|

ناز و ادای دخترونه "سارا فرقانی" با گردن بلوری و چشمای خمارش؛کِی انقدر بزرگ شدی!

sara forghani shayanews

سارا فرقانی بازیگر نقش دختر نقی در پایتخت است که با انتشار استوری از خود و ناز و ادای دخترانه دل طرفدارانش را برد.

لینک کوتاه کپی شد
5

سارا و نیکا فرقانی بازیگران دو قلوی پایتخت هستند که هنوز هم خیلی ها آن را با همان نقش دختران نقی می شناسند البته به جز فالوور هایی که این دو خواهر را دنبال می کنند و از قر و اطوار هایشان باخبرند.

به گزارش«شایانیوز» سارا فرقانی در کل روحیه آرام تری نسبت به خواهرش دارد و حضور کمرنگ تری هم در اینستاگرام دارد اما با این حال هر دوی آن ها نزدیک به یک میلیون فالوور دارند که واقعا جای سوال دارد که با وجود فعالیت خیلی خیلی کم این دو چرا باز هم نگهشان داشته اند؟! 

سارا و نیکا با آبروریزی هایی که یه مدتی داشتند از رسوایی عکس های برهنه در استخر مختلط تا قلیون و پارتی حسابی بر سر زبان ها افتاده بودند اما ظاهرا دیگر دست از حواشی برداشته و با احتیاط خیلی بیشتری تیپ می زنند و رفتار می کنند. سارا خانم به تازگی استوری کوتاه از خود منتشر کرده آن را ببینید تا در ادامه توضیحات بیشتر را بدهیم.

نیکا خانوم با فیلتر یا بی فیلتر؟!

سارا و نیکا هر دو علاقه زیادی به آرایش چشم و برآمده کردن لب هایشان دارند و خب از انجایی که عمل زیبایی تا به حال نداشته اند با فیلتر های اینستایی این حرکت را می زنند و با وجود میکاپی که انجام می دهند اما برای داف شدن چهره شان فیلتر اینستا را استفاده می کنند.

اما یکبار که نیکا فرقانی با همین روش استوری گذاشته بود کاربران به او گیر دادند که بدون فیلتر هم بگذارد و خب خانم بازیگر نوجوان هم برای اثبات این که خوشگل است و اعتماد به نفس دارد استوری بعدی را بدون فیلتر گذاشت که ظرافت و پلنگی قبل را نداشت.

نیکا فرقانی

البته که هر کسی با هر چهره ای زیبایی خاص خودش را دارد آن هم در این سن و سال و طراوت نوجوانی اما این میزان آرایش  و فیلتر نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس است و یا شاید هم اگر کسی پلنگ طور نباشد از قافله عقب مانده! در ادامه استوری بدون فیلتر خانم خانما را هم مشاهده می کنید.

سارا و نیکا با شعور تر از خیلیا!

اما سارا و نیکا درسته که در گذشته راه خوبی را نرفته اند و موارد بدی هم ازشون در فضای مجازی پخش شد اما حداقل الان با وجود این میزان فالوور به راحتی می توانند تبلیغات زیادی کنند و کسب درآمد خوبی داشته باشند اما از هر دوی آن ها به جز یکی دو مورد که نیکا خانوم معرفی پیج ارز دیجیتالی را کرده بود، دیگر مورد خاصی دیده نشد یا در حدی نبوده که دیده شه در صورتی که در ایران خانم های بازیگر با سن و سال بالایی هستند مثل بهاره رهنما و صبا راد که دیگر خود را در تبلیغات خفه کرده اند و بارشان را هم با درآمد هنگفت و زیادشون بسته اند!

نیکا فرقانی

رابطه نیکا و علی!

نیکا فرقانی چند باری است که تبلیغ یک پسر جوان به نام علی حسنی را می کند. این پسر در کار ارز دیجیتال است و به مردم نحوه پولدار شدن را آموزش می دهد! نیکا به نظر می رسد آن قدرها که باید از کار او سر درنمی اورد اما با توجه به تبلیغاتی که برای علی حسنی انجام می دهد مشخص است که یا رابطه ای در میان است و یا پول خوبی در قبالش دریافت کرده.

البته تبلیغات میان بازیگران بیشتر از بلاگرهای اینستایی شده و حتی خیلی از هنرمندان رده بالا هم این حرکت را برای کسب درآمد هنگفت انجام می دهند دیگر چه برسد به دو دختر جوان!

نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اگه شما خدا میدونستین از این ادا و اطوار ها در نمیومدین

  • امید ارسالی در

    این چه تیتر سمی بود😂

  • ترنم ارسالی در

    خیلی دوستون دارم مهربونا ♡

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی زشت هستین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها