|

اصول شیک پوشی

یه عالمه مانتو داری بازم از تیپت راضی نیستی؟ خُب خوشتیپی الکی نیست که کلی اصول داره

برای اینکه شیک پوش بشید باید مجموعه ای از قواعدُ رعایت کنید وقتی این اصولُ رعایت کردید متوجه اثر شگفت انگیزش روی استایلتون خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا براتون پیش اومده که لباس ها یا اکسسوری هایی رو خریدید اما وقتی خواستید ازشون استفاده کنید گیج شدید که کدومُ با کدوم ست کنید در نهایت هم اون طور که دلتون میخواست خوشتیپ و خوش استایل نشده بودید. باید بدونید که شیک شدن اصلا کار آسونی نیست! دانش، آزمون و خطا و کلی زمان نیازِ تا بتونید خودتون حسابی شیک و پیک کنید.

برای اینکه شیک پوش و خوش استایل بشید باید مجموعه ای از قواعدُ رعایت کنید وقتی این اصولُ رعایت کردید متوجه اثر شگفت انگیزش روی استایلتون خواهید شد تازه بعدش می فهمید که شیک شدن اونقدرها هم سخت نیست چون اصولی که بهتون میگیم خیلی خیلی آسون هستن. در واقع مشکل اصلی اینِ که خیلیا این اصول نمیدونن به خاطر همین هم با یه کمد پر از لباس و اکسسوری همیشه گیج و سردرگمن که چی بپوشن و چجوری بپوشن تا جذاب بشن.

خب کمربندها رو ببندید خودتون آماده کنید که بریم با هم چنتا از این اصول بررسی کنیم از هیچ کدومشون به سادگی نگذرید همه این موارد در کنار هم باعث میشن در نهایت شما به خانمی خوشتیپ و خوش استایل تبدیل شید.

جذابیت استایل تیره رو با یه آیتم روشن بیشتر کنید

مطمئنا میدونید که خانم های ایرانی ارادت عجیبی به رنگ های تیره به خصوص مشکی دارن اینکه میگن مشکی رنگ عشقِ به معنای واقعی کلمه در مورد خانم های ایرانی مصداق پیدا میکنه اما خب پوشیدن لباس های تیره هم اصول داره در واقع وقتی تیره می پوشید باید یه جوری استایلتونُ از یکنواختی دربیارید و کاری کنید که تو چشم باشید. یکی از کارهایی که میتونید انجام بدید اینِ که حداقل یکی از آیتم ها رو از رنگ روشن انتخاب کنید.

مانتو

عکس از صفحه minsa.couture , queen.__.swan

استفاده بیش از سه رنگ در استایل ممنوع

برای داشتن یه استایل شیک حالا با هر رنگی که باشه تعداد رنگ ها خیلی خیلی مهمِ شما قراره با انتخاب صحیح، تبدیل به خانمی شیک پوش بشید قرار نیست از خودتون یه مداد رنگی بسازید. بنابراین موقع انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که توی استایلتون بیشتر از 3 تا رنگ نباشه. یک رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو رنگ دیگه رو به صورت محدود استفاده کنید تا رنگ اصلی بیشتر به چشم بیاد.

مانتو

عکس از صفحه style_shiiiiik

آیتم های خنثی رو با اکسسوری های رنگی ست کنید

رنگ های خنثی شامل مشکی، سفید و خاکستری هستند. یه جورایی میشه گفت که این رنگ ها بی طرفن یعنی با همه رنگ ها میتونن ست بشن البته که در کنار یه سری از رنگ ها جذابیت بیشتری دارن. رنگ‌های خنثی به خودی خود ممکنِ استایلتونُ خسته کننده‌ کنن بنابراین برای جلوگیری از یکنواختی بهتره اکسسوری ها رو رنگی انتخاب کنید.

منظور از اکسسوری لوازم جانبی ایست که شاید به‌ تنهایی کاربرد نداشته باشن اما وقتی کنار لباس‌های اصلی قرار می‌گیرن، جلوه‌ زیبایی بهشون می‌بخشن. در واقع اکسسوری ها هستن که به استایل شما روح میبخشن. اکسسوری ها در صنعت مد به دو دسته‌ اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل حمل تقسیم بندی میشن. در زیر توضیح دادیم که هر کدام از انواع اکسسوری شامل چه مواردی است:

اکسسوری

اکسسوری‌های قابل حمل

اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌، کیف جیبی، کروات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده میشن شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند‌های شلوار، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

مانتو

در کنار آیتم اوورسایز آیتم جذب انتخاب کنید

اگه به پوشید لباس های گشاد علاقه مند هستید باید بدونید که پوشیدن اوورسایزها راه و رسمی داره که اگه رعایتشون نکنید در نهایت استایلی فاجعه آمیز خواهید داشت. یکی از مهم ترین نکاتی که در پوشیدن اوورسایزها باید رعایت کنید اینِ که از سایز خودتون زیاد دور نشید. یه نکته خیلی مهمِ دیگه اینِ که اگه یه آیتم اوورسایز انتخاب میکنید آیتم بعدی رو جذب بپوشید به عنوان مثال شلوار جین اسکینی گزینه بسیار مناسبی برای ست کردن با مانتو اوورسایزِ.

مانتو

عکس از صفحه stylebyrezvan , sarah_torabi_

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها