|

وقتی مقصودلو میخواد بیاد ایرانو یه خواسته عجیب داره؛ واسه همسرش چه برنامه خفنی چید

amir tataloo shayanews

تتلو و سحر قریشی که با حواشی و عشق و عاشقیشون مجازی رو پر کردن حالا تتل خان ادعا داره میخواد برگرده ایران و تو استادیوم کنسرت اجرا کنه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- تتلو حالا که دیگه کنسرتش رو اجرا کرده و پولش رو خوردن به فکر کنسرتای بعدی افتاده! البته که قطعا باور پذیر نیست که پول تتلو رو خورده باشن و اونم به همین راحتی بشینه سر زندگیش، و اتفاقا پول خوبی هم به جیب زده!

تتلو و سحر قریشی چند ماهی میشه که دیگه رابطشون علنی شده و ریز ریز دارن فیلم و عکس هایی از خودشون منتشر میکنن که داره کم کم خصوصی میشه، البته که اونا دقیق میدونن دارن چیکار میکنن و چه راهی رو میرن چرا که الان تتل خان و خانوم بازیگر تبدیل به دو چهره معروف و پررر حاشیه در ایران شدن و هر صحبت و حرکتی که میزنن به سرعت پخش میشه! و این رو شاید بشه قدرت سحر قریشی دونست چرا که سحر تو ایران هم ذره ای کار غیر عادی انجام میداد سریعا تمام مجازی پر میشد از این بازیگر زن.

اما تتلو مدتی بود که هر کاریم میکرد باز برای کاربر تکراری و عادی به نظر میرسید و کسی چندان محل نمیداد اما حالا هر جمله ای که تتلو تو یوتیوبش بگه به خصوووص در رابطه با سحر قریشی، مثل بمب میترکه و به گوش همه میرسه! به تازگی تتلو ادعایی کرده در رابطه با ایران اومدنش و کنسرت تو استادیوم آزادی! در ادامه سخنان او را مشاهده می کنید که خیلی هم تتلیتی هارو خوشحال نموده!!!

tatalooyeh_2838829999907420998_39999431886

tatalooyeh_2838832333307878459_39999431886

تتلو یا پرسپولیس و استقلال؟!

اما تتلو حالا دا از مسائلی مثل متن های نامتعارفی که برای آهنگ هاش مینویسه و پر از تتو و فحشه، اما واقعا هوادارای بسیار زیادی داره که خب شاید نثصفشون نوجوون باشن و سن های پایین و از روی همین الفاظ ناجور عاشق جناب رپر شدن!

اما باز با این حال تتلو طرفداران زیادی داره که قطعا اگه تو ایران کنسرت داشته باشه استقبالی باورنکردنی خواهد داشت! تتلو به همین جهت پیامی دیگر در یوتیوبش منتشر کرد که در نوع خودش جالب بود!

Untitled

همونطور که گفتیم تتلو خوب میدونه دقیقا داره چیکار میکنه و تک به تک حرف هاش برنامه ریزی شدست! چرا که در اینستاگرام فن پیج های بسیااار زیادی هستن که سلطانشون جُم بخوره پخش میکنن و خب چه خبری بهتر اینکه میخواد بیاد ایران! به همین جهت خودش هم اعتراف کرد وقتی پیامی رو میده خیالش راحته که تتلیتی ها مثل بنز منتشرش و ساپورتش میکنن. خوبه که بدونید سحر خانوم قریشی هم در عرض دو ماه 2.5 میلیون جذب فالوور داشته که خب اینا همه یعنی همون هدفی که این چهره دوست دارن بهش برسن! یعنی حاشیه و دلار!

tatalooyeh_2838591705634387257_39999431886

وقتی تتلو به زور مانتو تنِ سحر قریشی میکنه!!

امیر تتلو از همان روزهای اولی که سحر رفت پیشش اعلام کرد که روی حجاب سحر بسیار حساسه و اجازه نمی ده سحر خانوم هرجور که دلش می خواد لباس بپوشه این در حالیه که سحر تو ایران هم خیلی حجاب سفت و سختی نداشت. گویا اخیراً هم سخر خانم تو ترکیه برای خرید لباس رفته بود که امیر تتلو دوباره یک سری توصیه ها بهش کرد.

حاج خانم رفته بودن خرید و من علاوه بر اینکه لباسشون کاملا پوشیده و درست بود گفتم یه مانتو هم روش بپوشن باز. رفتن بیرون و گرمشون شد و از من پرسیدن که مانتوشونو در بیارن یا نه؟

و این جواب من بود بهشون: بذار یکم عرق کنی عزیزم...عرق کن بعد بیا مستقیم برو حموم تمام عرقو انرژی منفی مردم رو بشور بره...به چشم ورزش و عرق کردن بهش نگاه کن یکم هم قدمات رو سفت و سریع بردار که به ساق پات فشار بیار!

تتلو در ادامه توضیح داد بنده به غیر از اینکه همسر ایشون باشم سعی بر این دارم که ایشون همونطور که در سینما موفق بودن بتونن تو مسائل دیگه هم موفق باشن.

ایشون چندین معلم زبان و یوگا و موسیقی دارن و به زودی میتونن حتی به عنوان یکی از نوازنده های بند هم باشن. حتی ممکنه به عنوان خواننده یا بک وکالیست کنار من باشن!

برای اینکه بتونن تمام این یادگیری هارو تو زمان کم انجام بدن باید یه سری مسائل رو بیشتر از افراد عادی رعایت کنن!!

unnamed

ویدیویی که به مذاق تتلیتی های دختر خوش نیومد!

ابتدای متن گفتیم تتلو و سحر دارن وارد مسائل خصوصی میشن که خب در این باره ویدیویی که سلطان (خودش به خودش میگه سلطان!) با خانوم بازیگر منتشر کردن و بغل تو بغل هستن رو مشاهده می کنید که خلی هم مورد توجه قرار گرفت اما انگاری دخترای تتلیتی چندان به مذاقشون خوش نیومد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها