|

دوست داری از خوشگلی مثل نور بدرخشی؟ مانتو زرد بهترینه ولی رو اصولش؛ کلی سِت ناااب

اگر خانومی هستید که علاقه دارید تا در فصل گرم سال از رنگای جون دار استفاده کنید پس حتما این مطلب رو بخونید تا یه رنگ جذاب آشناشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الان دیگه با توجه به اینکه تو فصل جذاب بهار و بعد هم تابستون هستیم پس بهتره که لباسامون رو از رنگای شاد و روشن و جون دار انتخاب کنیم چرا که علاوه بر اینکه گرمه و اگه تیره بپوشیم میپزیم، اصلا این فصل هم رنگای شاد رو میطلبن و خیلی خوشگل تر به چشم میایم.

حالا از بین همه آیتما مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و آرایشو و اکسسوری، این مانتو هستش که واسه یه خانوم از همه مهمتره و جدا از سلیقش باید با توجه به اندم و رنگ پوستش انتخاب بشه. حالا از این ها که بگذریم در این مطلب میخوایم درباره مانتو زرد و نحوه ست کردنش بگیم چرا که زرد یه رنگ دوست داشتنی و جیغه که از طرفی هم پوشیدنش جسارت میخواد اما اگه پوشیده بشه واقعا خاص و بینظره!

مانتوی زرد به دلیل خاصیت بازتابی نوری که داره انتخابی مناسب برای روزهای گرم سال هستش. همچنین این رنگ مطابقت زیادی با رنگ های گرم پاییزی داره از به هیمن دلیل میتونید در روزهای سرد سال از مانتوی پاییزه زرد در پوشش خود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که ست مانتو زرد در استایل اگر بدرستی انتخاب بشه تغییرات مثبتی در فرم اندام و ظاهر شما ایجاد میکنه! از این رو بهتره که در انتخاب رنگ هایی که قراره با مانتوی زرد در پوشش خود استفاده نکنید توجه لازم رو داشته باشید.

Untitled

زرد پاستلی رو چجوری ست کنیم

زرد پاستلی یا زرد کم رنگ خامه ای که معمولاً استفاده از آن به عنوان رنگ پیراهن و مانتوهای تابستانه استفاده می شود بی نظیر است. این رنگ معمولاً برای افراد بلوند، پوست سبزه یا افرادی که رنگ مو های آن ها تناژ قرمزی دارد، بسیار مناسب است. برای ست کردن رنگ زرد پاستلی بهتر است از رنگ های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده کنید. این تناژ رنگ زرد یکی از بهترین گزینه ها برای تیپ زرد و طوسی است.

Untitled

زرد خردلی رو چجوری ست کنیم

زرد خردلی انگار برای پوشیدن با شلوار و لباس جین طراحی شده است. هماهنگی این دو رنگ در کنار هم شگفت انگیز و فوق العاده جذاب است. خردلی رنگی بین لیمویی و خردلی است که به خوبی با رنگ های گرم ست می شود. بهترین رنگ ها برای ست کردن رنگ زرد در لباس با رنگ قهوه ای، سبز و خرمایی است. کیف و کفش چرم، رنگ قرمز، طوسی و سفید هم با این رنگ هارمونی خاصی دارند.

Untitled

زرد لیمویی رو با چی ست کنیم

زرد لیمویی یک رنگ روشن و جذاب است که بیشتر برای افرادی با موهای تیره مناسب است. این کار موجب ایجاد یک تضاد زیبا در استایل شما می شود. در بهترین وضعیت توجه داشته باشید که تناژ مو های تیره و پوست روشن برای استفاده از لباس هایی با رنگ لیمویی بسیار مناسب هستند. شما می توانید این رنگ را در کنار سبز، قهوه ای روشن، بنفش، طوسی، آبی، مشکی، سفید و نارنجی روشن ست کنید. برای ست کردن مانتو لیمویی با شال بنفش می توانید از یک شال که طرح های زرد و بنفش دارد استفاده کنید. معمولاً مانتو لیمویی با شال طوسی و سفید نیز جلوه فوق العاده ای دارد.

Untitled

زرد و صورتی

ست کردن رنگ زرد کم رنگ با صورتی بسیار جذاب است. شما می توانید رنگ فسفری را با رنگ صورتی نئونی ست کنید و یک استایل منحصر به فرد و خاص برای خود طراحی کنید.

زرد و بنفش یاسی

این ترکیب رنگ درست مثل لحظه قرار گرفتن گل یاس زیر نور طلایی آفتاب جذاب به نظر می رسد. بهتر است از رنگ زرد و بنفش یاسی برای لباس های بهاری استفاده کنید و یک استایل خاص و زیبا برای خود رقم بزنید.

زرد و نارنجی

رنگ های زرد و نارنجی در کنار هم فوق العاده زیبا به نظر می رسند. با ست کردن رنگ زرد در لباس به همراه نارنجی ظاهری درست شبیه رنگ غروب آفتاب پیدا می کنید.

Untitled

زرد و آبی

ترکیب رنگ زرد در کنار آبی یک ایده بی نظیر برای لباس های تابستانه است. بهتر است این دو رنگ را در کنار هم امتحان کنید و ببینید که چطور همه نگاه ها به شما خیره می شود. برای ست کردن رنگ آبی با زرد می توانید هم از رنگ سرمه ای و هم آبی نفتی و آبی روشن در کنار زرد استفاده کنید. استفاده از رنگ زرد در کنار آبی روشن درست مثل ست لباس زرد و طوسی بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسد.

زرد و قرمز

زرد و قرمز یک ترکیب جسورانه و جذاب است که بیشتر برای ست کردن لباس ورزشی و برای لحظاتی که سرشار از انرژی و فعالیت هستند، مناسب است. ترکیب این دو رنگ درست همانند یک لیمو تازه و با طراوت به نظر می رسد. شما می توانید از این دو رنگ به هر شکلی که دوست دارید در استایل خود استفاده کنید.

زرد و طوسی

برای اینکه یک تیپ زرد و طوسی خاص داشته باشید، می توانید از کت زرد در کنار شلوار طوسی استفاده کنید. برای ست مانتو زرد و طوسی بهتر است از تناژ طوسی روشن در کنار زرد ملایم استفاده کنید. معمولاً زرد خردلی گزینه بی نظیری برای ست لباس زرد و طوسی است. استفاده از یک شال زرد که با کیف زردتان ست شده نیز یک پیشنهاد جذاب برای ست مانتو زرد و طوسی است که پیشنهاد می شود حتماً آن را امتحان کنید.

Untitledاگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها