|

وقتی "مهناز افشار" با موهاش کَله قند ساخته؛ خانوم یه حرکت زد فتوشاپو گذاشت جیب بغلش!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که اینروزا جز تفریح و دور دور ظاهرا کار و بار دیگه ای نداره تصاویری از خود منتشر کرد که طبق معمول سوژه کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر جذاب و با استعداد ایرانی می باشد که البتتته خیلی وقته استعداد خانوم بازیگر تو خونه داره خاک میخوره و تنها چیزی که ازش دیده میشه انتشار عکس های راه و بی راه او در صفحه اینستاگرام می باشد!!

اما مهناز خانوم افشار حالا بیش از 16 میلیون دنبال کننده دارد که بیشترین تعداد میان بازیگران ایرانی است و اگر نگاهی به نظرات پست های مهناز افشار یزنید متوجه خواهید شد که با وجود مهاجرت اما مردم دوستش دارند و این جای تعجب داره  چرا که خانم بازیگر زمانی که در ایران بود و بازی میکرد انقدر دوست داشتنی نبود برای کاربر و بعد از رفتن این اتفاق افتاد!!

شاید یکی از دلایلش این باشه که بیشتر بازیگران زن که مهاجرت کردن، اونور آب به قول کاربران زبون دراز شدند اما مهناز افشار اینطور نبود که هیچ تازه انگاری مظلوم ترم شد، یا اینجوری نشون میده! در ادامه پست و استوری جدید مهناز مهناز رو مشاهده می کنید تا ادامه از عکس نکته داره خانوم بگیم!

Untitled

فالووری که آبروی مهنازو برد! 

مهناز افشار تو این دو سه سالی که رفته کلا همیشه عکساشو با شال و روسری و هِد و کلاه و خلاصه این جور چیزا پوشونده حتی اگه دامن یا شلوارک هم به پا داشته اما موهاش رو فراموش نکرده و به نوعی خواسته تا راه برگشتی برای ایران اومدن داشته باشه اما از وقتی که تکلیف شوهر سابقش روشن شد و آقای آقازاده از زندان آزاد شد و رفت آلمان، مهناط خانومم دیگه بیخیال شد و علنن اعلام کرد دیگه برنمیگرده البته با برداشت کامله حجاب!

مهناز افشار اما هوز هم برای انتشار عکساش مراعات میکنه و همانند امثال خانوم هایی مثل روناک یونسی یا صدف طاهریان و... نیست که با لباسی بسیار عریان عکس بزاره اما تو جدیدترین پستی که منتشر کرد حالا یا از رو قصد یا اتفاقی خلاصه که در قسمت پایین عکس مشخص شد که او شلوارک به پا داره که البته این نگاه تیزبین کاربران همیشه در صحنه رو نشون میده که هیچی از زیر دستشون در نمیره و به این هم اشاره کردن و ازش نگذشتن!!

Untitled

مهناز خانوم افشار تو اینستا فعالیت بسیاررر زیادی داره و تقریبا هر روز عکس پست یا استوری میکنه و خیلی هم اهل خودنمایی و غرور نیست. شاید اصلا به همین دلیله که خیلی از مخاطبین بعد از مهاجرت بیشتر هواداره مهناز افشار شدن و در کامنت ها نیز بیشتر مواقع نظراتی مثبت می گذارند نه منفی و فحش!!

فتوشاپ داغون مهناز افشار وقتی میخواد خوش فرم باشه!

اما مهناز افشار جدیدا عکسایی از خودش پست کرد و تریپ و فیگورهای خانوم بازیگر باحال بود اما به خاطر مدلش برخی از کاربران میگفتن مدل گوچی پوشیده! از طرفی هم تصویری که در ادامه قراره ببینیم رو وژه کردن و گفتن انقدر فتوشاپ زدی که در و دیوار کج شدن!!

mahnaz_afshar_286138945_706708763883495_86739827318395961_n

ویلا و لایف استایلِ لاکچری

اما مهناز خانوم اینطور که از عکساش نشون میده اوضاع و احوال بدی در آلمان نداره که هیچ تازه به گفته برخی از کاربران، با مهریه عجیب و سنگینش خیلی هم مرفه زندگی میکنه.

اما مهناز افشار از وقتی که رفته جز اینکه یکی از داوران برنامه گات تلنت بود هیچ مورد خاص دیگه ای ازش دیده نشد و انگاری خانوم خانوما خودش رو بازنشسته کرده اما اینکه از کجا این درآمد برای زندگی میاد خدا داند! در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که فالووراش گفتند خونه خودشه!

280922353_1937465659784259_5497066560296219947_n

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها