|

"روناک یونسی" در تقلای خارجی و لاکچری پوش شدن؛ ژست انقدر خفن که چی!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که این روزها فعالیت بیشتری در اینستاگرام خود دارد تصاویر لاکچری تری هم به اشتراک میگذارد که در آخرین پست با تیپی جدید ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی می باشد که البته بعد از مهاجرت به شهرت بیشتری رسید تا زمانی که در فیلم و سریال ها بازی داشت. این نوع معروفیت فقط مختص روناک نیست و اصولا هر خانم ایرانی که به خارج از کشور میره حتی کشف حجاب نکردش هم در ایران جنجالی میشه چه برسه به کشف حجاب و لباس که روناک یونسی آن را انجام داد.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی در اینستاگرام همانند همه سلبریتی ها یکسری هوادار داره که از هر چیز خانم بازیگر تعریف میکنن و قربون صدقش میرن، یکسری هم مخالف داره که از هر چیزی استفاده میکنن تا الفاظ ناجورشونو بگن. وی در این فضا فعالیت زیادی دارد و ظاهرا تنها دوربینی هم که جلوی آن میرود دوربین گوشی است و هیچ فعالیت هنری و بازیگری ندارد.

در ادامه دو تصویر جذابی که خانم بازیگر از خود با استایل زمستانه و کلاه خوشگلش منتشر کرد را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو درباره زمستون خواست تا تعداد کامنتاشم بالا بره!

ronakyoonesi_1644041108_2

ronakyoonesi_1644041108_1

ناگفته نماند روناک یونسی از دسته هنرمندان معتاد به فیلتر های اینستایی هستش و انگاری اگر فیلتر نباشه ایشون سلفی از خودش نمیزاره! در ادامه عکس پلنگ طور خانم بازیگر را با کلی میکاپ و فیلتر مشاهده می کنید که زمین تا آسمان با خود واقعی اش فرق کرده و داف شده!

Untitled

روناک یونسی: مهاجرت نکنیننن!

البته ظاهرا خانم بازیگر اونقدر ها هم از این رفتن راضی نیست. روناک یونسی بعد از مهاجرت و کشف حجابش  ویدیوهای کاملا متفاوتی از خودش منتشر کرده است. حالا او به مردم ایران می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید (برای مهاجرت کردن) به این راحتی ها که فکر می کنید نیست!

روناک یونسی در یک لایو اینستاگرامی به صورت کامل همه چالش هایی که برای رفتن از ایران داشته را توضیح داد و نگاه تازه ای برای افرادی که می خواهند از ایران بروند ترسیم کرد. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

از غم غربت گرفته تا غریبه بودن مردمانی که در اطرافت زندگی می کنند و تا تفاوت فرهنگ ها و حتی مسائل قانونی و نگاه کشورها به مهاجر بودنت.

بیوگرافی روناک یونسی

در بیوگرافی روناک یونسی آمده است که او متولد ۱۳۵۹ در تهران می باشد. وی دارای دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی است.

یونسی در سال ۱۳۹۱ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی است، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد. وی در این مورد گفته است: ما در سریال «سقوط آزاد» با یکدیگر همکاری داشتیم که همان جا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد.

79f94e11-46c7-411b-bc48-04a00b2c12d5

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش در تست یک فیلم، علی رغم میلش عکس میفرستد سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز باهاش تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

Ronak Yoonesi-09

تغییر اساسی خانم بازیگر که زشتش کرد!

اما همونطور که میدونین روناک یونسی موهایی مشکی داشت و کلا از دسته خانم های است که خیلی به خودش میرسه!

وی به تازگی از فالووراش سوال کرد که به نظرتون چه تغییری ایجاد کردم و ظاهرا هم بیشتر آقایون درست جواب دادن. تغییر خانم بازیگر رنگ موهاش بود که همیشه مشکی بود و حالا شبیه به آنشرلی با موهای قرمز شده!!! (مزاح)

البته که روناک خانم همچنان اعتماد به نفس کافی رو نداره و با فیلتر عکس گرفته و حسابی لباشو بزرگ کرد! نظرات در این پست متفاوت بود و یسری گفتن شبیه شمر شدی، بعضیا گفتن آنه شدی، برخی هم گفتن کلا بهت نمیاد و....

اما از اونجایی که خانم بازیگر برای بالا بردن کلاس کار کپشن رو انگلیسی نوشت یه نظر منطقی هم بود که گفته بود:

الان مخاطب شما کیه؟ اگه ایرانیه فارسی بنویس بفهمیم چی میگی، چند چندی با خودت خانم مونیکا بلوچی!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی