|

هر مانتویی مناسب اندام شما نیستا! اول قد و قامت تو نگاه کن بعد مانتو انتخاب کن!

اینکه کوتاه هستی یا قد بلند تو تو انتخاب مانتو مهمه و نباید سرسری بهش نگاه کرد پیشنهاد می کنم حتماً این مقاله رو بخونید تا بدونید چی بخرید

لینک کوتاه کپی شد
2

مانتو یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان است که تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت فرم اندام و ظاهر آن ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوی خود به فرم اندام و رنگ پوست و ویژگی های ظاهری تان توجه کنید.

مدل و رنگ مانتو اگر بدرستی انتخاب شود عیب های موجود در فرم اندام شما تا حدودی پوشیده می شود و باعث می شود تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید در این بخش شما را با نکات مهم هنگام خرید مانتو آشنا می کنیم.

58

برای خرید مانتو حتماً به قد و قواره خودتون نگاه کنید!

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد، اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

به واقع در انتخاب مانتو لازم است به اندام و قدتان توجه کنید و اگر قد بلندی دارید به نکات زیر توجه نمایید:

- خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیشان تا زانوی آنها باشد زیرا مانتوهای کوتاه و خیلی بلند برازنده آنها نیست.

- خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند ، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد بنابراین باید مانتو و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشد چرا که انتخاب این مانتو و شلوار سبب می شود قد به چند قسمت مختلف تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر برسد.

- پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند.

- پوشیدن مانتو گشاد و باد کرده موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.

- خانم های قد بلند برای اینکه قدشان متناسب تر دیده شود باید مانتویی انتخاب نمایند که توجه را از قد دور کند و به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری بکند پس باید مانتوهای زنانه کمردار تنگ را که آنها را خوش اندام و زیبا نشان می دهد ، انتخاب کنند.

محل+درست+کمربند

همان طور که قد بلندها برای خرید مانتو باید یکسری نکات و مد نظر داشته باشند افراد کوتاه قد هم لازم است به چند نکته مهم و کلیدی برای خرید مانتو توجه داشته باشند:

- خانم های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد. این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و نکات زیر را مد نظر بگیرند:

- خانم های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می دهد.

مانتو+راه+راه

- خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می شود که کوتاهتر دیده شوند ، مانتوهای که قد آنها تا روی زانو هست برای این خانم ها مناسبتر است و قد آنها را بلند تر نشان می دهد.

- خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آنها را چاق و کوتاه تر نشان می دهد . این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند.

- خانم های قد کوتاه بهتر است مانتو های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

پیشنهاد کلیدی: خانم هایی که ریز اندامند و قد و قواره کوتاهی دارند بهتر است مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار رو حتماً تو کمد لباس شون داشته باشند.

photo_۲۰۲۱-۰۷-۰۷_۰۰-۲۹-۴۵

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها