|

"صبا راد" خودش کم بود شوهرشم فالوور جمع میکنه

saba rad shayanews

صبا راد و مانی رهنما این روزها حسابی بلاگر شده اند و کار و زندگی شان را تعطیل کرده اند و فقط چسبیدن به اینستاگرام چون هم پول داره و هم شهرت!

لینک کوتاه کپی شد
1

صبا راد را شاید بتوان پر کارترین سلبریتی ایرانی در اینستاگرام دانست. در واقع صبا خانوم که مدت هاست کار اجرا و تلویزیون را کنار گذاشته در واقع به جر اینستاگرام و بلاگری هیچ کار دیگیری ندارد و این روزها تمام توان و انرژی خود را صرف همین کار می کند.

به گزارش «شایانیوز» صبا راد که در این چند سال اخیر پیوسته در حال تغییر دادن مسیر زندگی اش بود بعد از ازدواج با مانی رهنما کم کم از تلویزیون و صداوسیما خداحافظی کرد البته صبا خانم باهوش ما از آخرین فرصت های حضور در قاب تصویر حسابی استفاده کرد و در آخرین روزهای حضور به اتفاق همسر مهمان دورهمی مهران مدیری شد تا همه این زوج را ببینند و بشناسند.

صبا خانم برای خداحافظی از تلویزیون پستی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان… ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم…»

1616359

صبا بعد از انکه از تلویزیون رفت به همراه همسر موزیسینش راهی ترکیه شد و حدود یک سالی آنجا ماند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگر هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشان خود را در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خواند و جلوی همه فالوورها شوهرش را بوسید.

این ها باعث شد اینستاگرام صبا خانوم راد روز به روز پررونق تر شود و چیزی در حدود نیم میلیون دنبال کننده داشته باشد. اما صبا در ترکیه بود درست زمانی که مهراد جم و ریحانه پارسا هم آنجا بودند و بساط قماربازان در ترکیه حسابی داغ بود. بنابراین هیچ کدام از برندها و صاحبان مشاغل از بیم آنکه مبادا خاننم مجری سابق هم برود به سمت قمار با صبا همکاری تبلیغاتی نمی کردند. بنابراین صبا به یکباره تصمیم گرفت بار سفر ببندد و راهی ایران شود.

صبا راد حالا یک بلاگر شاخ!

صبا راد در ایران خیلی زود کار تبلیغاتی اش را آغاز کرد. خانم مجری سابق تند و تند استوری می گذاشت و هر آنچه داشت و نداشت را به فالوورهایش نشان می داد.  صبا حتی دوربین گوشی ا ش را به خصوصی ترین بخش های منزل یعنی تخت خوابش هم می برد و از آنجا برای فالوورهایش لایو می گرفت!

مانی خان همراه و مشوق صبا برای بلاگری

صبا در این مسیر کاملاً از حمایت همسرش خواننده اش هم برخوردار بود و حتی برخی از این استوری ها با نقش آفرینی مانی خان تهیه و ضبط می شد.

مثلاً صبا راد تو یکی از استوریاش قبل از آشپزی مانی رو به خرید فرساده و از ربات شدن آقا هم فیلم گرفت و راست گذاشت تو اینستا!

مانی هم افتاد تو راه صبا!

این روزها تو اینستاگرام سلبریتی های زن و شوهر دارن عین هم می شن مثلاً همین سحر خانم قریشی که از وقتی رفته ترکیه داره کُپ نامزدش تتلو میشه. یا همین مانی رهنما او هم برای ینکه از قافله عقب نمونه و در اینستاگرام برای خودش فالوور جمع کنه استوری و موضوعات بی ربط می زاره که مخصوص بلاگراست نه موزیسین ها! مثلاً در تازه ترین اقدام مانی از فالوورهایش خواسته تا عکس از سفره هفت یسن شون بگیرن و بفرستن برای او. و مانی هم قرار است به بهترین اونها جایزه بده. کارهایی که پیشتر از صبا خانوم به کرات دیده بودیم و حالا انگار مانی هم دلش خواسته!

دور دور و دابسمش بازی صَبلی خانم با عشقش مانی خان!

گفتیم که صبا راد که خودش به خودش می گوید صَبلی و مانی رهنما کِر هم هستند و از هیچ تلاشی برای رونق بخشیدن به پیج اینستاگرامی شان دریغ نمی کنند. این دو در واپسین روزهای سال 1400 با مای شاسی شان در حال دور زدن در خیابان های بالا شهر بودند و با آهنگ بی بی دل مانی دابسمش رفتند و بلافاصله ویدیو رو تو اینستا share کردند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها