|

سورررپرایز تتلو واسه تتلیتیا اومد به دنیاشون؛ سحر تو ترکیه خانوم خونه شد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو بالاخره بعد از کلییی نبودن در فضای اینستاگرام صفحه جدید خود را باز کرد و به سرررعت بالای 100 هزار دنبال کننده رسید.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- اگه این مطلب رو باز کردید پس قطعا امیر تتلو رو می شناسید و میدونید که تتل خان خیلییی وقته که دیگه تو اینستاگرام فعالیتی نداره چرا که جناب رپر توسط سرویس اینستا بیرون انداخته شد و دیگه حق فعالیت در این برنامه رو نداشت چرا که دیگه از حد و حدودش زیادی جلو اومده وبد و از دخترای کم سن 15 تا 18 سال درخواست روابط نامشروع داشت! اینستا جان هم ایشون رو به دلیل خواسته ناهنجارش دیگه راه نداد تا اینکه...!

تا اینکه تتلو به یوتیوب رفت و تلاش زیادی هم کرد که صفحه اش بزرگ بشه و شد، به خصوص بعد از اومدن سحر قریشی به زندگیش! اما به تازگی امیر تتلو در اینستاگرام صفحه جدیدی باز کرده و قرار فعالیت کنه اما درست حسابی، نه فحش و دختر بازی! این پیج به سرعت 100 هزارتایی شده و قطعا خیلی خیلی بیشتر از این حرفا هم بالا میره و احتمالا قراره که بعد ها به فروش برسه.

Untitled

وقتی تتلو از ترس سحر پیش دخترا نمیمونه!

احتمالا خبر دارید که تتلو اساس کشی کرده به ویلایی جدید که خیلی خفن و لوکس تر از خونه قبلیشه با ویویی درجه یک که براش خیلی هم گرون تموم شد! اما در این ویلا ظاهرا عروس و داماد وسایلی جدید هم گرفتن که یکیش مبل تخت خواب شو هستش!

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر کردند که تتلو میگه: میخوام این تخت رو بدم خانوما ببندن چون هم خسته شدم از اساس کشی و هم خانومم داره اونور تتو میزنه و من اینجا با خانوما باشم سوتفاهم میشه!! انگاری این دو چهره که حالا زن و شوهر هستند هنوز هم ذره ای اعتماد به هم ندارن و یا بخاطر جلب توجه ها صحبتهایی میکنند که این رو نشون بده!

چرا کاربر این دو چهره رو دنبال میکنه؟!

تتلو و سحر هر دو از عااااشقانه حاشیه سازی هستند و خب شما اگه یه چیزی درونتون باشه و علاقه بهش داشته باشین، قطعا براش تلاش هم میکنید دیگه چه برسه به اینکه اون مورد توش دلار دلار پول هم باشه! سحر و تتل خان هر دو هم عشق جنجال سازی هستند و هم عشقِ شهرت و دلار!

پس چه کسی بهتر از این دو برای هم؟! به همین دلیله که در عرض دو ماه صفحه سحر قریشی بیش از 2.5 میلیون جذب فالوور داشت و آقای خواننده هم کلی سابسکرایب! 

البته که همه روابط نمیشه گل و بلبل باشن به خصوص سحر و تتلو که اگه اینطور باشن اصلا خنده داره و غیر قابل باور! به همین دلیل این دو چهره معروف و هم عشق و عاشقی هایی دارند و هم دعواهایی سنگین که هر دوش رو هم در فضای مجازی به اشتراک میزارن. در ادامه هر دو مورد رو مشاهده می کنید تا عمق کار رو متوجه شوید!

2

اما تتلو از اونجایی که چند ماهی میشه ساقیشو رد کرده رفته و مدتی میشه که به گفته خودش مواد نمیکشه به سمت گیاه های سالم اومده. از طرفیم امیر تتلو مدت هاست که گوشت خواری رو کنار گذاشته و یه گیاهخواره شیش آتیشست چرا که این نظر رو داره که اگه حیوانات کشته و خورده بشن نفرین میکنن و در نتیجه طبیبعت نفرین اون هارو به سمت زندگی برمیگردونه و باعث انرژی منفی میشه!

tatalooyeh_1653857109

سحر قریشی انقدر داغون بود نمیدونستیم!!

البته که این قوانین و به قول خودش زندگی سالم رو برای سحر قریشی هم مُهیا کرده و خانوم بازیگر فعلا در ترکیه و در خانه شوهر دائما یا ماساژ هستن یا بخور و بخواب و موزیک و کادو! سحر قریشی اگر واقعا قصد موندن داشته باشه حرفه بازیگری و فعالیتش رو به کلی گذاشته کنار و احتمالا تا آخر عمر میخواد با همین روندی که گفتیم بره جلو! و البته تتو، چرا که سحر قریشی نیز همانند آقای رنگی رنگی قسمت های زیادی از دست و پاش رو تتو کرده و ایشونم آبرنگی شده!!

ناگفته نمونه که سحر قریشی با اینهمه گیاهخواری و ورزش و ... باز هم انقدر اهل مواد کشیدن و مشروبه، اگه نبود دیگه چی میشد!!

Untitled

اگه تو عکسای بالا دقت کرده باشید علاوه بر اینکه سحر قریشی تتو میزنه و داره شبیه به تابلوی آبرنگی میشه، حتی مدل کتونیش هم شبیه به تتلو شده و ظاهرا سحر خانوم باید تمام و کمال شبیه به ایشون بشن!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها