|

تیپای خاص واسه موقعیت های مختلف؛ انقدر نگو کدوم مانتو رو کجا بپوشم بپر تو تا روشنت کنم

قطع یک ست لباس رو نمیشه برای هر فضایی پوشید اما اینکه کجا چی بپوشیم هم خودش یه پا معضله، پس اگه توام این مشکلو داری بیا تا روشنت کنم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قطعا برای همه ما مهمه که در هر شرایط و فضا چه لباسی بپوشیم و قطعاتر اینه که دوست هم نداریم برای همه جا یک مدل لباس بپوشیم و اگه بخوایم واقع بینانه هم بگیم اصلش اینجوریه که مثلا نباید لباسی که برای کافه گردی با دوستای خودمونی استفاده میکنیم رو برای مثلا جاهای اداری و یا مراسمات رسمی پوشید. شنیدین میگن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد! خب شاید بگین چه ربطی داره این برای سخن اشتباه در شرایط اشتباه به کار میره و اینی که ما میگیم لباس و استایله!

خب درسته ولی اگه یکم بیشتر بهش فکر کنیم متوجه ربطشون به هم خواهید شد. حالا ما میایم میگیم هر لباس جایی و هر تیپ مکانی دارد. قطعا شما اگه در جایی که میخواید برید توجه کنید و مطابق با اون فضا استایل کنید هم در نظر دیگران خوشتیپ و جذاب به نظر میاید و هم موقعیت شناس! و اما کسی که برای پیک نیک مثلا میاد و لباس اتوکشیده اداری میپوشه از نظر دیگران نه تنها جالب نیست بلکه ممکنه یه جوری هم نگاش کنن و در کل حس خوبی نده!

خب همه این هارو گفتیم تا برسیم سراغ اصل مطلب. خوشگل خانوم ما در این مطلب 6 تیپ خاص برای هر موقعیت رو خواهیم گفت تا راحت تر بتونید انتخاب لباس داشته باشید.

Untitled

(کُت شلوار برای محیط رسمی و قرار اول)

قدیم ندیما وقتی اسم از کت شلوار میومد یا تصویر آقایون میومد جلو چشممون و یا فوقش مامانا که واسه مهمونیا کت شلوار و کت دامن میپوشیدن. الببته که برخی از معلما و خلاصه کارای اداری هم کت شلوار میپوشیدن و میپوشن. اما حالا مدلایی از کت شلوار دوخته میشه که کاملا جَوون پسندانه هستش که شیکی و جذابیت خاصی داره و خانوما میتونن ازشون برای ملاقات اول و یا قرار های رسمی استفاده کنن.

اینجوری هم خوشتیپ و گوگولی هستید و هم موقعیت شناس!

Untitled

(مانتو چین دار بلند و یا کوتاه عروسکی برای مهمونی)

امسال عید احتمالا دیدن که مانتوهای عروسکی کوتاه خیلی ترند شدن و اتفاقا برای خانوما به خصوص سن جَوون واقعا خوشگلن. از مانتو های عروسکی همراه با شلوار های مام استالی یا اسکینی و یا حتی شلوار بگ میتوانبرای مهمونی ها استفاده کرد چرا که هم ظاهری خوشگل دارن و هم راحت.

اما به غیر از ین مانتوهای چین دار و یا بلند نیز طرفداران خاص خود را دارند و برای مهمونی اگه خیلی بلند باشن میتونن بدون شلوار استفاده بشن و اگه کوتاه باشن همراه با شلوار یا لگ پوشیده شوند!

Untitled (3)

(مانتو خنثی و ساده برای محل کار)

خب برای محل کار قطعا دوست دارید لباسی به تن داشته باشید که هم باهاش راحت باشید و هم تو چشم همه فرو نرید که هِیییی بخوان نگاهتون کنند. از طرفی هم بیشتر فضاها برای خانومای شاغل اگه لباس فرم نداشته باشن قطع به یقین دیگه یکسری اصول رو رعایت میکنن و مثلا خیلی رنگی و باز نمیپوشن. پس در نتیجه بهتره که برای محل کار خود از مانتو رنگ خنثی و ترجیحا مدل ساده استفاده کنید.

البته که این به این معنی نیست که نباید تنوع بدین به ظاهرتون و شما میتونین به راحتی هم خوشتیپ باشید و هم مناسب.

Untitled

(مانتو آزاد برای پاساژ و کافه گردی)

مانتو ها مدلای مختلفی دارند و شما اگه به درستی انتخاب و با آیتم های مختلف ترکیبشون کنید اونوقته که می بینید چقدر استایل شمارو جذاب تر کردند. مثلا شما علاقه دارید تا همراه با دوست جونیتون آخر هفته برید کافه و یا پاساژ گردی، خب در این شرایط پیشنهاد ما برای شما مانتوهای گشاد و آزاد هستش که هم میتونه خوشگل باشه و هم راحت.

مخصوصااا تو این هوای گررررم! حداقل کمتر آبپز خواهی شد!

Untitled

(عَبا برای مسافرت و روزمره)

عبا مانتهای بلندی هتسند که یک تیکه تا مچ پا میرن و معمولا هم گشادند. عبا برای فصل تابستون چه روزمره و خیابان گردی و چه مسافرت انتخابی جذاب و کاربردی میتونه باشه که هم با کتونی جذابیت خاص خودش رو داره و هم با کفش پاشنه بلند و صندل.

پس خانوم خوشگله این زیبای دوست داشتنی رو برای تابستونت حتما امتحان کن.

280965732_368833741892092_1791288449518780259_n

(مانتو رنگی برای قرار با دوستااات)

دیگه تابستون و تعطیلی برای خیلی از خانومای نوجوون و دانشگاهی شروع شده و خب دیگه وقتشه یکم به خودشون صفا بدن و تفریح کنن اما برای چنین ملاقات و فضاهایی بهتره که دخترونه طور و شد باشید و پیشنهاد ما برای شما خانومای زیبا استفاده از مانتوهای رنگیه که هم ظاهر خوش آب و رنگی دارن و هم دقیقا مناسب چنین ملاقات هایی هستند.

Untitled

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی