|

"سارا و نیکا فرقانی" به سرزمین نارنیا رفتند؛ ذوق زدگی دوقلوها

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند به تازگی تصاوری از برف جذاب سوئدی منتشر کردند که شبیه به فیلم نارنیا بود!

لینک کوتاه کپی شد
6

در سریال محبوب پایتخت دو دختر به نام های سارا و نیکا فرقانی هم حضور داشتند که از همان قسمت اول بودند و نقش دختران نقی را داشتند. اما از اونجایی که این مجموعه خیلی بیننده پیدا کرد تا فصل ششم ادامه داشت و هر سال عید نوروز مردم منتظر خانواده معمولی و ارسطو بودند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا نیز با این سریال بزرگ شدند تا اینکه تبدیل به نوجوان هایی خوش چهره و با اندامی زنانه شدند و طرفداران خود را پیدا کردند اما ظاهرا دختران این شهرت به مذاقشان خیلی خوش آمد و کم کم ازشون فیلم و عکس هایی دراومد که چندان برای یک بازیگر جالب نبود اما خب چون از عضو های اصلی خانواده نقی بودند فکرشو نمی کردند که ممکنه از سریال کنار گذاشته بشن اما شدند!

از وقتی که سارا و نیکا در فصل ششم پایتخت حذف شدند دیگر حواشی خاصی ندارند و همواره سعی دارند تا در حد مختصر و مفید استوری از خودشون بزارن تا دیگه حرف و حدیث های قبل روانه شان نشود! در ادامه استوری جدید سارا و نیکا رو مشاهده می کنید که از برف و کولاک در سوئد ویدیو گرفته اند. این فضا شباهت جالبی به فیلم نارنیا اون قسمتی که تو برف و جنگله داره!

استوری سارا فرقانی

استوری نیکا فرقانی

نارنیا نارنیا

سارا و نیکا حالا چه می کنند!

حالا سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای کوچک نقی در اینستاگرام هر کدام بیش از 1 میلیون فالوور دارند و شاخ اینستا شده اند. خیلی از این دنبال کننده ها عاشق و شیفته سارا و نیکا هستند! در ادامه استوری های جدید و دلبری نیکا فرقانی همراه با مادرش را مشاهده می کنید که خط چشم و آرایش خانم بازیگر درخور سن او نیست!

لو رفتن شیطونی نیکا فرقانی

البته که سارا و نیکا به خصوص نیکا که شیطون تره از فیلتر های اینستایی به شدت استفاده می کنند و ظاهرا همانند بسیاری از خانم های بازیگر که سن دار هم هستند، وابسته این فیلتر ها شده اند به طوری که گاهی فالوور ها ازشون عکس و فیلم معمولی و بدون فیلتر میخوان! در ادامه نیکا رو تو همون شکل و شمایل اما بدون فیلتر اینستایی مشاهده می کنید که زیبای خاص خود را دارد اما ظاهرا اینستاگرام کمی اعتماد به نفس را از خانم ها و دختران گرفته!

ناز و قَمزه واسه جذب فالوور!

سارا و نیکا به جز لایو خیلی هم دوست دارند که استوری های کوتاه و بومرنگ بگیرن و خب با توجه به اینکه فیلتر های اینستایی خیلی خانومارو جذاب تر و بعضیاشونم داف میکنه سارا و ینکا هم زیاد از این فیلتر ها استفاده میکنند ولی دیگه انقدر این عشوه های اینستایی با فیلتر تو استوری زیاد شده که ظاهرا خریدار ندارن و پیجشون خوابیده!

البته جدا از اینا خوبه که سارا و نیکا با اینکه خارج از ایران هستند اما دیگه دست از حاشیه و برهنگی برداشتند و حداقل کلاه روی سر دارند خیلی از خانومای بازیگر و سن دار در کشور هستند که حجابشون بسیار نامتعارفه چه برسه به خارج از ایران!

nikaforghaniofficial_2723525191496988811_6897872923

سارا و نیکا هم بعد از اینکه حذفشان از صداوسیما قطعی شد و فهمیدند شانس دوباره ای در کار نیست سعی کردند از طریق اینستاگرام با مخاطبان و دوستدارانشان که بیشتر هم پسران جوانان و نوجوان بودند در ارتباط باشند. این دو خواهر باوجود اینکه خیلی در فضای مجازی فعال هم نیستند اما هر پست و استوری که از خودشان منتشر می کنند به سرعت در فضای مجازی وایرال می شود. مثلاً همین استوری که نیکا خانوم از هنگ درام نوازی خود منتشر کرد و باوجود اینکه به گفته خودش خیلی در نواختن این ساز تبحر ندارد و هر چه هم که یاد گرفته از اینترنت بوده اما این ویدو در پیج های طرفداری این دو خواهر به سرعت پخش شد و کلی هم لایک و کامنت گرفت.

ساخته دست یک فن پیج ساخته دست یک فن پیج

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها