|

وقتی کیف کوک "نازنین بیاتی" خراب میشه؛ واکنش به توقیف نمایش!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی این روزها جزو محبوب ترین بازیگران زن سینما است. اوهم بین تماشاچی ها محبوب است و هم اهالی سینما دوست دارند با او کار کنند!

لینک کوتاه کپی شد
14

نازنین بیاتی از جمله بازیگرانی است که تو یکی دو سال اخیر بسیار درخشید و در هر فیلمی هم که ایفای نقش کرد جزو پرفروش و موفق ترین آثار شد.

به گزارش «شایانیوز» نازنین خانوم تو اینستاگرام خیلی فعال فعال نیست و بیشتر عکس و تصاویر از فیلم هایش را منتشر می کند با این وجود بیش از یک میلیون 200 هزار دنبال کننده دارد که به نسبت سایر سلبریتی های سینما خیلی عدد بالایی نیست. البته ناگفته نماند که نازنین خانوم یک پیج شخصی هم دارند که private هست و فقط دوستان و آشنایان نازنین می تونن پست ها و تصاویر شخصی نازنین رو ببینند.

5

طرفدارایی که حسابی نازنین خانوم رو سر ذوق آوردن!

نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

کیف کوک نازنین بیاتی با الناز حبیبی!

نازنین بیاتی اینطور که معلومه رابطه صمیمانه ای هم با الناز حبیبی دارد. اینکه این دو بازیگر کی انقدررر با هم مَچ شدن مشخص نیست اما عکس های بغل تو بغل زیادی با هم دارند. در کل هنرمندان با بالا اومدن فعالیت های اینستایی روابطشونم خیلی صمیمی تر از قدیم شده چرا که به خاطر لاک و فالو کردنم شده به هم نزدیک میشن یا بیرون میرن و...

ناگقته نمونه که نازنین بیاتی به تازگی هم تصویری از خود همراه با الناز حبیبی با گریم برای تئاتر منتشر کرد که در نوع خود باحال بود.

79251A35-3E84-4D62-BC0D-3361679DE4DC

Untitled (3)

d78dbf3892333b26337a307b59c0e941

نازنین بیاتی و غوره ای قشنگی که دلش براشون غَنج میره!

نازنین خیلی اهل خودنمایی و فخر فروشی کردن نیست و به ندرت عکس و یا ویدیویی از خونه و زندگی یا خودرو شخصی خود منتشر می کند اما به تازگی خانم بازیگر عکسی جالب از منزل خود منتشر کرده و از گیاه عجیبی که حسابی دوستشون داره نوشت.

ac-image-ys1650390016mL

رابطه جالب نازنین بیاتی با سینا خان مهراد!

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

چرا تاک شوهای نازنین بیاتی پخش نمی شود؟

نازنین بیاتی مدتی پیش انگاری برای برنامه همرفیق دعوت شد اما حضورش در این برنامه و گفتگویش با شهاب حسینی هیچ گاه پخش نشد او پیشتر هم با آرش ظلی پور در جشن حافظ 98 مصاحبه داشت که اون هم هیچوقت پخش نشد و هواداران خانم بیاتی ناراحتند از این قضیه...

08284a11-69dd-44c0-891e-4462f9911205

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

bayati__nazanin_1513530062

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی