|

حرکت تایتانیکیِ "تتلو و سحر" بعد کولی بازیشون؛ ریلکسینگ خانوم با یه ویوی ناب!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو بعد از خرید ویلا حالا ویدیویی ازش منتشر شده که تو کشتی هستش و برخی از کاربران بر این نظرند که مال خودشه و خریده!

لینک کوتاه کپی شد
25

شایانیوز- امیر تتلو که این روزها کم و بیش حواشی و جذابیتی که با سحر قریشی داشت داره از دست میده آروم تر از پیش حرکت میکنه و هر از گاهی هم حالا یا با قربون صدقه یا با دعواهای دروغین و مرد ذلیلی سحر خانوم چند روزی میاد رو بورس و دوباره میوفته!

انگاری سحر قریشی و تتلو با وجود اینکه خانوم بازیگر کشف حجاب نکرد و فیلم و عکس های زیاد و ناجوری هم منتشر نکردند اما در عرض چند ماه برای مخاطب تکراری و عادی شدن و دیگه حالا کسی زیاد از دیدن این دو در کنار هم و یا حرکات عجیبشون تعجب خاصی نمیکنه و این موضوع برای خانوم قریشی جای تاسف داره که هم خودش رو خوار کرد و هم اونچنان به جنجال و هدف خاصی نرسید!

اما تتلو به تازگی چیزایی تو یوتیوبش نوشت که دلیل اروم شدنش رو این موارد بیان کرده! تتل خان انگاری از سمت دولت و مرد ایران شکایاتی به ترکیه داشته که گفتن ایشون در صفحه یوتیوبش فحش میده و موارد بدی رو میگه! به همین دلیل هم تتلو که از اقامت و بسته شدن یوتیوبش ترسیده میخواد ساکت تر باشه و حتی این مورد رو هم تهدید وار به هواداراش گفت!! یکی نیست بگه خب لحنتو بهتر کن!

Untitled

تتلو از این رو به اون میشه!

ظاهرا تتلو هر چقدر هم از ایران دور باشه و فرار کنه بازم ایران و مردم براش مشکل ساز میشن و تتل خان نمیتونه اونجور که دوست باشه!

اما امیر تتلو این روزها درگیر حواشی عجیبی شده او بعد از اینکه کنسرتش را برگزار کرد و نتوانست از لحاظ مالی سود خوبی بدست بیاره بسیار تند خو و عصبی شده است و نه تنها با سحر خانوم و بلکه با اعضای بندش هم دچار اختلاف شده و به نظر دچار افسردگی هم شده است.

به گزارش شایانیوز، تتلو بلافاصله بعد از کنسرت مجبور شد ویلایی که تو ترکیه ساکن بود رو هم عوض کنه و یه جای جدید با قیمتی بسیار بالا و شرایط شبیه به ترکمانچای اجاره کند. امیر تتلو برای اینکه بتواند از پس هزینه اجاره ویلای جدیدش بربیاید مجبور شد ماشینی لوکسی رو هم که با کلی هیاهو و سروصدا خریده بود چند هزار دلار ارزان تر بفروشد و توالی این اتفاقات باعث شد تتلو از مردم ترکیه کینه به دل بگیرد و حتی آن ها را دزد خطاب کند!

unnamed

تتلو عصبی، سحر خانوم تو حال و ریلکسینگ!

اما انگاری سحر قریشی زندگی کم و بیش بر وفق مرادش شده و در ترکیه تنها کاری که می کند بخور و بخواب و ورزش و کادو ... اینجور موارد است! 

خانوم بازیگر از اونجایی که همانند تتلو گیاهخوار شده و دیگر خبری از کباب و مرغ و غذاهای خفنی که تو ایرانی میخورد نیست گهکاهی هم از غذاهای خانه همسرش منتشر می کند. در ادامه استوری جدید سحر قریشی را مشاهده می کنید که در ویلای خفن و لوکس تتل خان با یه ویو عالی نشسته و در حال خوردن غذای شوهر پز می باشد!

تتلو جز ویلا، کَشتی هم گرفت!!

به گفته کاربران تتلو قطع به یقین مواردی رو که میگه ازم دزدی کردن و پولمو خوردن و این حرفارو داره خالی بندی میکنه و یا حداقل قسمت زیادیش رو دروغ میگه تا اَنگ مایه داری بهش نزنن و همچنان بناله!

اما در ادامه ویدیویی از تتلو مشاهده می کنید که در یک نیمچه کشتی حضور دارد و کیفش حسابی کوووک است!

فاز تازه و عجیب تتلو!

تتل خان و سحر خانوم که چند روز پیش حسابی دعواشون شده بود و قریشی به خودش الفاظی نه چندان جالب داد رابطشون دوباره خوب شد اما امیر تتلو بعد از این همه داستان و ماجرا که تو 10-15 روز برایش ایجاد شده بود حالا مشغول تولید کار جدیدی است. تتلو اما شب گذشته در پیج شخصی اش تو پست منتشر کرد که خیلی ها از او این طور تعبیر کردند که گویا تتلو از سحر خسته شده و داره شرایط رو طوری فراهم می کنه که سحر بهش دل نبنده و خودش بزار بره...

تتلو تو پست عجیبش نوشت: این زمین سرعتش خیلی پایین تر از چیزیه که من بتونم توش زندگی کنم! هرچه سریعتر منو از زمین خارج کنید......بیخودی درگیر من نشو اومدم که برم...

600

این پست تتلو خیلی از طرفداران و تتلیتی ها رو نگران کرد که نکنه امیر تو ذهنش به خودکشی فکر می کنه! موضوعی که باتوجه به روحیات عجیب تتلو شاید چندان هم دور از ذهن نباشد. 

277032323_514909533608765_8425736178966465858_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها