|

تغییر چهره زیادی باورنکردنی "سارا و نیکا"؛ خانوما یکم یواش حداقل بشناسیمتون!

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا دوقلوهای جذاب سریال پایتخت این روزها ویدیوهای جذابی از سوئد منتشر می کنند و حسابی فالوورهاشون سر ذوق میارن

لینک کوتاه کپی شد
12

سارا و نیکا دوقلوهای جذاب سریال پایتخت که کلی هم تو اینستاگرام خاطر خواه و کشته مرده دارن و هنوز امیدوارن که بتونند تو یه فیلم و سریال بازی کنند. البته باتوجه به حواشی که برای این دو بازیگر ایجاد شد و اون همه عکس و ویدیو جنجالی ازشون بیرون اومد بعیده که چنین شانس برای اون ها وجود داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» سارا خانم و آبجی دوقلوش نیکا این روها تو اینستاگرام حسابی پرکار شدن و تند و تند فیلم و عکسه که استوری می کنن. البته خیلی از استوری های دخترا مربوط به سوئد و محل زندگی اون هاست. یعنی این دوقلو ها می خوان به همه بگن که ببینید ما چقدر لاکچری و خفن هستیم!! سارا خانم تو آخرین استوری که گذاشته خواست بگه که تو سوئد ببینید که خورشید چقدر دیر غروب می کنه و با این که الان شبه اما هنوز هوا روشنه.

البته تقریباً همه می دونیم که تو کشوهای اسکاندیناوی تو نیمه اول سال هوا خیلی دیر تاریک میشه و به جاش تو نیمه دوم سال تقریباً همیشه تارکیه و شب!

سارا شیطون شد نیکا آروم! 

نیکا همیشه از سارا شیطون تر بود و تو فضای مجازی و اینستاگرام هم فعالیت بیشتری داشت اما به تازگی انگار داستان کمی عوض شده و حالا سارا خانومه که داره این روزها تو اینستاگرام آتیش میسوزونه!

مثلاً سارا خانوم فرقانی به تازگی تصویری از خودش پست کرد که حسابی به دل هواداراش نشست و کلی هم لایک و کامنت گرفت!

saraforghaniofficial_1652274494

لوس و بازی دوقلوها واسه فالوور!

سارا و نیکا گفتیم که تو اینستاگرام به شدت محبوب هستن و حتی خیلی ها تو اینستا و مجازی دنبال شماره تلفن دوقلوها هستند و دوست دارن باهاشون ارتباط بگیرن. دلیل این موضوع هم روشنه. سارا و نیکا تو اینستاگرام با عکس ها یا ویدیوهاشون سعی می کنند خودشون رو جذاب جلوه بدن و فالوور بالا ببرن و از قِبل اون تبلیغ بگیرن آخر به پول برسن.

280852371_722213022452135_3749177852971830502_n (1)

آرایش تند و غلیظ دوقلوها!

سارا و نیکا فرقانی دو دختر شیطون هستند که خب اقتضای سنشونم هست. آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از 14-15 سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. 

سارا و نیکا دیگر شانسی برای بازیگری دارند؟

این سوالی است که خیلی از طرفداران و حتی کسانی که تماشاچی پایتخت بودند هم برایشان مطرح است و می خواهند بدانند این دو خواهر دوقلو آیا بعد از پایتخت قصد دارند در مجموعه دیگری هم ایفای نقش کنند؟ برای پاسخ باید بگوییم که هم سارا  هم نیکا در بیو اینستاگرام در معرفی خودشان نوشته اند بازیگر و هر چند که در فصل های آغازین پایتخت پدر و مادر دوقلوها گفته بودند سارا و نیکا فقط برای پایتخت به ایران می آیند و اجازه ندارند در مجموعه ای دیگری حضور داشته باشند اما حالا که این دوقلو ها بزرگ شده اند خودشان همواره تاکید دارند که بازیگری را ادامه خواهند داد.

البته سوای دوست داشتن مسئله دیگر توانایی بازیگری است. سوال اینجاس که سارا و نیکا که هر چه از پایتخت گذشت حضورشان کمرنگ تر شد و کار به جایی رسید که در فصل پنج مجموع حضورشان و دیالوگ هایشان به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید اگر هم بخواهند آیا توانایی بازیگر شدن را دارند؟

سارا و نیکا راز بزرگ مامان خانومشون رو لو دادن!

سارا و نیکا چند وقت پیش لایو گذاشتن تو اینستاگرام برای اولین بار مامان خانومشون رو هم آوردن وسط بازی! دوقلوها بعد کلی شیطونی راز بزرگ مامانشون رو هم لو دادن و گفتن که ایشون مدرس آشپزی بوده و تو به خانه برمی گردیم کلی برو بیا داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها