|

تو مهمونیا دیگه مجلسی و زَرق و برقدار پوشیدن خَز شده تو با شومیز یکی یدونه شو

شومیز جزو لباس های مجلسی و جذاب خانوم هاست که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کلی هم طرفدار دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شومیز جزو اون دسته از لباس های زنانه است که بین خانوم ها کلی محبوبه و طرفدار داره. این لباس زنانه شیک کاربرد زیادی در استایل خانم ها داره و هم میشه اون رو به عنوان زیرمانتویی پوشید و هم مدل های مجلی اون مناسب جشن ها و مهمونی هاست. البته شومیزهای بلند رو حتی میشه جای مانتو هم پوشید که قبلاً تو مقاله ای جداگانه به اون پرداخته ایم.

به گزارش «شایانیوز» تو این مقاله قصد داریم درباره شومیز های مجلسی صحبت کنیم که بانوان برای مجالس و مهمانی های رسمی و غیررسمی استفاده می کنند. شومیز مجلسی انواع مختلفی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور طرفداران بسیاری دارد. شومیزها دارای تنوع بسیاری در طرح، رنگ، جنس، مدل یقه، مدل آستین، سایز و… هستند که تو این مقاله درباره برخی از اون ها صحبت می کنیم.

WhatsApp-Image-2021-01-05-at-15.07.44

-شومیزهای مجلسی از چه جنس پارچه ای باشن بهتره؟

معمولا برای شومیزهای مجلسی بهتر است از پارچه هایی با جنس ساتن، حریر ابریشم، گیپور و انواع دانتل و کرپ استفاده کنید. همچنین باید با توجه به وزن خود جنس پارچه را انتخاب کنید، برای مثال افرادی که چاق و توپر هستند بهتر است از شومیزهایی با جنس حریر، کرپ حریر و تور استفاده کنند.

-چه رنگ شومزهایی مناسب مهمونی و مجالسه؟

اینکه بگیم چه رنگ شومیزی مناسب هستش شاید خیلی گزاره درستی نباشه چرا که اصولاً درباره لباس ها یک قاعده کلی وجود نداره اما شاید از 10 تا خانم بپرسید و بخواهید که دو رنگ پرطرفدار رو که خیلی دوست دارن رو بگن احتمالاً خیلی از اون ها سفید و قرمز رو انتخاب می کنند.

42902cb6d305ccdb085f47d6809ab7b7

شومیز سفید رو با چی ست بزنیم؟

داشتن یک شومیز سفید باعث می‌شود که به راحتی بتوانید آن را با انواع لباس‌های رنگی و در استایل‌های مختلف استفاده کنید. شومیز سفید در کنار دامن به خصوص که اگر دامن طرحدار باشد می تواند بسیار زیبا و جذاب شود. برای افزایش جذابیت خود بهتر که از اکسسوری های طوسی یا طلایی استفاده کنید تا جلوه بیشتری به استایل شما بدهد. این ترکیب می تواند برای مهمانی های نیمه رسمی یا دوستانه گزینه ای عالی باشد به خصوص که در فصل بهار از دان بلند و چین دار و شومیز ساتن یا حریر استفاده کنید.

245392091_395597622036740_4143841578201151701_n

-شومیز سفید با شلوارک؛ یه استایل دخترونه عالی

این گزینه مناسب دخترخانوم هاست و برای مهمونی های دخترونه حسابی خوب و مناسبه و احتمالاً کلی هم طرفدار داره. به هر حال شومیز سفید دخترانه همراه با شلوارک های رنگی و یا جین خیلییی تینیجر و ناز هستند. البته از این ترکیب شاید بیشتر در تولد و دورهمی های دخترانه استفاده بشه اما پیشنهادی جذاب برای شما خانومای جوان هستش که با کتونی و یا صندل تکمیل و خوشگل تر خواهد شد.

270245116_601489901105965_5431903892418441544_n

رنگ دیگه ای که برای شومیز پوش ها تو مجالس و مهمونی کلی طرفدار داره قرمز هست. ست کردن رنگ قرمز برای خانم‌ها جذاب و تماشایی می‌شود پس چه عالیه که برای جشن و مهمنوی قرمز بپوشید و حسابی تو چشم باشید. برای شومیز قرمز چند تا نکته وجود داره که اگه حواستون بهش باشه استایل تون عالی میشه.

اول اینکه پیشنهاد می‌کنیم وقتی شومیز و لباس قرمز پوشیده‌اید؛ حتی الامکان سراغ اکسسوری قرمز نروید؛ مگر در مورد همان استایل سر تا پا قرمز نیمه رسمی که پیشتر به آن اشاره کردیم.

دوم اینکه شک نکنید شومیز قرمز با شلوار جین خیلی جذاب می‌شود. شومیز قرمز، جین سرمه‌ای و کتانی قرمز رو امتحان کنید.

1001

چند ست پیشنهادی برای شومیزهای مجلسی

شومیز مجلسی سنتی و دامن بلند زنانه: ست شومیز سنتی و دامن بلند زنانه ظاهری جذاب و متفاوت دارد. برای داشتن استایل متفاوت می توانید این ست را تجربه کنید. شومیز طرح دار سنتی و دامن بلند را به همراه کفش تخت یا حتی کفش اسپرت می توانید ست کنید.

شومیز مجلسی زنانه گلدار و دامن کوتاه: دامن کوتاه یک لباس جذاب تابستانه است. ست دامن کوتاه جین و شومیز گلدار دخترانه مناسب خانم هایی است که به استایل های منحصر به فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند.

03

شومیز مجلسی زنانه یقه قایقی و دامن زنانه: شومیز یقه قایقی یکی از زیباترین طراحی های یقه لباس محسوب می شود. خانم هایی که پایین تنه درشت تری نسبت به بالا تنه دارند می توانند این ست را امتحان کنند. با پوشیدن شومیز یقه قایقی توجه را به صورت و بالا تنه خود جلب می کنید و این کار به جذابیت شما می افزاید.

شومیز مجلسی زنانه حریر و دامن خال خالی: این ست بهترین انتخاب برای به روز و مدرن بودن است. مدل دامن خال خالی ظاهری منحصر به فرد دارد و با شومیز مجلسی حریر جذاب تر می شود. با این ست زیبایی و جذابیت را به خود هدیه می دهید.

shoomiz5

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها