|

پوشش خاص همسر روناک یونسی تو کانادا؛ زندگی شیک روناک و شوهرش

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر معروف و مهاجرت کرده ایرانی می باشد که حواشی کمی دارد اما گاهی پوشش ناجور همسرش سوژه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

روناک یونسی بازیگر دهه پنجاهی اما جذاب ایرانی می باشد که برخلاف سنی که دارد اما جوان تر و پر نشاط تر می باشد. این بازیگر زن سال ها پیش با محسن میری مدل معروف ایرانی ازدواج کرد و به کانادا رفت.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی در این چند سالی که برای بار دوم ازدواج کرد چون همسری ورزشکار و اندامی داشت خانم بازیگر هم حسابی ورزشکار شد و حالا حتی در صفحه اینستاگرامش خانم هارو هم دعوت به ورزش میکند. روناک یونسی هنرمندی کم حاشیه می باشد مگر اینکه ویدیویی مثل ویدیوی نصیحت هایش برای خانم ها با کلی ارایش در ورزش از او منتشر شود در این صورت جنجالی می شود که هیچ، نظرات ناجوری هم به سمتش روانه خواهد شد!

از دیگر حواشی که از روناک یونسی دیده شده طرز لباس پوشیدن همسر او می باشد که گاهی به مذاق کاربران ایرانی زیاد خوش نمیاد و در نتیجه باز هم نظراتی ناجور حوالش میشه! در ادامه تصویری که از روناک یونسی در مجازی پخش شده را مشاهده می کنید که محسن میری همسر دهه شصتی خانم بازیگر با تیپی جالب ظاهر شد اما چندان برای کاربر جالب نبود!

bazigarpage1_1624805115

 

حواشی سانسور شده روناک یونسی!

روناک یونسی هم مانند خیلی از بازیگرای خانوم که مهاجرت کردند و لباس رو از تن کندند رفت و ریز ریز کشف حجاب و لباس کرد اما تصاور برهنه زیادی از خود تو صفحش منتشر نمیکنه شاید چون میخواد ذهنیت مردم رو نسبت به خودش خراب نکنه و به بازیگرای منفور نسبتش ندن!

اما از این طرفم برای این که فالوورا رو راضی نگه داره و بتونه شاخ مجازی بشه برا تبلیغات مواردی از خودش رو میکنه. مثلا یه روز فیلم میزاره که داره قر میده و میرقصه و خانومی برهنه هم پشت سرشه!

حالا جریان نصیحت های پر ارایش روناک یونسی چه بود! 

یه روز دیگه فیلم میزاره که با نیم تنه که تنها دو بند داره و همه چیش بیرونه استوری میزاره که مثلا بعد از تمرین و ورزش اومده و میخواد به خانوما موارد ورزشی رو بگه اونم با دو کیلو ارایش!

این ویدیو خانم بازیگر نه تنها با نظرات خوب کاربران همراه نشد که هیچ، فالوور های خانم تنها موردی که دیدند و اشاره کردند میکاپ غلیظ او بود که هنگام ورزش با کلی عرق داشت. کاربران گفته بودند این میزان تعریق که ارایش روش اومده پوشت رو نابود میکنه و احساس سنگینی هم میده!

به هر حال تمام اینها ترفند های است که پیج های معروف انجام میدهند تا جذب فالوور داشته باشند که البته تا حدودی موفق هم میشن.

بیوگرافی روناک یونسی و سطح زندگی بهتر در کانادا

روناک یونسی متولد 9 دی 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی می باشد و دبپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی نیز دارد و حالا ورزشکار  و مربی حرفه ای ساکن کشور کاناداست.

بعنوان فرزند اول به دنیا آمدم و سه خواهر کوچکتر از خودم دارم ، در کودکی شیطون بودم اما بخاطر اینکه دانش آموز زرنگی بودم از خطاهایم چشم پوشی می کردند.

در ادامه ویدیویی از روناک یونسی مشاهده می کنید که راجع به سطح بهتر زندگیش در کانادا نسبت به ایران صحبت می کند.

بازیگری بصورت اتفاقی

به پیشنهاد یکی از دوستانش برای یک فراخوان بازیگری عکس فرستاد و با اینکه هیچ انتظاری نداشت با وی تماس گرفتند و برای تست دعوت کردند. به این ترتیب بعد از قبولی در تست اولین بار سال 1385 در 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری جلوی دوربین رفت.

در دومین تجربه بازیگری اش سال 1386 با سریال زمین آسمانی کنار چهره هایی چون مهناز افضلی ، داریوش ارجمند و رقیه چهره آزاد وارد قاب تلویزیون شد.

اما شهرت اش بیشتر برای سومین تجربه تلویزیونی خود سال 1388 با سریال رستگاران بکارگردان سیروس مقدم در نقش اول شروع شد.

ازدواج خانم بازیگر با مرد کوچکتر از خودش

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز می باشد.

آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال 1390 شروع شد.

1203361584-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی