|

سنگ تموم عجیبی که "مهناز افشار" واسه تولد خودش گذاشت؛ یه کیک باحال با شمعای فینگیلی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار به تازگی با انتشار ویدیویی کوتاه اما جالب از خود تولدش رو اعلام کرد که البته کیک جذابش سوژه کاربران شد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر جذاب و جوان ایرانی می باشد که در حال حاضر آلمان زندگی و البته خوشگذرانی می کند. حالا شاید بگین کجاش جَوونه! خب شما درست میگین اما هنرمندی که نچرال فیس هستش اما همچنان چهره ای به این صافی و زیبایی داره چرا که نه؟ بهش میگیم جَوون!

از این ها که بگذریم مهناز خانوم افشار دو سالی میشه که از ایران رفتن و مدتی پیش هم با کشف حجاب کاملشون اعلام کردن دیگه ایران بیا نیستند اما به دلیل شخصیت و آرامشی که مهناز افشار داره هنوز خیلی از مخاطبین دوست دار او هستند و در صفحه اینستاگرامش نیز بیش از 16 میلیون دنبال کننده داره با کامنت هایی مثبت!

مهناز افشار یک خرداد ماهی است و به تازگی 47 ساله شد و به هیمن جهت ویدیویی بسیار کوتاه از خود در حال فوت کردن شمعش منتشر کرد که در نوع خود جالب بود. البته که برخی از کاربران همیشه در صحنه مسخره کردن و گفتن کیکش چه لاکچریه!!

اینستاگرام تنها پل ارتباط مهناز با همزبون هاش

مهناز افشار زمانی که ایران بود جزو سلبریتی ها و سوپراستارهای سینما محسوب می شد و هر کجا که می رفت مردم و طرفدارا براش سر و دست میشکوندند و در حسرت یک عکس و امضا گرفتن ازش بودند. خانوم اما به یکباره از این فضا و اتمسفر رفت به جایی که هیچ کس نمی شناختش. همین موضوع باعث شد که مهناز حتی مدتی افسرده هم بشه اما کم کم و هز چه زمان گذشت خانوم بازیگر خودش رو با زندگی جدیدش وفق داد و تو این مسیر اینستاگرام هم خیلی بهش کمک کرد و از این طریق تونست با طرفداراش در ارتباط باشه.

Untitled (1)

مهناز خانوم افشار تو اینستا فعالیت بسیاررر زیادی داره و تقریبا هر روز عکس پست یا استوری میکنه و خیلی هم اهل خودنمایی و غرور نیست. شاید اصلا به همین دلیله که خیلی از مخاطبین بعد از مهاجرت بیشتر هواداره مهناز افشار شدن و در کامنت ها نیز بیشتر مواقع نظراتی مثبت می گذارند نه منفی و فحش!!

مهناز افشار با لباس کیمونویی!

مهناز افشار که کلی کشت و گذار تو ترکیه کرده بود و بعد رفت آلمان، جاهای خیلی زیادی رو به جز ایران دیده و سفر کرده. اما چیزی که جالب بود ویدیویی بود که خانوم بازیگر از پوشیدن لباس کیمونوییش منتشر کرد.

افشار در کپشن این پست نوشت:

یکی از سخت‌ترین کارای دنیا پوشیدن لباس کیمونو است اونم وقتی خودشون با وسواس تنت بکنن و بعدش بخوان با وسواس از تنت در بیارن!

Untitled

سِت قر و قاطی مهناز افشار تو آلمان

اما مهناز افشار این روزها مشغول تفریح با تنها دخترش، لیاناست و عکس های مختلفی هم کنارش منتشر می کنه. این خانوم بازیگر و البته داور باتجربه در زمینه استعداد یابی، به تازگی سلفی جالبی رو همراه با دخترش گذاشت و میکاپ عجیب غریبش به نظر خیلی از طرفدارا چشم گیر بود. مهناز خانوم میکاپ عجیبش و لباس رنگ دریاش رو بهونه کرده و یه لبخند ملیح هم زده تنگشو برو که رفتیم.

mahnaz_afshar_1649354633

وقتی مهناز عکس عهد بوق ولی جذابشو نشون همه میده!

مهناز افشار در دو فیلم نهنگ عنبر 1 و 2 بازی کرد که همراه با رضا عطاران و ویشکا آسایش ترکوند. این فیلم از ایفای نق های طنز نهناز افشار بود که نشان داد خانم بازیگر توانایی بازی در هر دو کاراکتر طنز و جدی را دارد.

اما خب درصدی از جذابیت فیلم هم به دلیل قدیمی بودن سبکش بود که برای زمان مانتو های اِپل دار و موهای پف دار اون سال ها بود. مهناز افشار هم مدتی پیش تصویری جالب همراه با خواهرش منتشر کرد که مربوط به همون سالهاست و نوشت:

وقتی من و خواهرم خودمون یک پا رویا نهنگ عنبر بودیم

فقط چرا حالا فقط دوتا شاخک رو پیشونی گذاشتیم

276980478_5030734027006479_7783926647212395662_n

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها