|

فخرفروشی "سارا و نیکا" با میز ناهار لاکچری شون؛ بریز بپاش میلیونی دوقلوها تو اینستا!

sara and nika forghani shayanews

نیکا به تازگی استوری منتشر کرد که هیج معنی و مفهوم خاصی ندارد جز خودنمایی! دوقلو ها انگار با انتشار این استوری ها می خواهند تو چشم باشند.

لینک کوتاه کپی شد
15

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که از بدو تولد ساکن سوئد هستند و در سالیان قبل فقط به واسطه حضور در سریال پایتخت به ایران می آمدند. این روزها اما که دیگر پایتختی نیست و به فرض اگر باشد هم دیگر سارا و نیکا شانسی برای حضور در آن نخواهند داشت.

به گزارش «شایانیوز» سارا و نیکا بعد از حضور در سریال پایتخت و از طرفی به واسطه گسترش اینستاگرام و البته به خاطر حواشی که در یکی دو سال گذشته داشتند کلی در اینستاگرام طرفدار و فالوور بدست آوردند و حالا این دو خواهر که خیلی هنر خاصی هم ندارند هر کدام بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند.

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم که کمی هم از خواهر دوقلویش شیطون تر است استوری از میز غذا و آیس پک خوردش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جزو فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذا یشان خودنمایی می کنند.

آرایش تند و غلیظ دوقلوها!

سارا و نیکا فرقانی دو دختر شیطون هستند که خب اقتضای سنشونم هست. آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از 14-15 سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. در ادامه دلبری ریز این دو خواهر را مشاهده می کنید.

سارا و نیکا دیگر شانسی برای بازیگری دارند؟

این سوالی است که خیلی از طرفداران و حتی کسانی که تماشاچی پایتخت بودند هم برایشان مطرح است و می خواهند بدانند این دو خواهر دوقلو آیا بعد از پایتخت قصد دارند در مجموعه دیگری هم ایفای نقش کنند؟ برای پاسخ باید بگوییم که هم سارا  هم نیکا در بیو اینستاگرام در معرفی خودشان نوشته اند بازیگر و هر چند که در فصل های آغازین پایتخت پدر و مادر دوقلوها گفته بودند سارا و نیکا فقط برای پایتخت به ایران می آیند و اجازه ندارند در مجموعه ای دیگری حضور داشته باشند اما حالا که این دوقلو ها بزرگ شده اند خودشان همواره تاکید دارند که بازیگری را ادامه خواهند داد.

البته سوای دوست داشتن مسئله دیگر توانایی بازیگری است. سوال اینجاس که سارا و نیکا که هر چه از پایتخت گذشت حضورشان کمرنگ تر شد و کار به جایی رسید که در فصل پنج مجموع حضورشان و دیالوگ هایشان به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید اگر هم بخواهند آیا توانایی بازیگر شدن را دارند؟

230060_718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی