|

ژستای هنگ کُنِ "نیلوفر رجایی" با شکوفه و چسب؛ خانوم خودشو کُپِ کپ بیلی آیلیش کرد!

niloofar rajaeifar shayanews

نیلوفر رجایی فر بازیگری نوپا که اخیرا در سریال خوشنام بازی کرد، اخیرا عکسی عجیب از خودش منتشر کرد که او رو شبیه یک خواننده خارجی نشون میده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نیلوفر رجایی فر از بازیگران نوپای سینما و تلویزیونه که به تازگی با سریال "خوشنام" در ایام ماه رمضان مهمان خانه های مردم بود. این خانوم بازیگر ابتدا از طریق آشنایی با آقای محسن تنابنده تونست نقش خودش رو در پایتخت به خوبی ایفا کنه و محبوبیت بالایی نیز در میان مردم یافت. نیلوفر خانوم اصولا خیلی کم کاره و درآمد اصلیش از طریق بازیگری نیست و در کنار تفریحات دیگری که داره، گاها به بازیگری می پردازه.

نیلوفر رجایی فر اخیرا عکسی در فضای مجازی از خود منتشر کرد که در اون صورت ساده و بدون میکاپش رو به رخ طرفدارانش کشید. این بازیگر به گفته کاربران بخاطر سالها زندگی در لندن چندان علاقه ای به آرایش و خودنمایی نداره، ولی انتشار این سبک عکس ها اصولا برای خیلیا جنبه ترسناک داره و از دید طرفداراش با این سر و ریخت شبیه خواننده آمریکایی بیلی آیلیش شده.

gandom_journal_2855437152365410860_15749537970

نیلوفر خانوم، یه بیبی فیس به تمام معنا!

نیلوفر رجایی فر متولد 71 در تهرانه و تو خونواده مایه داری به دنیا اومد و از اولین باری که عکس های او در فضای مجازی دست به دست چرخید، چیزی که تمام کاربران به اون اذعان داشتن اینه که خانوم بازیگر خیلی بیبی فیسه و شبیه دخترای هجده ساله میمونه.

البته باید گفت که خود نیلوفر خانوم هم از این حرفا بدش نمیاد و با استایلای بچگونه اش نشون میده که واقعا دوست داره کمتر از سنش به نظر بیاد و حتی برخلاف خیلی دیگه از بازیگرا علاقه ی به میکاپ نداره و با این کاراش طرفدارای بیشتری برای خودش دست و پا کرد.

rajaeifar.niloofar_1651941484

niloofarrajaeifarr-

خانوم با یه تیکه شکوفه خودشو خفه کرد!

یکی از موضوعاتی که از دید کاربران فضای مجازی درباره نیلوفر رجایی فر خیلی بامزه به نظر میاد، استایل های عجیب غریبشه که واقعا اون رو شبیه خواننده آمریکایی میکنه. مثلا در تعدادی از پست های پیج اینستاگرامش با یه تیکه شکوفه ساده چنان عکسایی از خودش منتشر کرده که انگار چه خبرررره! خانوم بازیگر آخر ما نفهمیدیم شما میخوای به چشم بیای یا نه!

درواقع نیلوفر رجایی فر چندان فعالیت خاصی تو فضای مجازی نداره، ولی اگه پست های اول و آخرش رو با هم مقایسه کنید، متوجه تفاوت بارز بین اونا میشید و این نشون میده که شهرت به دهن خانوم بازیگر حسابی مزه کرده!

rajaeifar.niloofar_1653583788

rajaeifar.niloofar_16538492180

عشق نیلوفر خانوم از لندن شروع شد!

نیلوفر رجایی فر در ایران به دنیا آمده، اما از همان سنین کودکی برای تحصیل راهی لندن شد و به همین دلیل به طور کامل بر زبان انگلیسی مسلط است. عشق به بازیگری در نیلوفر خانوم از نوجوانی سروع شد و او در دوران دانشگاه در چندین تئاتر در همان شهر لندن بازی کرد و استعداد او از همون زمان کشف شد.

خانوم بازیگر پس از سالها مدتی کوتاه برای تفریح و دید و بازید به ایران میومد و حتی برای بازی در چندین فیلم هم انتخاب شد؛ ولی به دلیل اینکه باید خیلی زود به کشور انگلیس برمی گشت، قادر به همکاری در اون پروژه ها نشد. اما دست سرنوشت بالاخره مسیر او رو با سریال پایتخت یکی کرد و در نقش الیرابت تونست خوش بدرخشه و راه بازیگری رو برای خودش در ایران باز کنه.

niloofar-rajaeifar-main

niloufar-rajaeifar-khoshnam-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها