|

امیر از کنسرت صد میلیاردی یه قرونم بهش نرسید؛ دِق و دلی که عروس خانومو ترکوند

تتلو از اینکه تو کنسرت پولش رو خوردن حسابی شاکی شده و از اون طرف سحر خانم هم حسابی از دست امیر شاکیه و خیلی آقای خواننده رو محل نمیزاره!

لینک کوتاه کپی شد
8

امیر تتلو خواننده رپ پرحاشیه که تو این یک سال اخیر روزی نبود که حاشیه نداشته باشد. قرار گرفتن سحر قریشی در کنار تتلو هم که باعث تشدید شدن این حواشی شد. 

به گزارش «شایانیوز» رابطه تتلو و سحر قریشی این روزها کاملاً به شکل سینوسی شده و یه مدت با هم خوب و آشتی هستند و به چند روز هم نمی کشه دوباره باهم کارد و پنیر می شن! این آخر هم که قضیه انگار جدی تر شده و تتلو انگار نمی خواد خانم رو ببخشه!

280194463_404740528231689_7930465908881475895_n+(1)

امیر تتلو پولش رو خوردن سر سحر خالی می کنه!

به نظر این دلخوری امیر تتلو ریشه تو یه جای دیگه داره. یعنی تتلو از کسی یا چیزی عصبانی بوده دنبال بهونه می گشت تا به یکی گیر بده و این وسط سحر خانم بیچاره قربانی خشم تتلو شد!

حالا تتلو از چی ناراحت بود؟

گویا قضیه از این قراره که تتلو که این همه برای کنسرتش وقت گذاشت و تمرین کرد و کلی هم تو فضا هایی که در اختیار داشت تبلیغ کرد حالا از این کنسرت هیچ چی عایدش نشده!

امیر تتلو چند شب پیش تو صفحه شخصی خودش نوشت: تو چهار تا کنسرت دست مزد اول هفتادو پنج هزار دلار!! دستمزد دوم صد هزار دلار! که آقای هاشمی باید بدن و دستمزد سوم دویست هزار دلار و دستمزد آخر چهارصد هزار دلار!! که آقای صلاحپور باید بده و اینا میشه نزدیک هشتصد هزار دلار آقای صلاحپور و آقای هاشمی از ما خوردن و زدن پای خرج هامون!!!

همه کنسرتا هم یه حرف تکراری؛ سود نداشتیم در صورتی که تو کنسرت آخر با کم شدن مالیات فقط ششصد و شصت هزار یورو سود داشتیم و درصورتی که سود و ضرر برنامه گذار به خواننده ربط نداره!

بنده پنجاه هزار یورو پول از اسپانسر میگیرم یه بارم اسمشو نمیارم رو استیج و فقط تبلیغاتش از ال ای دی ها پخش میشه!! اسم صلاحپورو چهل بار رو استیج آوردم و یک سال براشون تبلیغ کردم.

تتلو پورشه خفنی رو هم که گرفته بود پس داد!

امیر تتلو قبل از کنسرت با کلی سروصدا و نظرسنجی که چی بخرم چی نخرم تصمیم گرفت که یه خودروی پورشه بخره  و به گفته خودش احتمال داشت اون رو هم به نام سحر خانوم بزنه اما با شرررط! اونم به شرط اینکه اونجا زیاد مرد نباشه یا بیان خونه به نام کنن! واقعا خنده داره.

تتلو انگار برای خرید این خودرو خیلی رو پول کنسرت حساب باز کرده بود و حالا اما وقتی که دید فعلاً از پول کنسرت خبری نیست تو پرداخت پول دچار مشکل شد و ماشین رو پس داد.

تتلو در این باره نوشت: من کلا یه ماشین گرفتم اونم دیروز پرت کردم تو صورتشون و سرطان میشه به جون خانواده هاشون ولی خواستم بدونید چقد دزدن فقط همین!

سحر با تتلو قهر کرده؟

بالاتر گفتیم که رابطه سحر و تتلو این روزها خیلی اوکی نیست. البته سحر خانم تو پیج شخصی ش یه متن بلندی نوشت و از تتلو عذرخواهی کرد و گفت به خاطر موفقیت های امیر و اینکه آرامشش بهم نخوره قصد داره از سینما و بازیگری خداحافظی کنه. گفتیم که تتلو هم برای اینکه عذرخواهی خانم رو بپذیره شرط گذاشت.

280233552_560326932174818_747980595326067612_n

این ها به کنار اما گویا هنوز رابطه سحر و تتلو مثل قبل نشده و این بار سحر خانم از دست تتلو ناراحته و داره براش ناز می کنه. امیر تتلو که همه چیز رو تو یوتیوبش میگه در این باره هم نوشت: من نمیدونم چرا باید آدمی که معذرت خواهی کرده قهر کنه!! نه مثل اینکه قهر نیستن کلا چهرشون همین شکلی شده! اتفاق اخیر ایشونو یه مرحله برده بالا دیگه به خود منم لبخند نمیزنن

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها