|

واسه دانشگاه نمیدونی لباس مناسب چی بپوشی؟ خب خوشگلم بیا بگم چجوری مناسب و شیک باشی

اگه میخوای توی دانشگاه حسابی خوشتیپ باشی به جز مانتو باید به بقیه آیتم ها هم اهمیت بدی تازه اکسسوری ها هم خیلی مهمَن.

لینک کوتاه کپی شد
1

دوران دانشجویی از فصول شیرین زندگی است که هر جوانی آرزو دارد آن را تجربه کند. خانم ها دلشان می خواهد زیباترین استایل دانشجویی دخترانه را در این دوره داشته باشند؛ چون می خواهند به همه نشان دهند دانشجو هستند.

به گزارش «شایانیوز» استایل دانشجویی به لباس‌هایی می‌گویند که در عین سادگی، بسیار راحت است. این استایل در میان جوانان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که به راحتی می‌توانید هر مدل تیشرت مردانه، پیراهن، مانتوی زنانه، کفش اسپرت، کوله پشتی، شلوار جین، شلوار کتان و اکسسوری مورد علاقه خود را ترکیب کنید و یک استایل دانشجویی جذاب و گیرا داشته باشید.

معمولا دختران جوان به لباس‌های تکراری علاقه ندارند و تمایل دارند در فواصل کوتاهی استایل خود را تغییر دهند. با این حال اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید ترکیب لباس‌هایتان را تغییر دهید و یک جلوه تازه‌ای به لباس‌های خود ببخشید.

manto-for-uni

مانتو آیتم اصلی استایل دانشجویی

مانتو اصلی ترین آیتم برای پوشش خانم هاست و حتماً لازمه که بهش توجه بشه. معمولا مدل مانتوی دانشجویی ساده است و برخلاف مانتوی مجلسی، زرق و برق ندارد. این روزها مانتوی بلند محبوب‌تر از مدل مانتوی کوتاه است، با این حال خانم‌های قد بلند به نسبت خانم‌هایی که قد کوتاه یا متوسط دارند، تمایل بیشتری به خرید مانتوی بلند دارند.

اگر قد شما متوسط یا کوتاه است و به مدل مانتوی بلند علاقه دارید، می‌توانید مانتوهایی که اندازه‌شان تا زیر زانو است را انتخاب کنید.

مانتوی جذب در مد و فشن این روزها جایگاهی ندارد و اکثر مانتوهای زنانه، در تن آزاد و معمولا جلو باز هستند. در صورتی که می‌خواهید یک مانتو جلو باز در محیط دانشگاه بپوشید، سعی کنید از تونیک بلند اسپرت استفاده کنید تا استایل کژوال جذابی داشته باشید.

با این حال دانشجویان به منظور راحتی خود و قوانین بسیاری از دانشگاه‌ها ترجیح می‌دهند مانتو اسپرت دکمه‌دار به تن کنند. مانتو اسپرت یا کژوال، طرح‌ و رنگ‌های متفاوتی دارد که در این میان مانتو جیب‌دار مرسوم‌تر از دیگر مانتوهای دانشجویی دیگر است.

2light-color-style

نکته مهم در خصوص انتخاب مانتو دانشجویی

چون بهار است می توانید از پارچه های مخمل و گلدار برای مانتو استفاده کنید ولی نباید اغراق شود؛ زیرا زرق و برق زیاد برای محیط دانشگاه مناسب نیست. مانتوهای بلند، سوییشرت و کتانی سفید همه یک استایل دانشجویی دخترانه را در فصل بهار فوق العاده می کنند. آنچه باید در نظر داشته باشید استفاده از پارچه های ابریشم، حریر و نخ برای بهار است.

شلوار در استایل دانشجویی دخترانه

اگرچه شلوار کتان و پارچه‌ای در فصل‌های گرم بهار و تابستان طرفداران خود را دارد، اما شلوار جین هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. شما می‌توانید هر مدل مانتو و کفش اسپرت یا راحتی را به همراه شلوار جین دخترانه سِت کنید.

از مدل شلوار جین دخترانه جدید می‌توان به شلوار جین مام استایل‌ اشاره کرد. شلوار جین مام استایل، به شکل عدد هفت یا مثلث است که از ساق تا مچ پا کمی آزاد می‌باشد.

استایل-دانشجویی-مناسب-هر-فصل

در چند سال گذشته شلوار جین تنگ و پاچه گشاد در کمد هر خانمی جایگاه ویژه‌ای داشت، اما معمولا شلوار جین راسته و بدون شکل و قواره از محبوبیت چندانی برخوردار نبوده است. فشن سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ علاوه بر ارائه شلوار مام استایل به بازار مد و فشن، بار دیگر پوشیدن شلوار جین راسته را در میان خانم‌ها مرسوم کرد. با این تفاوت که اندازه شلوار جین راسته جدید تا مچ پا است و مدل‌های متنوعی دارد.

کوله یا کیف دستی؟ 

بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند کوله پشتی غیراستاندارد و پارچه‌ای استفاده کنند. با این حال، این مدل کوله پشتی‌ها پس از مدتی با وزن سنگین کتاب و جزوه پاره می‌شوند و به کمر و گردن شما آسیب می‌رسانند.

کوله پشتی دانشجویی باید به اندازه‌ای باشد که وزن لپ‌تاپ، دفتر و کتاب و جزوه‌ها را تحمل کند، در این صورت توصیه می‌کنیم خرید کوله پشتی دخترانه استاندارد را در برنامه خود قرار دهید تا کمترین آسیب به شانه و کمرتان وارد نشود.

در گذشته خانم‌ها کیف مجلسی را به همراه لباس‌های فرمال یا رسمی به تن می‌کردند، اما این روزها بسیاری از دختران جوان کیف مجلسی و کیف چرم زنانه را با یک مانتوی کژوال و کفش اسپرت سِت می‌کنند. این مدل کیف زنانه، ساده‌تر از مدل‌های کیف مجلسی دیگر است، به همین دلیل دانشجویان این مدل کیف را به عنوان کیف دانشجویی استفاده می‌کنند.

تیپ-دانشجویی-دخترانه-2

چه اکسسوری هایی برای دانشگاه جذاب و مناسب هستن؟

اکسسوری مناسب استایل دانشجویی دخترانه تنوع بسیاری دارد. یکی از محبوب‌ترین اکسسوری دخترانه، عینک آفتابی است. عینک آفتابی گربه‌ای و گرد ترند فشن امسال زنانه است. علاوه بر مدل فریم، قاب عینک آفتابی تاثیر بسزایی در استایل شما دارد.

از دیگر اکسسوری‌های دانشجویی می‌توان به دستبند دخترانه اشاره کرد. دستبند چرم و سنگ، مناسب استایل دانشجویی و کژوال است که این روزها نه تنها دختران جوان، بلکه آقایان نیز از دسبند چرم و سنگی استقبال خوبی کرده‌اند.

daneshju.style_81246135_168395094257765_6397779884818110078_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها