|

آرایش و تیپ دانشجویی که حراست پَسنده؛ با این مانتوها هم خوشگلی هم خانوم

تو سال جدید بالاخره بعد از دوسال دانشگاه ها حضوری شدن پس بهتره که با استایل هایی که هم حراست پسندن و هم خانومانه و خوشگل آشنابشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

از بعد عید کلاس ها و دانشگاه ها حضوری شدن و خیلی از دانشجوها رفتن سر کلاس. اما خب با توجه به اینکه بیش از دو سال میشه که کرونا هست و همه آموزشها مجازی و آنلاین بودن خیلی از دختر خانوما هستن که ورودی جدید بودن و هنوز رنگ دانشگاه رو ندیدن اما دانشجو هستن و نمیدونن فضای دانشجویی چجوریه و اصلا چه لباسی مناسبه این فضاست.

به گزارش«شایانیوز» اول از همه به این نکته توجه کنیم که دانشگاه فضایی رسمی و فرهنگیه پس نباید مثل مهمونه و گردش و بیرون لباس بپوشم و آرایش کنیم. هر جایی لباس مناسب خودش رو داره دانشگاه و درس هم همینطور و با وجود حراست های عزیز اگه بد لباس باشین اصلا وارد دانشگاه نمیتونین بشین! پس اگه هنوز هیچ ذهنیتی از دانشگاه ندارین بهتره که با یه تحقیق ریز یه کلیت از استایل دانشجویی رو یاد بگیرین. البته که به مرور دستتون میاد بسته به دانشگاهتون چجوری لباس بپوشید و چقدر محجبه و سفت و سخت باشید و یا چقدر رو مد و راحت تر!

خب شما قطعا یا دهه هفتادی هستید و یا دهه هشتادی و دختر خانومی جوان می باشید که علاقه داره تا هم رو مد باشه و خوشگل و هم خانومانه و دانشجویی! برای چنین استایلی آیتم ها و مدل های مختلفی وجود دارن که وقتی با هم ست بشن همه موارد که میخواین رو بهتون میدن. تو این دو سه سال اخیر مدل مانتو ها و شلوار ها زیاد شدن و اتفاقا ازشون خیلی هم استقبال میشه و دیگه اون دوران که فقط شلوار جذب و مانتو کوتاه مد بود گذشت و حالا شلوارهایی گشاد مثل مام استایل و یا بگ خیلی ترند هستن و طرفدارای خودشونم حسابی دارن. تو مانتو ها هم مدل های گشاد و یا مانتو بلند و وست و شومیز ها، فری سایز کوتاه، کیمونویی و همینطور مانتوهای جین خیلی خوشگلن و مناسب دانشگاه! پس تو استایلتون با مدل هایی که گفته شد هم تنوع بدین و هم خانومانه و دانشجویی باشین. ناگفته نمونه در انتخاب مانتو از مدل های جلوبازی که با بادی و تیشرت ست میشن و مدل های بسیار کوتاه و خیلی جذب و پر زرق و برق و... پرهیز کنید تا آراستگی خاص یک دانشجو را داشته باشید.

برای انتخاب شلوار هم تنوع زیاده و شما بسته به انتخابتون در مانتو میتونین از شلوارهایی مثل اسکینی، مام فیت، واید لگ، مام استایل و حتی جاگر و شلوار بگ استفاده کنید و در مدل های گشاد هم راحتی خوبی داشته باشید و هم جذابیت کافی!

نکته مهم دیگه تو انتخاب لباس برای دانشگاه اینه که سعی داشته باشید تا از رنگ های خنثی مثل مشکی، کرم، قهمه ای، سرمه ای و... استفاده کنید چرا که دانشگاه همونطور که گفتیم با مهمونی و دورهمی فرق داره و به طور مثال اگر  رنگ هایی مثل قرمز و زرد جیغ بپوشی از همون دم در به خونه برگردونده میشید!

واسه دانشگاه چه آرایشی مناسبه؟!

برای اینکه چهره ای زیبا و آراسته داشته باشید اما در عین حال تو چشم نباشید و زیباییتون هم حفظ بشه بهتره که از میکاپ های ملایم و آرایش های نود استفاده کنید و هرگز با چهره ای غلیظ از آرایش و سایه های رنگی و رژ قرمز براق وارد نشید چرا که همچنان هم قطعا حراست بهتون گیر میدن و هم تو دانشگاه ممکنه سوژه ای برای آقایون دانشجو بشید!

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی