|

سحر زد و کلا رنگ تتلو رو عوض کرد؛ نیو عکس رُمانتیکی که خانوم باندانا پوشیده!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو و سحر خانوم که این روزا یروز عاشقن و یروز فارق، حالا آقای رپر از ترس افکار و اعتماد قریشی حتی جرئت لحظه ای تنها موندن با دخترارو…

لینک کوتاه کپی شد
33

شایانیوز- تتلو و سحر قریشی که چند روز پیش مثل تام و جری به جون هم افتاده بودن و پته های زیادی ریختن رو آب (البته بیشتر سحر خانوم ضایع شد!) بلافاصله آشتی کردن و حالا دوباره رابطه ای گل و بلبل دارن! اما خب این دو چهره معروف که هر دو بازیگران بسیااار خوبی هستن و میتونن راحت با فیلم بازی کردن مردم رو گول بزنن هر چند روز یکبار با موضوعی خودنمایی میکنند!

حالا اون موضوع میتونه عکس یا فیلم عاشقانه باشه، میتونه تتو های عجیب خانوم بازیگر باشه و یا دعوا و جنجالی که به پا کردن! امیر تتلو که جزو پرحاشیه ترین خواننده های ایرانیه این روزها بیشتر از اینکه با آهنگاش درگیر باشه، مشغول سر و سامون دادن به رابطه اش با سحر خانومه. سحر قریشی هم چه زمانی که ایران بود و چه حالا که رفته پیش امیر تتلو حسابی حاشیه سازه و به این واسطه هم دنبال کننده های زیادی رو واسه خودش دست و پا کرده و در عرض دو سه ماه بیش از 2.5 میلیون جذب فالوور داشته است!

اما سحر قریشی در ایران حداقل برای پول درآوردن هم که شده فعالیت هایی داشت که از وقتی شوهر کرده ظاهرا جز بخور و بخواب و ماساژ و کادو و... کار دیگه ای نمیکنه و دلار دلاره که به حساب این عروس و داماد میره! در ادامه تصویر جدیدی که از سحر قریشی و تتل خان منتشر شده رو مشاهده می کنید که نشون میده خانوم بازیگر پاهای خود را هم تتو کرده و اینکه با همکارا و هوادارای دختره تتلو هم دوست شده!! با توجه به دخترایی که پشت سرشون هستن!

tatalooyeh_1653857109

tatalooyeh_1653858475

اگه تو عکسای بالا دقت کرده باشید علاوه بر اینکه سحر قریشی تتو میزنه و داره شبیه به تابلوی آبرنگی میشه، حتی مدل کتونیش هم شبیه به تتلو شده و ظاهرا سحر خانوم باید تمام و کمال شبیه به ایشون بشن!

وقتی تتلو از ترس سحر پیش دخترا نمیمونه!

احتمالا خبر دارید که تتلو اساس کشی کرده به ویلایی جدید که خیلی خفن و لوکس تر از خونه قبلیشه با ویویی درجه یک که براش خیلی هم گرون تموم شد! اما در این ویلا ظاهرا عروس و داماد وسایلی جدید هم گرفتن که یکیش مبل تخت خواب شو هستش!

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر کردند که تتلو میگه: میخوام این تخت رو بدم خانوما ببندن چون هم خسته شدم از اسا کشی و هم خانومم داره اونور تتو میزنه و من اینجا با خانوما باشم سوتفاهم میشه!! انگاری این دو چهره که حالا زن و شوهر هستند هنوز هم ذره ای اعتماد به هم ندارن و یا بخاطر جلب توجه ها صحبتهایی میکنند که این رو نشون بده!

تتلو جز ویلا، کَشتی هم گرفت!!

به گفته کاربران تتلو قطع به یقین مواردی رو که میگه ازم دزدی کردن و پولمو خوردن و این حرفارو داره خالی بندی میکنه و یا حداقل قسمت زیادیش رو دروغ میگه تا اَنگ مایه داری بهش نزنن و همچنان بناله!

اما در ادامه ویدیویی از تتلو مشاهده می کنید که در یک نیمچه کشتی حضور دارد و کیفش حسابی کوووک است!

تتلو و سحر همو عوض کردن؟!

سحر قریشی از وقتی که رفته و زنِ تتلو شده ذره ای و حتی کلامی در رابطه با وی حرف بدی نزده اما در عوض تتلو هر بار که از دست خانوم عصبانی شد حسابی شستش و پهنش کرد! البته که درسته سحر قریشی تو ایران شیطنت زیادی داشت و خیلی هم زبون دار بود اما حالا تو خونه شوهرش انگاری مظلوم شده و یا شایدم جرئت صحبت نداره هم از لحاظ اینکه اونجا غریبه و راهی جز پناه به تتلو نداره و آبروش هم رفته و هم اینکه تتلو از لحاظ اقتدار شرایط بالاتری به نسبت خانوم بازیگر داره به خصوص در قالب شوهررر!!!

سحر قریشی چند باری شده که تصاویر تتلو رو جهت ابراز علاقه منتشر کرده و یا نشون داده که بک گراند گوشیشه. البته که تتل خان هم گاهی جملاتی عاشقانه واسه خانومش میزاره اما در ادامه تصاویری که عروس خانوم منتشر کرد را مشاهده می کنید.

284663829_553243176154365_5249099653839830260_n

تتلو از عشقش بخاطر سحر گذشت!

همونطور که میدونین امیر تتلو از خیلی وقت پیش گفت که تنها عشقش تو زندگی فقط موسیقیه و با موزیکاش ازدواج کرده است! واسه همین هم هر کسی که تو زندگیش میاد موقتیه و هیچی برای اون موسیقی نمیشه. اما سحر خانوم از همون روز اول مثل اینکه خیلی دل آقای تتلو رو برد که ایشون به خاطر علاقه اش به سحر قریشی تمام بند موزیکی که مدت ها باهاش کار میکرد رو کنار گذاشت و خلاصه کل گروهش الان مرد هستند. این قضیه بعد از کنسرت استانبول امیر تتلو برای طرفداراش خیلی جالب بود و نشون میده که کم کم رابطه ی امیر و سحر داره جدی میشه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها