|

حمایت منصوریان از تتلو؛ خانوم قُلدر جلو چشم سحر چه بالاخواه امیر دراومد!

امیر تتلو از خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که جدیدا با انتشار پستی، از علاقه خود برای برگشت به ایران صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- امیر تتلو سلبریتی بسیار پرحاشیه که از زمان فعالیت در ایران حرف های زیادی پشت سرش بوده، این روزا علاوه بر نامزدیش با سحر قریشی که او هم جزو بازیگران حاشیه ای به شمار میاد، فضای مجازی رو با خبر دیگه ای منفجر کرده. به تازگی تتلو پستی متفاوت رو منتشر کرده که در اون از تمایل زیادش برای بازگشت به ایران صحبت کرده. البته در سال های گذشته هم از این جور حواشی در مورد تتلو و ملاقات های جنجالیش در کشور درست شده بود، ولی با رفتن یک بازیگر ایرانی به ترکیه و پیوستنش به تتلو بازیگران و سلبریتی های دیگه هم تصمیم به دخالت در این موضوع گرفتن.

تتلو در نوشته زیر علاقه خودش به اشتغال زایی در ایران و کسب درآمد برای مملکتش رو بیان میکنه و میگه با اومدنش به ایران هزینه های هنگفتی رو باید پرداخت کنه تا بتونه خوانندگیش رو ادامه بده، اما با این وجود اصرار به کار در فضای موسیقیایی کشور خودش رو دارد.

tatalooyeh_2838829999907420998_39999431886

یکی از اظهار نظر ها در این زمینه توسط ورزشکار ایرانی شهربانو منصوریان صورت گرفته. این سلبریتی در روزهای اخیر کارهای مختلفی برای بیشتر دیده شدن انجام میده. مثلا زمانی که قضیه رفتن رضا رویگری به آسایشگاه در فضای رسانه ای و مجازی خیلی بازتاب داشت، خانم منصوریان خیلی سریع برای رفع این مشکل اقدام کرد و اسمش این بار نه به خاطر مقام آوری بلکه برای اقدام انفجاریش در حل این مشکل بر سر زبان ها افتاد.

این خانوم سلبریتی درباره تقاضای امیر تتلو برای برگشت به ایران هم ساکت ننشست و اظهار نظر صریحی در این باره انجام داد. او در حمایت از درخواست این خواننده پاپ و حاشیه ساز ایرانی، خیلی مختصر و مفید از مسئولین خواسته تا آنچه تتلو از اون ها خواسته رو عملی کنن.

مخالفت نامحترمانه سلبریتی بزرگ با خواننده پرحاشیه!

یکی دیگر از کسایی که درباره خبر بازگشت امیر تتلو نظراتی منتشر کرده، احمد ایراندوست است. این بازیگر مدت طولانیه که با صحبت هاش در مورد سلبریتی های مختلف فضاهای متشنجی رو تو اینستا ایجاد میکنه. بی شک همچین فردی این موضوع رو از دست نمیده و به قول کاربران مجازی به حاشیه ها دامن بیشتری میزنه. احمد ایراندوست در ویدیویی که اخیرا از او منتشر شده از بی کفایتی تتلو برای بازگشت به ایران و سابقه نه چندان خوشایند او در زمینه موسیقی صحبت میکنه و از فالوورهای فیک و حتی خرید اون ها توسط شخص امیر تتلو اظهارنظر کرده.

دردسرهای جدید خواننده حاشیه ساز بعد از کنسرتش!

امیر تتلو این روزها تو استانبول یک گرفتاری تازه پیدا کرده که حسابی مشغولش کرده! تتلو که بعد از کنسرتش فکر می کرد پول خوبی بدست میاره و می تونه خیلی راحت زندگی کنه اما انگار اتفاقات خیلی مطابق میل او پیش نرفت! این سلبریتی که هر چند وقت یک بار با اتفاقی جدید فضای مجازی رو به دست میگیره، چند شب پیش تو صفحه شخصی خودش نوشت: تو چهار تا کنسرت دست مزد اول هفتادو پنج هزار دلار!! دستمزد دوم صد هزار دلار! که آقای هاشمی باید بدن و دستمزد سوم دویست هزار دلار و دستمزد آخر چهارصد هزار دلار!! که آقای صلاحپور باید بده و اینا میشه نزدیک هشتصد هزار دلار آقای صلاحپور و آقای هاشمی از ما خوردن و زدن پای خرج هامون!!!

unnamed

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها