|

غذای چِندش و گرووون "روناک یونسی" واسه حفظ سیس کاری؛ خودشو کُپ جنیفر کرده!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر سابق حالا انگاری داره شکوفا میشه و تصاویری نه چندان مناسب از خود منتشر میکنه اما اینبار همسر خانوم بازیگر سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روناک یونسی بازیگر سابق سینما و تلویزیون می باشد که حالا به یکی از کاربران شاخ اینستاگرام تبدیل شده و هر روز هم بیشتر و بیشتر در این راه پیشرفت میکنه! البته پیشرفت از این نظر که خانوم بازیگر جدیدا تصاویری از خود منتشر می کند که تا حالا نمیکرد و با وجود اینکه چند سالیه از ایران رفته ولی تازگیا داره شکوفا میشه!

روناک یونسی حالا بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد که تعدادشون داره بالاتر هم میره. وی همسری کوچکتر از خود دارد اما ظاهرا برخلاف خییل از زوج های داخل سینمای ایران، زندگی آرام و خوبی دارن. همسر خانوم بازیگر آقای محسن میری هستند که از مدل های ایرانی بودند و حلا هم در کانادا باشگاه بدنسازی دارند اما نمیدونی چرا بیشتر کسایی که پیششون ورزش میکنن و اموزش میبینن خانوم هستند!!

از این ها که بگذریم روناک یونسی صاحب دو فرزند می باشد و به تازگی هم تصویر یه مراه با خانواده جذابش منتشر کرد که آقای بابا خان استایلی گنگ طور دارن و خانوم بازیگر هم نیاز به سانسور دارن!!

campec.ir_2865431647126867260_1315567878

وقتی آقای شوهر منشوری تر از خانومشه!

روناک یونسی سر پروژه "سقوط آزاد" با همسرش محسن میری که هم بازیگر بود و هم مدل آشنا می شود و ازدواج می کنند. حالا تصویری از این زوج منتشر شده که روناک با وجود لباس بازی که پوشیده اما مورد توجه قرار نگرفت و به جاش آقای شوهر به خاطر تیپ گَنگ و یقه تا کجا چاک دارش بسیار مورد انتقاد کاربران همیشه در صحنه حاضر قرار گرفت!

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش درتست یک فیلم، علارغم میلش عکس میفرستند سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز با او تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

Untitled

روناک یونسی هم وا داد...

روناک یونسی ماننده خیلی از هنرمندان سعی بر شاخ شدن در فضای مجازی را دارد و با توجه به اینکه در خارج از ایران به سر می برد دستش در انتشار عکس و فیلم باز تر است. ناگفته نماند بالا بردن پیج در اینستاگرام این روزها درآمد بسیار خوبی دارد مخصوصا که معروف هم باشی!

حرفای خلاف روناک یونسی درباره مهاجرت

خب روناک یونسی چند سالیه که کانادا زندگی میکنه، البته که خانوم بازیگر انگاری چندان از این حرکتش راضی نیست چرا که مدتی پیش درباره مهاجرت صحبت هایی داشت و برخلاف همه کسایی که مثل خانوم پرستو صالحی از ایرانی میرن و کلی ابراز خوشحالی میکنند نبود که هیچ، تازه در ویدیویی گفت راحت مهاجرت نکنید چون به اون راحتیا که فکر می کنید نیست و مشکلاتی براتون پیش میاد که فکرشم نمی کنید!!

در ادامه عکسی از غذای چینی و چندش خانوم بازیگر مشاهده می کنید.

DaRblOFkmvnK

بیوگرافی باحال روناک یونسی

روناک یونسی متولد 9 دی 1359 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی می باشد و دبپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی نیز دارد و حالا ورزشکار  و مربی حرفه ای ساکن کشور کاناداست.

b05d097c20a5146ef2382b3bbc12a68d--joker-elf

ازدواج با مرد کوچیکتر از خودش!

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز می باشد.

روناک یونسی؛ به گفته دوستان ، اطرافیان و آشناها دستپختم بسیار خوشمزه است دلیلش را نمی دانم اما من به آشپزی به چشم یک هنر نگاه می کنم. بنظر من در آشپزی خلاقیت هم دخیل است ، قیمه بادمجا ن، خورشت کرفس و انواع ته چین را خوب درست می کنم.

در ادامه تصویری رو مشاهده می کنید که به گمان و نظر برخی از کاربران روناک یونسی شبیه به جنیفر لوپز شده.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناصر ارسالی در

    روناک بازیش عالیه

  • ناشناس ارسالی در

    حالت چطوره؟ روناک انگاری زیاد بهت خوش نمیگذره که اینقد ه لاغر هستی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها