|

توپُری ولی رژیم و ورزش دوست نداری؟ این بَده! خب بیا بِگمت با مانتو چجوری باربی شی!

اگه خانومی هستید که تو پر بودنتون آزار دهندس و از ورزش و رژیمم خسته شدید پس این مطلب رو حتما بخونید که کلی راه واسه لاغر نشون دادنتون هست!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برای خانومای ایرانی مانتو از اصل ترین آیتم های استایلونه که باید در فضاهای عمومی حتما بپوشن و خب اینجوری همه میبیننشون، پس باید درست حسابی و آراسته هم به نظر بیان چرا که یه لباس فرعی نیست. البته که مکوار دیگر مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی آرایش و اکسسوری هم اهمیت بسیار بالایی دارن و در مجموع استایل شمارو میسازن. اما برگردیم سر همون مانتوی خودمون! خیلی از خانوما هستن که تنها به رنگ و مدل و ته تهش پارچه مانتو دقت میکنن غافل از اینکه اصلا اون مانتو به اندامشون میاد یا نه!

مثلا ممکنه یه مانتویی حالا با مدل و یا قدی بلند یا کوتاه به خانوم ایکس بیاد چرا که اندامش اون مدل رو میطلبه و ممکنه همون مانتو تو تن خانوم ایگرگ ناجور و بد تیپ به نظر بیاد! حالا جدا از همه اینها خیلی از خانوما هستن که مشکل چاقی دارن و یا اصلا چاق نیستنا ولی خب دوست دارن تا باربی تر به نظر بیان و اصولا هم حالِ باشگاه رفتن و رژیم رو ندارن! پس میمونه راه آخر که از طریق پوشش و لباس به این مورد برسن.

پس اگه شما خانومی هستی که چنین موردی واست مهمه حتمااا ادامه مطلب رو بخون و نمونه هارو ببین.

Untitled

رنگای تیره واسه مانتو

رنگای روشن و سایه دار علاقه زیادی دارن تا اندام شمارو بزرگ تر نشون بدن و قسمت های برآمده رو بولدتر کنن. برای اینکه لاغرتر به نظر برسید باید از رنگایی استفاده کنید که تو پُر بودن اندام شمارو پنهان کنن. در نتیجه بهترین رنگ برای چنین شرایطی تیره ها هستند که بسته به سلیقه شما میتونن انتخاب بشن و در ظاهرتون خطای دید ایجاد کنند. رنگا هایی مثل سرمه ای، شکلاتی، مشکی، زرشکی.

Untitled

مانتو با راه راه عمودی

اگه دوست دارید تا لاغر اندام تر به نظر برسید بهتره که از مانتوهایی با طرع راه راه عمودی استفاده کنید و از افقی ها دور باشید چرا که علاوه بر اینکه عمودی تاثیر زیادی تو باریک تر نشون دادن شما داره، تو بلندتر کردن قامت هم حسابی کاربردیه. 

اگر دوست دارید کشیده به نظر برسید از مانتو هایی با خطوط تیره، نازک و عمودی کمک بگیرید زیرا خطوط عمودی چشم بیننده را به سمت بالا و پایین هدایت می کند و این باعث خطای دید می شود.

Untitled

پارچه های ریزش دار و لَخت

مانتوهایی که پارچه هایی از جنس لَخت و لطیف دارن چون تو تن شما حالت افتاده و ریزشی پیدا میکنن باعث میشن تا لاغر تر به نظر برسید و خب این یه ویژگی خوبه از این جنس پارچه ها واسه خانومای تو پر!

Untitled

مانتوت نه تنگ باشه نه گشاد

از مانتوهایی که دقیقا سایز شما هستند استفاده کنید چرا که خب اگه گشاد ترباشه مه تنها لاغر تر دیده نیشید بلکه چاق تر هم به نظر میاید و اگه تنگ باشه خب بیشتنر اندام برامده و تو پر شمارو به نمایش میزاره! پس بهتره که از مانتوهایی که اندازه و فیت شما هستند پسند و خریداری کنید.

Untitled

مانتو با طرح خلوت

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید، مانتو ساده بپوشید و از پوشیدن مانتوهای شلوغ و پر نقش و نگار دوری کنید. اگر از مانتوهای ساده خسته شدید، میتونید مانتو هایی با طرح های ریز – مانند طرح چهارخانه ریز – انتخاب کنید که شما رو قد بلند و خوش اندام جلوه می دهد.

Untitled

مانتو شلوار یکرنگ و مونوکروم ترجیحا تیره

برای اینکه اندام شما لاغر و خوش فرم دیده بشه بهتره که از مانتو شلوار یکرنگ و ترجیحا تیره استفاده کنید چرا که اگر در استایل خود چند رنگ به کار ببرید امکانش هست که خطای دید اندام شمارو تیکه ای نشان دهد و هم قدتون رو کوتاه تر کنه و هم قسمت های درشت رو واضح تر کنه. 

Untitled

یقه های کشیده و بلند

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید، هنگام انتخاب مانتو به یقه آن توجه کنید چرا که توجه به انتخاب درست این مورد میتونه بالا تنه ی شما را باریک، بلند و کشیده تر نشون بده. یقه های کشیده و هفت از طریق ایجاد خطای دید به لاغر نشان دادن تان و بلندتر به نظر رسیدنتان کمک می کنند.

Untitled

مانتو بلند فراموش نشه

اگه اندامی تو پر دارید و کوتاه قد هم هستید اصلااا سراغ مانتوهای کوتاه نرید چرا که هم قدتون رو کوتاه تر نشون میده و هم باعث میشه تا تپلی تر نشون داده بشید که خب این بده! بنابراین اگه یه تپلیه دوست داشتنی هستید بهتره که از مانتوهای بلند استفاده کنید تا همه چیز در اندام طبق خواسته شما باشد.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها