلی ایلیش ایرانه هااا

نیلوفر رجایی فر اخیرا عکسی در فضای مجازی از خود منتشر کرد که در اون صورت ساده و بدون میکاپش رو به رخ طرفدارانش کشید. این بازیگر به گفته کاربران بخاطر سالها زندگی در لندن چندان علاقه ای به آرایش روزانه  و خودنمایی نداره، ولی انتشار این سبک عکس ها اصولا برای خیلیا جنبه ترسناک داره و از دید طرفداراش با این سر و ریخت شبیه خواننده آمریکایی بیلی آیلیش شده.

gandom_journal_2855437152365410860_15749537970

بیوگرافی خارجکی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر متولد 11 بهمن 1371 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان می باشد که بیشتر با عروس داعشی [الیزابت] در سریال پایتخت به شهرت رسید.

با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم.

Untitled

فعالیت ام را از 18 سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم.

در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.

از طریق یکی از دوستان به آقای «حسن مصطفی» معرفی شدم و از طریق ایشان دیداری با آقای «محسن تنابنده» (نویسنده) داشتم. ایشان درباره نقش «الیزابت» با من صحبت هایی کرد و در نهایت بخاطر تسلط ام به زبان انگلیسی به گروه بازیگران پایتخت پنج پیوستم.

Untitled

نیلوفر رجایی فر: واقعا داعش رو تجربه کردم!

من یک روز در لندن برای رفتن به محل کارم سوار مترو شدم ، چند ساعت بعد متوجه شدم داعشی ها 10 دقیقه پس از خارج شدن من از ایستگاه آنجا بمب گذاری کردند.

خوشبختانه نیروهای پلیس به موقع بمب را خنثی کرده بودند و آسیبی به کسی نرسید.

به هوای ایران عادت نداشتم!

من در لندن بیشتر در سرما زندگی کرده ام و خیلی گرما را تجربه نکرده بودم. یادم است زمان بازی در سریال پایتخت وقتی هنوز جلوی دوربین رفته بودم ، مدام در سایه آب خنک می نوشیدم و حتی چندباری گرمازده شدم.

نیلوفر+رجایی+فر+

نظر تخیلیه نیلوفر رجایی فر...

یک بازیگر باید از تجربیاتی که در زندگی اش کسب کرده استفاده کند و یک تخیل قوی داشته باشد تا تجربیات را برای خود بزرگ نمایی کند.

من خودم هم ذهن بسیار خیال پردازی دارم اگر مرا پنج دقیقه به حال خو رها کنید پیوسته داستان پردازی می کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها