|

اصول شیک پوشی

خوشتیپ خانوم به گوش؛ تیپای متنوع بزن و جای مانتوهای الکی پَلکی اینا رو بخرید!

مانتو

برای داشتن استایلی زیبا باید لباس هایی که انتخاب می کنید علاوه بر هارمونی رنگی متناسب با فضایی باشن که قرار برید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- خیلی از ما ها وقتی در کمدمون باز میکنیم با کوهی از لباس های جور واجور مواجه میشیم؛ لباسایی که بعضیاشونُ حتی یه بارَم نپوشیدیم. از طرف دیگه همین مایی که یه کمد پر از لباس داریم وقتی جایی میخوایم بریم مثلا یه مهمونی رسمی یا دورهمی با دوستامون نمیتونیم یه دست لباس انتخاب کنیم. حالا چرا اینجوریه؟؟

یکی از علت هاش اینِ که خیلیا فقط یه سبک خاصی از لباس ها رو میخرن مثلا همیشه مانتو رسمی، کفش پاشنه بلند، شلوار راسته یا بوت کات میخرن بعد میخوان با دوستاشون برَن پیک نیک خب مسلما با این لباسا که نمیشه. حالا در مقابل عده ای هم هستن که کلا طرفدار اسپرت هستن. وقتی در کمدشون باز میکنید می بینید یه عالمه کتونی تو طرح ها و مدل های مختلف دارن بعد یه کفش پاشنه بلند که بخوان باهاش برن عروسی ندارن. پس چه رسمی پوش باشید چه اسپرت پوش باید حداقل یکی دو دست لباس از طیف مقابل داشته باشید.

بنابراین برای داشتن استایلی زیبا صرف نظر از هارمونی رنگی ای که باید بین آیتم ها برقرار بشه لازمِ آیتم هایی که انتخاب می کنید با هم تناسب داشته باشن و متناسب با فضا باشن. پس نباید با شومیز و کتونی به یه مهمونی رسمی برید و توقع خوشتیپ بودن هم داشته باشید.

 تو این مطلب میخوایم چنتا مانتو که بهتره داشته باشیدُ بهتون معرفی کنیم تا تو هر فضایی خوشتیپ و خوش استایل باشید پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مانتوی مشکی

میشه از مانتوی مشکی به عنوان مانتوی محبوب دل خانم های ایرانی یاد کرد چون رنگیه که اولا با همه رنگ ها میتونه ست بشه و هارمونی جذابی رو براتون به وجود بیاره. ثانیا برای هر فضایی هم مناسبِ بنابراین اگه یه مانتوی مشکی داشته باشید صرف نظر از مدلِش هر جایی میتونید بپوشیدشُ حسابی جذاب و خوشتیپ بشید. برید سراغ کمد لباستون اگه احیانا مانتوی مشکی ندارید لطفا این مانتوی جذاب توی لیست خریدتون بزارید چون به شدت کارتون راه میندازه.

مانتو مشکی

عکس از صفحه shahrzad.styles , sarah_torabi_

اگه میخواین با مشکی حسابی جذاب بشید بهتره که اونُ کنار دو تا رنگ دیگه به کار ببرید پالت سه‌ رنگه با مشکی نتیجه‌ جذابی داره و شما رو خاص و خوشتیپ نشون میده. ترکیب‌هایی مثل مشکی، قرمز و طوسی، مشکی، سفید و شکلاتی، مشکی، زرد و شکلاتی، مشکی، زیتونی و طوسی بسیار جذاب هستند.

شومیز

به جرات میتونیم بگیم که شومیز یه آیتم ضروری و کار راه اندازه واسه خانمای خوشتیپِ. وقتی صحبت از شومیز میشه؛ با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو میشیم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز قابل اجرا است همین امر باعث شده تا به یکی از لباس های ضروری خانم های خوشتیپ تبدیل بشه. شومیز برای مهمونی های خانوادگی یا دوستانه هم خیلی کاربردی و مناسبِ و میتونید اونُ با شلوار یا دامن ست کنید.

شومیز

عکس از صفحه mitrakhajei , sarah_torabi_

اگه طرفدار استایل رسمی هستید میتونید شومیزُ زیر مانتو یا کت بپوشید اگر هم تیپ اسپرت دوست دارید ترکیب شومیز به همراه شلوار راسته و کتونی انتخابی مناسب برای مهمونی های دوستانه و غیررسمی است به خصوص اگه برای مهمونی تابستانی حاضر میشید، بهترین گزینه، انتخاب لباس‌های اینچنینی است چون هم خنکِ هم اینکه میتونید برای مدت طولانی باهاش احساس راحتی کنید.

مانتوی جین

 مانتو‌های جین جزء مانتو‌های مورد علاقه خیلی از خانم ها هستند که مثل شلوارهای جین هیچ وقت از مد نمی افتن. این مانتوها تناژهای رنگی مختلفی دارن و از تیره تا روشن تولید میشن پس میتونن هر سلیقه ای رو پوشش بدَن. اگه به تیپ اسپرت علاقه دارید این مانتوها با توجه بهتنوعی که دارن خیلی به کارتون میان.

مانتوی جین

مانتوی ژاکارد

به گزارش شایانیوز، چه تیپ رسمی دوست داشته باشید چه نداشته باشید یه مانتوی ژاکاردُ حتما باید داشته باشید چون برای مهمونی های رسمی خیلی به کارتون میاد. مانتوی ژاکارد با شلوار راسته و کفش پاشنه تیپتونُ واسه یه مهمونی رسمی میسازه.

مانتو+ژاکارد

عکس از صفحه jervia.collection , sarelabel

مانتوی کتی

مانتوهای کتی جزء مانتویی است که هم برای استایل رسمی کاربرد داره هم برای استایل اسپرت. اگه طرفدار استایل رسمی هستید میتونید این مانتوها رو شلوار راسته، بوت کات و کفش پاشنه بلند ست کنید اگر هم اسپرت پوش هستید ترکیب این مانتوها با جین اسکینی، شلوار مام استایل و شلوار بگی به همره کفش های اسپرت یه تیپ خوشگل بهتون میده. پس اگه تا الان مانتوی کتی نداشتید لطفا به لیستِتون اضافه کنید چون با توجه به اینکه بقیه آیتم ها رو از چه سبکی انتخاب میکنید یه مانتوی کتی هم برای مهمونی های رسمی به کارتون میاد هم برای استایل روزمره.

278720972_520005689726192_6853346486011989840_n

عکس از صفحه model_shiiiik

مانتوی نود

مطمئنا رنگ نودُ شنیدید اما ممکنِ ندونید که دقیقا چه رنگی است؟ نود شامل رنگ هاییست که پایه کرمی یا بژ دارن پس نمیشه یک رنگ به خصوصُ به عنوان نود معرفی کرد. نود بازه وسیعی از رنگ ها رو شامل میشه که میتونه تنالیته گرم  یا سرد داشته باشه. انتخاب رنگ نود برای کیف و کفش، مانتو و … انتخابی هوشمندانه است چرا که این رنگ قابلیت اینُ داره که با اکثر رنگ ها ست بشه. یه مزیت دیگه مانتوی نود اینِ که مثل مانتوی کتی محدود به مکان خاصی نیست پس میتونید برای مهمونی های رسمی، محل کار، دورهمی های دوستانه و استایل خیابانی از این مانتوها استفاده کنید.

مانتو نود

عکس از صفحه sarah_torabi_

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس از صفحه elegance_collectiion , style_shiiiiik

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها