|

مزیت های استفاده از سی سی کرم

CC کرم چیست؟ با این کرم هم حواست به سلامتی پوستت باشه هم زیبایی ات

What Is CC Cream

CC کرم از آن محصولات آرایشی و بهداشتی ایست که حسابی معروف شده است و می توان از آن به عنوان کرم ضد آفتاب مرطوب کننده و زیرساز استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سی سی کرم از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی ای می باشد که این روزها حسابی معروف شده است و می توان از آن به عنوان کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده و همچنین به عنوان زیر سازی استفاده کرد. اما هدف اصلی از استفاده ی سی سی کرم این است که پوست شما را یک دست کند و نواحی تغییر رنگ یافته را هدف قرار دهد و در نهایت لکه های تیره رنگ و یا قرمز رنگ را بپوشاند.

فرومول سی سی کرم های برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد اما غالبا همه ی آن ها در برخی از مواد تشکیل دهنده یکسان هستند، برای مثال ترکیبات فعال SPF موجود در آن ها همان طور که گفتیم می تواند از پوست شما مانند یک کرم ضد آفتاب در برابر آسیب هاب خورشید محافظت کند، علاوه بر این سی سی کرم ها معمولا حاوی ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و پپتید ها می باشد.

مزایای استفاده از سی سی کرم چیست

هدف اصلی از مصرف سی سی کرم چیست؟

به طور خاص سی سی کرم ها برای رفع موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • سرخی
  • حلقه ی تیره سیاه زیر چشم
  • رنگ پوست ناهموار
  • جای جوش و آکنه
  • هایپر پیگمانتاسیون مانند لکه های قهوه ای

به گزارش شایانیوز، البته به طور کلی می توانیم بگوییم که سی سی کرم ها بر خواص ضد پیری تمرکز دارند و طبیعتا اکثر آن ها با SPF کافی و موادی که باعث محوی شدن و پوشانده شدن چین و چروک و لکه های پیری می شوند فرموله شده اند.

مزایای استفاده از سی سی کرم چیست؟

همان طور که قبل تر اشاره کردیم سی سی کرم ها غالبا نسبت به بیشتر محصولات آرایشی و بهداشتی از SPF بالاتری برخوردار هستند و به همین خاطر می توانند از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV نیز محافظت کنند. بسیاری از محصولات آرایشی ادعا می کنند که دارای ترکیبات ضد پیری می باشند اما واقعیت این است که هیچ چیز به اندازه ی SPF و محافظت پوست از پرتوهای مضر نور خورشید نمی تواند موجبات کندی روند پیر شدن پوست را محیا کند. البته در نظر داشته باشید که اگر قرار است زمان زیادی را در معرض نور مستقیم خورشید سپری کنید بهتر است که مشخصا از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار قابل توجه سی سی کرم ها این است که بسیار سبک هستند و به همین دلیل هم باعث مسدود شدن منافذ پوستی شما نمی شوند به همین ترتیب امکان بروز جوش و آکنه نیز کمتر می شود. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که سی سی کرم ها به اندازه ی یک کرم پودر پوشانندگی ندارند و اگر شما می خواهید که یک پوشش کامل را بر روی پوستتون ایجاد کنید احتمالا مجبور می شوید که مقدار بیشتری از آن را بر روی پوست خود بمالید، که البته خیلی پیشنهاد نمی شود.

مزایای استفاده از سی سی کرم چیست

آیا سی سی کرم ها برای پوست های چرب مناسب هستند؟

به طور کلی باید به شما بگوییم که پاسخ این پرسش مثبت است، از آنجایی که سی سی کرم ها چربی کمی دارند، به ویژه نسبت به بی بی کرم ها، برای پوست های چرب جدا توصیه می شوند اما میزان نتیجه ای که شما از مصرف این کرم ها خواهید گرفت کاملا بسته به برند کرم و استعداد پوست شما دارد؛ با این اوصاف شما برای اینکه از نتیجه ی قطعی آگاه شوید هیچ راهی ندارید مگر امتحان کردن؛ و اما اگر همچنان برایتان سوال است که تفاوت بی بی کرم ها با سی سی کرم ها در چیست حتما اینجا کلیک کنید.

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال از سی سی کرم ها استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها